וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל: שתי יורדות בעונה הבאה

31.5.2008 / 10:09

איגוד הכדורסל הודיע כי הוא הגורם הבלעדי שקובע את מספר היורדות, למרות הודעת המנהלת על יורדת אחת. שינוי בשיטת הגביע

עונת 2007/8 רק הסתיימה, והקרב על מבנה ליגת העל בעונה הבאה כבר החל. במנהלת ליגת ווינר פורסם לפני חודש כי בעונה הבאה, מהליגה שתמנה 12 קבוצות תהיה יורדת אחת בלבד ומהליגה הלאומית תעלה קבוצה אחת בלבד. אך אמש (שישי) פירסם איגוד הכדורסל הודעה לאחר החלטת הועדה המקצועית כי רק הוא האחראי הבלעדי על מספר העולות והיורדות מהליגות השונות, והמספר שיעלה וירד יעמוד על שתי קבוצות ולא כפי שהמנהלת פירסמה.

בתוך כך פירסמה הועדה המקצועית שינוי קל בשיטת גביע המדינה. בשיטה הקיימת עד שלב חצי הגמר נפגשות הקבוצות בשתי מפגשים שונים שהמנצחת בהם עולה לסיבוב הבא. השינוי קובע כי בכל השלבים יערך משחק אחד בלי גומלין, כאשר במידה ויווצר מפגש בין קבוצה מהלאומית לקבוצה בליגת העל, תארח הקבוצה מהלאומית באופן אוטומטי. במידה ונפגשות שתי קבוצות מליגת העל או מהלאומית תיערך הגרלה על המיקום. מחזיקת הגביע, הפועל ירושלים, והאלופה, הפועל חולון, יחלו את משחקיהן בגביע בשלב רבע הגמר ואילו מכבי תל אביב והפועל גלבוע/עפולה שתי הקבוצות הנוספות שהעפילו לחצי הגמר העונה, יחלו את משחקיהן בשמינית הגמר.

יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל איתן רוב: "ההחלטות שהתקבלו היום נעשו מתוך כוונה להמשיך ולקדם את התחרותיות בכדורסל הישראלי בשתי הליגות הבכירות, וגם במסגרת הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully