וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית אתא ניצחה את נתניה והעפילה לליגת העל

שלשה ענקית של אילן נניקשווילי עם הבאזר קבעה 76:77 לקרית אתא, שניצחה את הסדרה 1:3 וזכתה בכרטיס השלישי והאחרון לליגת העל

לאכזבה גדולה יותר מזה לא יכלו בנתניה לצפות. קבוצתו של משה לוי, שכבר נראו כאילו ויתרו על העלייה לליגת העל, הצליחו לנצח את המשחק השלישי כדי לצמק את הסדרה מול אליצור קרית אתא ל-2:1, אבל הערב (רביעי) היא ספגה את ההפסד האכזרי ביותר שניתן היה לדמיין, עם שלשה ענקית של אילן נניקשווילי מחצי מגרש, שהכריעה את המשחק והובילה לניצחון 76:77 של קרית אתא, שזכתה בכרטיס השלישי והאחרון לליגת העל.

נתניה המשיכה את המומנטום מהניצחון הקודם בפתיחה, ואל מול הקהל המקומי עלתה ליתרון מוקדם של 1:5. שחקניו של משה לוי ניסו לרוץ בכל הזדמנות, אבל קרית אתא חזרה לעצמה, ודקות טובות של אורי כהן מינץ, יחד עם שלשה של אבי נניקשווילי עם הבאזר הורידו את האורחים ביתרון 18:23.

פתיחת הרבע השני סימל התחלה של בריחה מצידה של קרית אתא, שכבר הוליכה 22:29, אבל יאנגר וחבריו לא נתנו לה לברוח, והצליחו להוריד עד 38:39 בסיום מחצית. 20 הדקות הבאות היו מלאות בדרמה, כראוי למאבק על גורלה של עונה שלמה, ולשניות הסיום הגיעה נתניה כשהיא ביתרון של שתי נקודות. דווקא אז הגיעה החטאת עונשין קריטית, נניקשווילי השתלט על הכדור, החל בריצה ושיחרר זריקה מטורפת מחצי מגרש, שצללה פנימה עם הבאזר, כדי לשלוח את שחקני קרית אתא אל הפרקט כדי לגזור את הרשתות, ואילו את נתניה לנסות לעכל מה קרה להם.

שחקן הקבוצה, אלעד אליהו היה נרגש בסיום ואמר: "אילן האמין הכי הרבה. ההרגשה מצוינת וזה דבר גדול בשביל קריית אתא. האמנו כל הדרך. אנחנו קבוצה יותר טובה מאליצור נתניה". גם אורי כהן מינץ, שכבר ראה עונה או שתיים בליגת העל בזמנו, נראה מאושר: "עשינו את זה כמו שהקבוצה הזאת מסוגלת, הכי משוגע שאפשר. קרו באולם הזה הרבה דברים מדהימים העונה וזה אחד מהם. ההרגשה מדהימה. לעלות ליגה בשנייה האחרונה, אין דברים כאלה".

דניס קאר, שהיה העונה אחד הבולטים, אמר: "ברבע הראשון יצאתי עם פציעה חמורה. חזרתי וניסיתי לעשות הכל בשביל הקבוצה. מאז שנה שעברה שבאתי לישראל ידעתי שאני יכול לשחק בליגת העל ועכשיו אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות הזו".

לאחר שכבר דובר רבות על כך שאם תנצח קרית אתא את הסדרה, היא עשוייה לוותר על מקומה בליגת העל, התייצב הערב ראש העיר, יעקב פרץ, והצהיר כי הקבוצה לא תוותר על דבר: "קריית אתא ראוייה לשחק בליגת העל. אני מאוד מקווה שכל הגורמים יהיו שותפים בהעלאת התקציב. אנחנו צריכים לזכור שהיינו בעבר שם. לא היינו במיטיבנו היום, אבל השנייה האחרונה מכרעת והוכיחה לנו שאכן הקבוצה הזאת ראויה להיות בליגת העל".

משה לוי מאמן נתניה נראה בהלם בסיום המשחק. כשנשאל האם חשב על כך שקבוצתו לא תעפיל לליגת העל, אמר: "לא חשבתי על הסיטואציה הזו. בשלבים מסוימים חוסר הניסיון הפריע לנו אבל במשחק הזה הוא לא הפריע לנו. הרכז הראשון שלנו נפצע. שינינו עמדות של רכז וזה לא פשוט. קרו עוד מספר דברים. בסך הכל החבר'ה שלנו התאמצו ואני מצדיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully