וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הארטס לאוהדים: "רדו מלחמן"

ההנהלה הגנאית הוציאה הודעה: "מזדהים עם אכזבת האוהדים, אבל קוראים להפסקת הקריאות נגד לחמן". המאמן: "הארטס היא הצלחה מסחררת"

הרוחות במועדון הגנאי הארטס אוף אוק ממשיכות להיות סוערות. אוהדי אלופת גאנה לא התרשמו מהתיקו 3:3 במשחק החוץ מול המוליכה והיריבה השנואה, אסנטה קוטוקו והם אינם מרוצים מתפקודה של הקבוצה בראשות המאמן, אייל לחמן.

על פי דיווחים בתקשורת הגנאית, הנהלת המועדון הוציאה הודעה רשמית לעיתונות ולאוהדים, עליה חתום חבר ההנהלה ארנסט תומפסון. בידיעה נכתב: "אנחנו מזדהים עם האוהדים לגבי אי שביעות רצונם מתצוגות הקבוצה, אבל אנחנו קוראים להם להפסיק את המעשים החוליגאנים והקריאות כנגד המאמן אחרי משחקים".

על פי כלי התקשורת בגאנה, אוהדי הארטס איבדו את הסבלנות. לטענתם, לחמן אינו משתף שחקנים מסוימים ומרכזיים בסגל. בשבועות האחרונים מגיעים אוהדים לאימוני הקבוצה ולמשחקים ומקללים את המאמן והשחקנים. האוהדים אף דרשו מההנהלה להתערב בבחירת ההרכב, אך זו סירבה בטענה שזוהי לא מדיניות המועדון.

על פי הדיווחים ייתכן ותתקיים פגישה בין חברי ההנהלה לאוהדים, כדי לדון במצב הקבוצה. הארטס לא מצליחה להתרומם והיא מדורגת במקום ה-11 בלבד בליגה עם 25 נקודות וקרובה לתחתית.

לחמן מסר בתגובה לכתב וואלה! ספורט, איציק יצחקי: "הארטס, אותה קיבלתי במחזור ה-12 עם שמונה הפסדים, היא כרגע הצלחה מסחררת בגאנה. הויכוח היחיד שקיים מסביב למועדון נוגע לשיתופו של שחקן ותיק, שאינני מכיר אותו, ומי ששחרר אותו הוא המאמן הבולגרי הקודם וההנהלה. באחד המשחקים, לפני כשלושה שבועות, הייתה התפרצות כלפי ההנהלה ואני דרשתי מהם להוציא אותי מתמונת הויכוח משום שאין לי אליו כל נגיעה. לשמחתי, אני לא מעורב בפוליטיקה המקומית ומתעסק בכדורגל נטו. לקבוצה שלי יש היום את התדמית החיובית ביותר, משום שמדובר בקבוצה שהציגה בסיבוב השני את הכדורגל הכי איכותי בגאנה. תגובת המועדון יצאה לתקשורת לפני שבועיים, כלומר לפני המשחק מול קוטוקו שלאחריו, לטענתו, "התקשורת פרגנה לקבוצה על תצוגת הכדורגל המרשימה. אני מאחל לכל אחד להרגיש את ההערכה לה אני זוכה כאן".

עדכון ראשון: 27/5/2008 17:36
עדכון אחרון: 27/5/2008 23:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully