וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילטון כבש את מונטה קרלו

הנהג של מקלארן סיים ראשון במונאקו, ועלה לצמרת דירוג הנהגים. מאסה שלישי, רייקונן סיים תשיעי. המילטון: "זהו שיא הקריירה שלי"

לואיס המילטון טיפס היום (ראשון) לראש דירוג הנהגים לאחר שניצח במירוץ מונטה קרלו ורשם את ניצחונו השישי בקריירה הקצרה שלו, הכוללת 23 מירוצים בלבד. הגשם הכבד שירד בנסיכות הצרפתית הקשה מאוד על הנהגים וגרם למספר תאונות, שהמשמעותית ביניהן היתה זו של קימי רייקונן, מוביל דירוג הנהגים ערב המירוץ, שסיים כתוצאה מכך במקום התשיעי בלבד. בעקבות כל ההתרסקויות ומזג האוויר הקשה, לא הצליחו הנהגים לסיים את כל 78 הסיבובים, והמירוץ הסתיים לאחר שעתיים.

המילטון חלף על פני פליפה מאסה, שזינק מעמדת הפול פוזישן, ושמר על ההובלה עד הסיום. רוברט קוביצה מ-BMW הצליח לסיים במקום השני, כשמאסה נדחק למקום השלישי. פרננדו אלונסו מרנו סיים הרחק במקום העשירי. הנהג הבריטי שלט ללא עוררין במסלול בו סיים שני בעונה שעברה, ובשלב מסוים אף הוביל ב-14 שניות על פני המקום השני. "זה ללא ספק שיא הקריירה שלי", אמר המילטון הנרגש בסיום, "וללא ספק יהיה רגע השיא גם בהמשך חיי. אפילו אם אנצח פה שוב, ואני מתכוון לעשות זאת, זאת הזכייה המהנה ביותר. זה היה הכיף הגדול ביותר שקיבלתי ממירוץ".

הסיפור המצער של היום הגיע בדמותו של אדריאן סוטיל הגרמני, מקבוצת "פורס אינדיה". הגרמני מהקבוצה הקטנה, שמעולם לא הצליח להתברג בחבורה המובילה, הצליח להביא את עצמו עד למקום הרביעי, אלא שבהקפה ה-68 נכנס בו רייקונן מאחור, הוציא אותו מהמירוץ, ומנע ממנו נקודות ראשונות.

צמרת דירוג הנהגים:
1. לואיס המילטון (מקלארן) 38
2. קימי רייקונן (פרארי) 35
3. פיליפה מאסה (פרארי) 34
4. רוברט קוביצ'ה (ב.מ.וו) 32

צמרת דירוג היצרנים:
1. פרארי 69
2. מקלארן 53
3. ב.מ.וו 52

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully