וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "עברתי את המסע עם כל הישראלים"

המנג'ר לשעבר של צ'לסי שקיבל הודעת פיטורין, נחת בארץ והתייחס לראשונה לתמיכה הגדולה שקיבל. "זה ריגש אותי יותר מכל דבר אחר"

לאחר שבוע עמוס במיוחד, שכלל הפסד בגמר ליגת האלופות, לחץ עצום מצד התקשורת והודעת פיטורין אחת מהמועדון שלו, צ'לסי, נחת הערב (ראשון) אברהם גרנט בישראל, ונראה שמח מאוד לחזור לארץ הקודש. עם נחיתתו, התייחס גרנט לראשונה באופן רשמי לפיטוריו מצ'לסי, כמו גם ליחס האוהד שקיבל מהישראלים בארץ ובחו"ל.

"היתה לי חוויה גדולה מאוד בכל השנתיים האלה, ובחודש האחרון במיוחד", אמר המאמן הישראלי. "אני מודה לכולם בישראל. יצאתי כאדם פרטי, אבל הרגשתי שאת המסע עברתי עם כל הישראלים שהיו במגרשים. היו גם הרבה אנשים ששלחו מכתבים, וזה ריגש אותי יותר מכל דבר אחר במסע הזה".

גם ביום שאחרי פיטוריו של אברהם גרנט מצ'לסי תפס המאמן הישראלי את כל כותרות העיתונים באנגליה, והתגובות למהלך של סגנית האלופה זורמות בקצב מוגבר. על פי ה"ניוז אוף דה וורלד", לא קיבל גרנט את הודעת הפיטורים בשלווה. הצהובון הלונדוני מספר כי גרנט אמר לחבריו שהוא מאוכזב עמוקות מיחסה של צ'לסי כלפיו, לאחר שהוביל אותה למרחק נגיעה מאליפות אנגליה ולגמר ליגת האלופות, אך פוטר פחות משלושה ימים אחרי הגמר במוסקבה.

"לקחתי את הג'וב הזה בזמנים קשים מאוד לקבוצה, ולמרות זאת הם זרקו אותי", אמר גרנט על פי העיתון. "אני מרגיש פגוע, כועס ועצבני". אחד מחבריו של גרנט מצוטט בידיעה כאומר: "אברם אמר לי שהוא כבר לא בוטח בראשי צ'לסי. הוא חושב שהם חסרי רחמים. הפגישה שלו עם רומן אברמוביץ' לא היתה ידידותית בכלל, והוא לא רוצה שום קשר עם המועדון. הוא אפילו לא רצה לדון בסכום הפיצויים, ואמר לרומן לדבר עם עורך הדין שלו".

התחנה הבאה: מנצ'סטר סיטי?

על פי ה"טיימס", עשוי גרנט למצוא לעצמו קבוצה אחרת בפרמיירליג בקרוב מאוד. העיתון מדווח כי הבעלים של מנצ'סטר סיטי, טאשקין שינאווטרה, מעריך מאוד את עבודתו של גרנט בצ'לסי העונה, שכללה ניצחון גדול של 0:6 על התכולים, והוא מעוניין לראות אותו מחליף את סוון גוראן אריקסון.

המיליונר התאילנדי והמאמן השבדי לא נמצאים ביחסים טובים, והשמועות על עזיבתו הקרובה של אריקסון מציפות את מנצ'סטר כבר כמה שבועות. כמה מבכירי המאמנים בעולם הוזכרו כמועמדים להגיע לסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום בעונה הבאה, ובראשם לואיס פליפה סקולארי, אך כעת ייתכן ששינאווטרה יבחר דווקא בישראלי שפוטר מצ'לסי, גם בזכות הקשר הטוב שלו עם הסוכן פיני זהבי, מקורבו של גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully