וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייקובי את ההר

גיל קדרון

17.5.2008 / 11:47

בריאנט והלייקרס נראים כקבוצה המרשימה בפלייאוף. הורי מכה שנית, בוסטון מעורערת מתמיד ולמה נראה את משחק 7 שלה ב-5+ לייב?

פלייאוף 2007/8 ממשיך להיות מוזר. בסיבוב הראשון ציפינו לראות קרבות איתנים, ובמקום זאת חזינו בניצחונות חד צדדיים בכל הסדרות, מלבד שתיים שהיו אמורות להסתיים במהרה, בוסטון-אטלנטה ודטרויט-פילדלפיה. ולאור התחרות הצמודה במערב במהלך העונה הרגילה, באופן חסר תקדים, חשבנו שאין הבדל בין בית לחוץ, אבל עד כה רשמו הביתיות 1:11 במערב, ו-2:22 סך הכל.

המשמעות היא שביום ראשון ב-22:30 תארח בוסטון את קליבלנד למשחק שביעי, שישודר בספורט 5 פלוס לייב, וביום שני בלילה תארח ניו אורלינס את סן אנטוניו למשחק שביעי ומכריע בשני בלילה, עם שידור בספורט 5.

הלילה (בין שישי לשבת), גברו הלייקרס על יוטה, השלימו 2:4 והעפילו לגמר המערב, בעוד שקליבלנד כפתה משחק שביעי על בוסטון.

תנו לראות אליפות. אמיתית

לכל מי שמבקש תשובה מדוע לא משדרים לנו את בוסטון נגד קליבלנד בערוץ 5 או לכל הפחות ב-5+ - זה בסדר, גם אנחנו אנחנו עדיין מבקשים להבין מדוע משחקי NBA עוברים מהערוץ בתשלום לזה שבתשלום-תשלום.

בראשון תוכלו לראות את קווין גארנט נגד לברון ג'יימס רק בעבור תוספת, ומדוע? כי "אנחנו מעדיפים לשדר ב-5 את משחק האליפות של ריאל מדריד וב-5+ את 'חדשות הספורט'", מסרו בערוץ. משחק האליפות? נו, באמת, תעשו לנו טובה. אותו "משחק אליפות של ריאל", במקרה שלא שמו לב בערוץ, כבר התקיים בערב יום העצמאות, אז אירחו הבלנקוס את ברצלונה, כמה ימים אחרי שזכו בתואר במשחק באוסאסונה. שלא לדבר על כך שקיים סיכוי סביר שהמפגש המרתק והמצמרר מול לבנטה, שיושבת מתחילת העונה במקום האחרון בליגה, כלל לא יתקיים, לאור בעיות כלכליות של האחרונה ואיום שחקניה לא להופיע. ולא שאנחנו מצפים לתגובה מהרגולטור, לאחר שראינו בדיוק עד כמה הוא נחלץ לעזרתנו בעבר.

והאמת היא שהאינטרנט מייתר לא רק את הרגולטור, אלא אף את ערוץ הספורט וצ'רלטון. כל משחק, ללא יוצא מן הכלל, משודר בימים אלה ברשת, וכל שצריך לעשות הוא לחפש את הלינקים בפורומים או בגוגל. לתשומת לבם של כל המתלוננים והמחרימים הסדרתיים.

חושבים טבעת

אחרי כמעט חודש של פלייאוף, מלא בתבוסות ובמשחקים חד צדדיים, הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר היא הלייקרס, עם 2:8 נאה. זאת ועוד, גם בשני ההפסדים ביוטה היו חבריו של קובי במשחק עד השניות האחרונות, מה שאי אפשר להגיד על אף אחת מהמתמודדות האחרות על התואר.

קובי קלע 34 במשחק השישי ביוטה, הוריד שמונה ריבאונדים ומסר שישה אסיסטים. אחר כך הוא דיבר על משמעות הניצחון, שמעניק ללייקרס גמר מערב ראשון מאז עידן שאקיל. "זהו צעד משמעותי מאוד עבורנו", אמר. "זה שבאנו לכאן וניצחנו בסולט לייק סיטי מעיד על האופי שלנו. אנחנו בעיצומו של מסע נפלא, והעפלה לגמר המערב הוא הישג גדול". ובריאנט, שמאז 2004 לא צלח את הסיבוב הראשון, יודע בדיוק עד כמה צריך לנצל הזדמנויות שכאלה. "אנחנו בהחלט מאמינים שאנו מסוגלים להשיג יותר".

הלייקרס הוליכו ב-19 במחצית וב-16 אחרי שלושה רבעים, אבל ברבע האחרון מבול שלשות וקהל מוטרף קירב את הג'אז לכדי שתי נקודות בלבד, בעוד ש-12 של בריאנט ברבע המכריע מחזיקים את הראש הזהוב-סגול מעל המים. מהמט אוקור ודרון וויליאמס החטיאו בשניות הסיום שלשות שהיו שולחות את ההתמודדות להארכה.

למאר אודום נתן את הקרדיט ל-33 טבעות האליפות שמחזיקים המאמנים ושני שחקנים בסגל. "הניצחון הזה מעיד על צוות האימון שלנו, ועל קובי ודרק פישר, שכבר היו במצבים האלה בעבר", אמר אודום. "הבטחון והקילר אינסטינקט שהם נותנים לקבוצה הזו הם בלתי רגילים".

האכזבה הגדולה ביותר ביוטה הגיעה מקרלוס בוזר, שבפלייאוף האחרון הצטיין עם 23 נקודות למשחק, ואת הפוסט סיזן הנוכחי סיים עם 16 בלבד, באחוז מחפיר לשחקן פנים, 41.5. בוזר נראה מפוחד ומהוסס, נמנע מלהיכנס עד הטבעת בעוצמה המוכרת שלו, והרבה בזריקות פייד אווי קשות, אל מול שומר עליו יכול היה לחפור פנימה, אודום. הוא ללא ספק היה החוליה החלשה שמנעה מהג'אז אפשרות להפתיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בטוחים בעצמם. בערך

בוסטון שוב הפסידה הלילה (בין שישי לשבת) בחוץ, 74:69 בקליבלנד, וכעת עומד מאזן החוץ שלה בפלייאוף על 6:0. לשמחתה, מאזן הביתה שלה הוא 0:7, ומשחק 7 יתקיים ב-TD גארדן.

קליבלנד הצליחה לגרוף את הניצחון למרות יום קליעות מזעזע של 32.9, לעומת 37.9 של האורחים. לברון סיים עם 32 (9 מ-23), 12 כדורים חוזרים, שישה אסיסטים ושמונה איבודים, והצהיר אחרי הניצחון, "אנחנו יודעים שאנו מסוגלים לנצח את המשחק השביעי, וכל שעלינו לעשות הוא להגיע לשם ולעשות זאת".

KG רשם 25, והיה היחידי שהפגין איזושהי יעילות, גם אם זאת התבטאה, שוב, בקליעות מבחוץ במקום בצבע. "מבחינה מנטלית אנחנו מרגישים שאנו קבוצה בטוחה", ניסה פול פירס, שקלע 16 ב-5 מ-15, לשכנע את עצמו. "כבר היינו במשחקי 7, ואחרי שנתנו למשחק הזה לברוח לנו מבין הידיים, אני מקווה שנשוב הביתה ונסגור את הסיפור". אבל גם אם זה יקרה, אחרי שתי סדרות בהן הציגו יכולת רעה במיוחד בחוץ והרבה התלהבות בבית, ועם מאמן שנראה יותר ויותר אכול ספקות, ספק אם הבטחון-כביכול יספיק כדי לשאת אותם אל התואר המיוחל.

הורי מכה שנית

סיפור שצובר תאוצה, תחילה בבלוגים ובפורומים ברחבי ארה"ב וכעת גם בתקשורת המיינסטרים הוא העבירה של רוברט הורי על דייויד ווסט, שמעמידה את כשירותו למשחק השביעי בספק.

ברבע הרביעי של המשחק השישי, הרבה אחרי שהתוצאה הוכרעה, קפץ ווסט בניסיון לחטוף כדור, והורי נשען לתוך גבו עם כתפו ומרפקו, וגרם לפורוורד הצרעות להתקפל בכאבים. ווסט מתח עצב בגבו התחתון במשחק החמישי, מה שהגביל אותו במשחק 6 ל-10 נקודות בלבד. ובזמן שווסט התפתל ואחז בגבו, הקהל המקומי שאג בקריאות נלהבות, "הורי, הורי".

"מאוד לא אהבתי את המהלך הזה", אמר מאמן ניו אורלינס ביירון סקוט. "אילו לא הייתי מכיר את רוברט הייתי אומר שזה היה מהלך מלוכלך ומתחת לחגורה". אבל אולי דווקא בגלל שסקוט מכיר את הנפשות הפעולות, הוא קבע מיד, "אני בטוח שהורי ידע בדיוק מה הוא עושה". הליגה, מצידה, החליטה שלא הייתה כל בעיה בעבירה של הורי.

כזכור, בפלייאוף שעבר העיף הורי את נאש לשולחן המזכירות, מה שגרם לאמארה סטומדאייר ובוריס דיאו לקום מהספסל ולקבל הרחקות שהרסו לסאנס את הפלייאוף. כשנשאל טייסון צ'נדלר אם מדובר היה במכה מכוונת, ענה "אני לא מפקפק בכך בכלל".

הסנגורים של הספרס טוענים כי הורי התכוון לבצע חסימה, וכי לא ייתכן שחשב מהר מספיק כדי להגיב לקפיצה של ווסט. כעת נותר רק לראות מה יהיה מצבו של ווסט במשחק 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully