וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ששון יחמיץ גם הקיץ את משחקי הנבחרת

16.5.2008 / 10:46

בחודש יולי צפוי שחקנה של הפועל ירושלים לעבור בדיקה שבעקבותיה תגובס ידו. אם לא יעבור ניתוח, יחזור לפתיחת העונה הבאה

שרון ששון, שחקנה של הפועל ירושלים, צפוי לעבור בדיקה בתחילת חודש יולי שתקבע האם הוא יצטרך ניתוח בידו או שיוכל לפתוח את העונה כסדרה. ששון, שנפצע בשורש כף ידו במחזור התשיעי במשחק ההפסד לעירוני אשקלון, ונעדר ממשחק היול"ב קאפ שאחרי זה מול זאדאר הקרואטית, יטוס בחודש יולי לארצות הברית, שם יפגוש את ד"ר לי אוסטרמן, הרופא שניתח אותו בעבר, שיבדוק אותו ויחליט מה מצב ידו. במהלך החודשים האחרונים מאז אותה פציעה עובר ששון טיפולים שהכשירו אותו למשחק. בכל מקרה יזדקק ששון למנוחה מוחלטת ולגיבוס של ידו, ולאחר מכן יחל בשיקום פרק כף היד, דבר שימנע ממנו פעילות לכשמונה שבועות, ולכן לא יוכל להשתתף במשחקי נבחרת ישראל בקיץ.

ששון, שהגיע הקיץ לירושלים לאחר שלוש עונות במכבי תל אביב, קלע 10.8 נקודות למשחק והוריד 3.7 ריבאונדים בליגת העל, ואילו ביול"ב קאפ השתדרג ששון ל13.5 נקודות ו4.1 ריבאונדים למשחק. ששון היה בין הגורמים העיקריים להצלחה של ירושלים שהובילה לזכיה בגביע זו השנה השנייה ברציפות. בנבחרת לא שיחק ששון גם בקיץ האחרון, לאחר שנפצע פציעה דומה, דבר שלא מנע מהנבחרת להעפיל לאליפות אירופה ממשחקי ההזדמנות האחרונה. בכל זאת מדובר במכה קשה לנבחרתו של צביקה שרף, לאחר שששון הוא אחד השחקנים המובילים בעמדה שלו. אם ששון לא יצטרך לעבור ניתוח, יעשה את ההכנה עם הפועל ירושלים, אך במידה ויצטרך ניתוח עתיד תחילת העונה הבאה שלו, לא ברור.

בהפועל ירושלים מעודדים מהניצחון על עירוני נהריה 89:93, ניצחון שנתן לקבוצה הזדמנות אחרונה להעפיל לפיינל פור. בירושלים מרוצים מכך שהמשחק האחרון של הקבוצה הוא מול גליל עליון, קבוצה שגמרה את העונה, ובכל מקרה לא מצטיינת במשחקי הבית שלה. בירושלים יחזיקו אצבעות לעירוני רמת גן והפועל חולון שינצחו את עירוני נהריה ועירוני אשקלון בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully