וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: על הלחם והחמאה

אינטר סיימה ב-2:2 מול סיינה, רומא ניצחה 1:2 את אטאלנטה ושתיהן יתקוטטו על האליפות מול פארמה וקטאניה, שנאבקות נגד הירידה

ניצחון על סיינה הצנועה, זה כל מה שהייתה צריכה אינטר כדי לעשות צעד ענק לעבר האליפות, כשבמצב הזה נקודה הייתה מספיקה לה בשבוע הבא. אלא שהנראזורי, שמצולעים כבר זמן ארוך, הצליחו להשיג רק נקודה בזכות 2:2 ובשבוע הבא יהיו חייבים ניצחון חוץ מול פארמה כדי לזכות שוב בסקוטדו.

מאחורי הקבוצה המילאנזית ניצבת לה רומא, שתקווה למעידה של המוליכה ולניצחון של עצמה בקטאניה כדי לזכות באליפות נפלאה. הג'יאלורוסי ניצחו היום 1:2 את אטאלנטה והשאירו לעמם סיכוי בהחלט לא רע לזכייה בסקוטדו.

מילאנזית נוספת שפישלה היא מילאן, שהפסידה 3:1 לנאפולי וירדה מהמקום הרביעי. פיורנטינה, שניצחה בתוצאה זהה את פארמה, החליפה איתה מקומות וכל הדרכים מוליכות לכך שמילאן לא תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. בתחתית, פארמה, אמפולי וקטאניה ייאבקו נגד הירידה במחזור הסיום.

אינטר - סיינה 2:2

אחרי פתיחת ליגה רצחנית, התעקשה אינטר להרשות לרומא להתקרב אליה בעקביות וההפסד למילאן בדרבי הכניס את הנראזורי ללחץ. למרות זאת, הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני, הייתה צריכה לעשות את המוטל עליה היום, מול סיינה הקטנה. פטריק ויירה העלה את המקומיים ליתרון כבר בדקה ה-11, אבל מאסימו מאקרונה הטיל עליה לחץ מחודש עם שער שוויון בדקה ה-30. למזלה, אינטר נהנתה משער נוסף של מריו באלוטלי רגע לפני הירידה למחצית. כעת נדמה היה שאינטר בכל זאת נמצאת בעמדה מצוינת לאליפות, אבל קארג'ה כבש שער שוויון בדקה ה-69 ודאג למתח שיא בשבוע הבא.

רומא - אטלנטה 1:2

למרות הפציעה החמורה של טוטי, למרות שהם מפגרים אחרי אינטר כבר מספר חודשים, למרות שמעט אנשים נותנים להם סיכוי, ברומא עדיין מאמינים. מול הנראזורי מברגאמו זה לא היה קשה מדי. כריסטיאן פאנוצ'י הוותיק כבש את הראשון בדקה ה-23 ודניאלה דה רוסי הכפיל בדיוק באותה דקה, רק של המחצית השנייה. בליני רק צימק שתי דקות לסיום ורומא עדיין עם סיכוי לא רע לאליפות.

נאפולי - מילאן 1:3

מילאן עברה את אחת מהעונות הרעות ביותר שלה בשנים האחרונות, אבל הגיעה לקו הסיום עם סיכוי טוב לסיים במקום הרביעי, כשידוע מוליך לליגת האלופות. אלא שמילאן, כמו מילאן השנה, מצאה הזדמנות להרוס לעצמה פעם נוספת ושער של מארק האמסיק הסלובקי בדקה ה-35 העלה את המקומיים ליתרון במחצית הראשונה. מאוריציו דומיצי הכפיל עם פנדל מוצלח בדקה ה-69 ושני שערים בדקה האחרונה, של קלארנס סידורף לאורחים ושל גריקס למארחים, קבע את תוצאת המשחק.


פיורנטינה - פארמה 1:3

מי שידעה לנצל את את ההפסד של מילאן, הייתה פיורנטינה, שהעונה הגיעה לחצי גמר גביע אופ"א ונכון לעכשיו, תשחק בשנה הבאה בליגת האלופות. הויולה השיגו ניצחון ביתי ומל פארמה הצונחת, טיפסו למקום הרביעי ועתה הכל תלוי בהם. איגור בודאן דווקא העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-11, אבל מריו סנטנה השווה בדקה ה-38, פרנקו סמיולי הכפיל 13 דקות לסיום המשחק ואוסבלדו חתם בדקה ה-85.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יובנטוס - קטאניה 1:1

מצד אחד, קטאניה, שנאבקת על חייה בליגה ונמצאת רק נקודה מעל הקו האדום, לא היתה יכולה לבקש יריבה קשה יותר, ערב מחזור כה מאוחר. מצד שני, האורחים ראו מספר פעמים השבוע את המשחק של סיינה מול יובה, וראו שהמשימה בהחלט אפשרית, במיוחד מאחר והגברת הזקנה סיימה את עיסוקייה בליגה, וכבר מחכה לקיץ, כדי להתחיל בתכנון של העונה הבאה.
האורחים עשו בדיוק מה שהם צריכים, החלו לתקוף את שערה של יובה, ו-3 דקות לאחר פתיחת המחצית מצאו את השער המיוחל, כשמרטינז העלה אותם ליתרון. יובנטוס ניסתה לחזור, בעיקר בשביל האוהדים שלה, אבל ההגנה של קטאניה עשתה את העבודה, זאת, עד לדקה ה-89, את מצא אלסנדרו דל פיירו, שנמצא בכושר נהדר, את השיוויון. השיוויון שבר את ליבם של אוהדי קטאניה, שעוד דקה אחת היו יכולים לחגוג את ההישארות, ועכשיו יהיו חייבים נקודה במחזור האחרון

רג'ינה - אמפולי 0:2

עונה שלמה משוחקת בשביל משחקים כאלה. קרב תחתית לוהט שהיה עשוי להוריד את אמפולי ליגה, או לסבך מאוד את רג'ינה. אלא שהמארחים, שהשיגו שני ניצחונות רצופים לפני המשחק, הגיעו עם המון ביטחון עצמי, לא נתנו לאמפולי סיכוי, ולמעשה האורחים יהיו זקוקים לנס במחזור האחרון, בדמות ניצחון רב שערים על ליבורנו, ותבוסה של קטאניה מול רומא, מה שלא סביר להניח שיקרה. אדגר בארטו שיחרר הרבה לחץ מהחזה של אוהדי רג'ינה כשהעלה אותה לבסוף ליתרון בדקה ה-68, ומשם והלאה המארחים תפסו פיקוד על המשחק. ניקולה אמורוסו סגר את הסיפור בדקה ה-78, ושלח את אמפולי לבכות את מר גורלם ולהתפלל לנס במחזור האחרון.

אודינזה - קליארי 2:0
לקליארי: רוברט אקוופרסקה 48, קוסו 55.

ליבורנו - טורינו 1:0
לטורינו: אלסנדרו רוסינה 41.

פאלרמו - סמפדוריה 2:0
לסמפדוריה: אנטוניו קסאנו 61, כריסטיאן מאג'יו 76.

גנואה - לאציו 2:0
ללאציו: גוראן פאנדב 31, תומאסו רוקי 45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully