וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון שוחררה מהניו יורק ליברטי

9.5.2008 / 22:03

שבוע אחרי הזכיה באליפות עם רמלה, שוחררה הגארדית ממדי קבוצתה ב-WNBA. תוכל לשחק בקיץ בנבחרת. לירון כהן ולייני סלווין ממשיכות להיבחן

כפי שפורסם לראשונה באתר "ספסל", החליטו הבוקר (שישי) ראשי מועדון הניו יורק ליברטי, לשחרר את שי דורון מהחוזה עליו חתמה בקיץ הקודם לארבע שנים. דורון, שמיעטה לשחק בעונה שעברה במדי הליברטי, תוכל בימים הקרובים להיבחן במחנות אימון של קבוצות אחרות בליגה, אך סביר להניח שתחליט לוותר על החלום לעונה הקרובה. דורון סיימה רק בימים האחרונים את העונה בישראל, כשזכתה באליפות במדי אליצור רמלה.

עם שחרורה של דורון מהליברטי נשארו בליגה רק שתי שחקניות ישראליות: לירון כהן (לוס אנג'לס ספארקס) ולייני סלווין (אינדיאנה פיבר). בעוד סלווין כבר הספיקה להשתתף במשחק אימון אחד של קבוצתה, ואף הרשימה לטובה, כהן הגיעה בימים האחרונים לארצות הברית, אחרי עונה בליגה הספרדית במדי לאון, שהודחה בחצי גמר הפלייאוף הספרדי.

דורון צפויה לשחק בקיץ במדי נבחרת ישראל, לאחר ששיתופה במדי הנבחרת הוטל בספק בעקבות ההתנגשות של המשחקים עם ליגת ה-WNBA. הליגה האמריקאית מסתיימת בדרך כלל לקראת חודש ספטמבר, באמצע משחקי הנבחרת, שיחלו באוגוסט, אך השנה בגלל האולימפיאדה, הליגה תיפסק לחודש ותסתיים רק באוקטובר. בשנה שעברה שיחקה דורון לראשונה במדי הנבחרת, והצטרפה באמצע הקמפיין שהסתיים בעליה לאליפות אירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • שי דורון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully