וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ארמון המלך

אייל בן יעקב

9.5.2008 / 17:49

שחקן הנוער של הפועל פ"ת, ארמון בן נעים, כבש ב-0:1 נגד הכח, שלא הבטיחה את העליה. ניצחונות לב"ש ולוד, ראשל"צ עלתה מעל הקו האדום

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

המחזור ה-31 בליגה הלאומית הכה מרתקת נערך היום (שישי). המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את שתי הנושרות מליגת העל בשנה שעברה, הפועל פתח תקוה, שאירחה את הכח עמידר רמת גן. הקבוצה של דודו דהאן יכלה להבטיח את העלייה, אבל שער ניצחון של שחקן קבוצת הנוער של פתח תקוה, ארמון בן נעים, בדקה ה-79 קנה למלאבסים ניצחון חשוב מאוד 0:1. פתח תקוה עדיין חזק בתמונת העליה.

גם הפועל באר שבע השיגה ניצחון מצוין, 0:3 על הפועל חיפה. היא גם הקפיצה את עצמה בטבלה למקום החמישי, גם נתנה לעצמה דחיפה מוראלית חזקה וגם גרמה להדרדרותה של הפועל חיפה. בני לוד עדיין חזק במירוץ. הקבוצה של ערן קוליק השיגה 0:1 קטן נגד הפועל נצרת עילית, שכבר ירדה ליגה. עירוני ראשון לציון השיגה ניצחון בית חשוב מאוד, 0:1 על מכבי אחי נצרת והיא עלתה מעל הקו האדום, על חשבונה של הפועל עכו, שסיימה ב-0:0 עם הפועל רעננה. עירוני ניר רמת השרון גברה 0:1 על הפועל רמת גן, שמתרחקת מאוד מההעפלה.

הפועל פ"ת-הכח עמידר ר"ג 0:1

המשחק המרכזי של המחזור עימת בין הקבוצה ממלאבס, שהייתה מועמדת בכירה לעלות ליגה מתחילת העונה, עם הקבוצה של דודו דהאן, שחיפשה להבטיח את עלייתה לליגת העל, עונה אחת בלבד לאחר שנשרה ממנה.

פתח תקוה הייתה קצת יותר טובה במחצית הראשונה, אבל זה לא הספיק לה להבקיע את השער המיוחל, מבחינתה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה התחוללה תקרית קשה בין שני שחקני הקבוצה, פפי קימוטו ומנור חסן. האחרון בא בטענות לקימוטו, שהחמיץ, וקימוטו באקט ברברי דחף את חסן. האירוע העיד על כמות הלחץ הגדולה שהייתה אצל המלאבסים.

פתח תקוה פתחה רע את המחצית השנייה. אלי מחפוד ודני ניראון, שמונה כדי לסייע למחפוד על מנת לעלות את הקבוצה ליגה, שלחו למגרש את כל מה שיש להם. וזה הצליח להם בגדול. ארמון בן נעים, שחקן קבוצת הנוער של הקבוצה, כבש בנגיחה בדקה ה-79. פתח תקוה עולה למקום השני והיא שוב חזק בתמונת העלייה. הכח תחכה לשבוע הבא כדי לחגוג את חזרתה לליגת העל.

"אין ספק שהגשמתי חלום של כל שחקן נוער", אמר בסיום ארמון בן נעים. "אני מתרגש נורא, עשיתי הכל ואני שמח שזה הצליח. לפני שנכנסתי, עבר לי בראש רק לעזור לקבוצה שלי המגרש ואני שמח שזה הצליח. כל מה עשיתי בא מהלב, אני מתרכז בנו ולא בהכח. עלינו למקום שני, אבל זה לא נגמר עד שזה לא נגמר".

הפועל ב"ש-הפועל חיפה 0:3

כל פעם העונה שלחץ הגיע לבירת הנגב, נתקפו השחקנים באדום בפיק ברכיים. דווקא במשחקים ללא לחץ, הם הצליחו לעשות את העבודה בצורה טובה. עד לפני מספר מחזורים, אף אחד כבר לא נתן סיכוי לקבוצה מבירת הנגב לעלות ליגה, אבל קאמבק מצוין השיב אותה למאבקים.

במחזור הפעם שוב חיכה לבאר שבע משחק מלחיץ, נגד האדומים מהכרמל, אלא שהפעם היא סוף סוף עמדה וצלחה את המשימה בגדול. על השער הראשון חתום השועל הוותיק, אורן ניסים שהבקיע בדקה ה-40. 22 דקות בתוך המחצית השנייה, חילופי מסירות נאים של הבאר שבעים הסתיימו בשער של החלוץ חנן פדידה. בדקה ה-76 קיבלה חיפה פנדל, אבל בעיטה לא מספיק נחושה של עדן בן בסט, איפשרה לאסי רחמים להדוף מצוין. שש דקות לסיום הפך סעיד מקאסי את הפסדה לחיפה לתבוסה.

הפועל חיפה כבר הייתה בעמדת זינוק מצויינת לשוב לליגת העל ולהחזיר עטרה ליושנה של הקבוצה שזכתה באליפות בעונת 99'. אלא ששלושה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים עשו הרבה צרות לקבוצה של שלומי דורה. אחרי ההפסד בווסרמיל, ליגת העל נראית עוד יותר רחוקה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הפועל עכו-הפועל רעננה 0:0

שתי הקבוצות היו חייבות ניצחון. הקבוצה מהצפון כדי להמשיך ולצוף מעל הקו האדום, הקבוצה מהשרון כדי להמשיך להחזיק את חלום העלייה לליגת העל בחיים.

מאז הגעתו של ירון הוכנבוים לעכו הוא הצליח להכניס בקבוצה רוח לחימה שדרושה לקבוצת תחתית, אבל הפעם היא לא הצליחה ללקט את שלוש הנקודות בבית, ולאחר ניצחונה של יריבתה לתחתית, עירוני ראשון לציון, נופלת עכו מתחת לקו האדום. הנקודה גם לא מספקת את רעננה, שהחמיצה פנדל חמש דקות לסיום (סרז' איילי). הקבוצה מהשרון מתרחקת מהמקום השני.

עירוני ראשל"צ-מכבי אחי נצרת 0:1

16 משחקים לא הצליחה הקבוצה של אבי פיטוסי לטעום את טעמו המתוק של הניצחון. יותר מחצי עונה הכתומים מהשפלה לא השיגו שלוש נקודות. הפעם האחרונה שזה קרה, זה היה מול קבוצה מנצרת עילית, הפועל.

במחזור ה-31 היא סוף סוף הצליחה לנצח, אולי בזמן הכי קריטי של העונה. חניכיו של פיטוסי שוב עשו את זה נגד קבוצה מנצרת, הפעם, מכבי אחי. מור גולן הבקיע את שער הניצחון המתוק בדקה ה-29. אחי נצרת, שלא נלחמת על העלייה או נגד הירידה, כבר מחכה לסיומה של העונה כדי לפתוח את עונת הרחצה.

עירוני רמה"ש-הפועל ר"ג 0:1

צביקה צמח ושחקניו איבדו בשבוע שעבר את הסיכוי האחרון שלהם לעלות ליגה השנה. לאורדונים נותר עוד סיכוי כלשהו לפני המשחק להעפיל לליגת העל. אחרי התיקו המאכזב במחזור הקודם, עם שער שוויון שחטפה הקבוצה של יובל בן נעים ממור גולן, שחקן ראשון לציון, בדקת הסיום, הם היו חייבים לנצח.

אבל נראה כי העונה האדומים מהמכתש כבר לא יצליחו לעשות את זה. שער ניצחון של ערן זהבי בדקת הסיום של המשחק, סתם את הגולל על חלומותיה של רמת גן.

הפועל נצרת עילית-בני לוד 1:0

כל הכבוד לנצרת עילית. לפני המשחק מול הפועל פתח תקוה הם הוציאו הודעה לפיה הם לא מתכוונים לפתוח רגליים מול שום קבוצה, ולמרות שכבר ירדו הם ייאבקו על כל כדור עד השריקה האחרונה. אמרו וקיימו.

לוד עשתה העונה התאוששות מדהימה בליגה, ומקבוצת תחתית הפכה לאחת המועמדות לעלות לליגת העל, אבל מספר תוצאות לא טובות לאחרונה היו בעוכריהם. במשחק היום הם הפגינו התעלאות אדירה. לוד הייתה בתשעה שחקנים, אחרי שכריים חאתם (42) ומוראד אבו ענזה (72) הורחקו, אבל אלעד גבאי כבש בדקה ה-79. תקוות ההעפלה של לוד, שמחלצת שלוש נקודות בצפון, עדיין חיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully