וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות בקלאסיקו

אחרי חגיגות האליפות, התפנתה ריאל מדריד לחגוג על הדשא מול ברצלונה בסופר קלאסיקו, כשהביסה אותה 1:4 בתצוגת כדורגל נהדרת

על הנייר, הסופר קלאסיקו האחרון לעונה, היה אמור להיות כולו של ברצלונה. אחרי הכל, היא הגיעה למשחק לאחר שהביסה בתחילת השבוע את ולנסיה (0:6), היא פגשה קבוצה שכבר חגגה כל השבוע, ויותר מהכל, נאלצה לערוך טקס לפני פתיחת המשחק, בו עמדו שחקני הקבוצה בשני טורים וקיבלו את פני שחקני ריאל מדריד במחיאות כפיים כשאלו עלו למגרש.

בנוסף לכל זה, אמר חואן לפוארטה לשחקניו השבוע, כי הוא מצפה שיביסו את הבלאנקוס 0:5. לא פחות. כל זה היה טוב ויפה, אלא שאף אחד לא שאל לדעתה של האלופה הטרייה, ריאל מדריד, שהערב (רביעי) ניצלה את המפגש הטעון מול יריבתה השנואה כדי להציג בפני אוהדיה את אחד ממשחקיה היפים ביותר העונה. בתצוגת כדורגל נהדרת, היתה ריאל קרובה יותר לתחזית של לפוארטה, כשהביסה את ברצלונה 1:4, ונתנה לשני מחנות האוהדים משחק שעוד ידובר עליו רבות בשנים הקרובות.

חטאפה הראתה הרבה לב כשחזרה מפיגור של שני שערים כדי לנצח 2:4 את אלמרייה. ויאריאל עשתה צעד נוסף להבטחת המקום השני כשגברה בחוץ על רקראטיבו הואלבה, 0:2. סביליה השיגה ניצחון חוץ גדול על סנטאנדר, 0:3, והיא עדיין במירוץ לליגת האלופות. מאיורקה ניצחה את אוסאסונה בבית, 1:2, בעוד ולנסיה עשתה זאת אצלה בבית, עם 0:1 קטן על סראגוסה. ויאדוליד ובטיס נפרדו בתיקו 1:1. מחר (חמישי) ייסגר המחזור, כשאספניול תארח את אתלטיקו מדריד.

ריאל מדריד - ברצלונה 1:4

בברצלונה דובר כל השבוע על המפגש במדריד, ועל כך שזאת ההזדמנות לקלקל לריאל את חגיגות האליפות עם ניצחון בבית שלהם, מול האוהדים בלבן. אלא שלא נראה שאיש יכול היה למנוע את מה שאירע הערב בסנטיאגו ברנבאו, כשריאל מחצה ללא עוררין את הקטאלונים האומללים, שנראה היה שהיו שמחים לסיים את העונה במחזור הקודם.

אלא שבדקה ה-13 הראתה ריאל בדיוק מדוע היא ראוייה לכבוד הזה שניתן לה, כשגוטי השאיר כדור נהדר לראול בקצה הרחבה, והחלוץ שלח בנגיעה מצויינת אל הקורה השמאלית ופנימה, 0:1 לריאל מדריד. ברצלונה עוד לא הספיקה להתאושש, ובדקה ה-21 ריאל הכתה בשנית, כשכדור חופשי של גוטי מצא את ראשו של אריאן רובן, שנגח פנימה, 0:2.

הקצב המצויין נמשך גם במחצית השניה, כשבדקה ה-58 היתה ריאל קרובה להקביע את השלישי, כשגוטי הגיע מול השוער, אבל חיפש לרשום בישול שלישי, והמסירה שלו לראול נעצרה. אלא שהשער השלישי כבר היה באוויר, ואז הגיע היגוואין, שרק נכנס כמחליף בדקה ה-61, ודקה מאוחר יותר כבר מצא את השער. דיארה פרץ לרחבה, שהגנת ברצלונה התפרקה לחלוטין, ואיפשרה לו לשלוח כדור להיגוואין, שהגיע עד ואלדז, ומשם הוא לא יכול היה להחמיץ, ורשם שער רביעי ב-4 משחקים.

בדקה ה-76 פרץ רוביניו אל הרחבה וניסה להרים כדור, אבל ידיו של פויול היו בדרך, והשופט הורה על כדור עונשין מ-11 מטרים. רוד ואן ניסטלרוי, שרק נכנס, שלח את הכדור פנימה בנגיעה הראשונה בכדור, ורשם את שערו ה-50 בקבוצה. בדקה -87 הצליחה ברצלונה לזכות במעט כבוד עצמי בחזרה, כשמסי שלח כדור נהדר להנרי, ומול קאסיאס שלח כדור אל הרשת, אבל לא נראה שזה מנחם אף אחד.

סנטאנדר - סביליה 3:0

מאבק האליפות בספרד אולי הוכרע, אבל הערב התפנתה הליגה הספרדית לקבוע את העולות שלה לאירופה, וסנטאנדר וסביליה ידעו שעבור כל אחת מהן, זוהי ההזדמנות האחרונה לנסות ולתפוס ברגע האחרון כרטיס למוקדמות ליגת האלופות. לאחר שסיימו במקום ה-10 בעונה שעברה, המארחים רשמו עונה חלומית עבורם, ותפיסת המקום הרביעי תעשה את העונה הזאת לקסומה במיוחד.

אלא שלסביליה היו תוכניות אחרות, ובדקה ה-29 הם עלו ליתרון, לאחר שער מרגליו של פדריקו פאזיו. פאזיו הכה בשנית גם במחצית השניה, כשכבש בדקה ה-65, ולאחר הרחקתו של דיאז איוסה בדקה ה-81, סגרה סביליה את הסיפור עם שער של רנאטו דיומיי פיורנסיו בדקה ה-89.

מאיורקה - אוסאסונה 1:2

באוסאסונה לא האמינו שזה קורה להם בשבוע שעבר: לאחר שכבר הוליכו 0:1 על ריאל מדריד, וכמעט ומנעו ממנה חגיגות אליפות מוקדמות, חטפה הקבוצה שני שערים, ונחלה הפסד צורב, שהותיר אותם עמוק מתחת לקו האדום. לעומתם, אחרי 3 ניצחונות רצופים, במאיורקה חשבו אך ורק אירופה, כשהם יודעו שהמקום השביעי, בו מוקמו ערב המחזור יוביל אותם היישר לאינטרטוטו.

דניאל גויזה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-32, אבל אוסאסונה חזרה למשחק לקראת הסיום, כשחאבייר פורטיו השווה 18 דקות לסיום. אלא שאז הורחק פורטיו עצמו בדקה ה-80, ומאיורקה ניצלה זאת כדי למצוא את שער הניצחון בעזרתו של אוסקר תרחו, דקה לסיום המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ולנסיה - סראגוסה 0:1

מי יכול היה להאמין ששתי הקבוצות הללו ייאבקו ביניהן במחזורים האחרונים לא על האליפות או על כרטיס לאירופה, אלא דווקא על הזכות לשחק גם בעונה הבאה בליגה הבכירה? בעוד בולנסיה יכולים להתנחם בכך שהם יופיעו גם בעונה הבאה בגביע אופ"א, בסראגוסה אין הסבר לעונה הנוראית, שרק נעשתה נוראית יותר בדקה ה-20, אז דויד סילבה העלה את המארחים ליתרון. סראגוסה ניסתה להשוות עד לסיום, אך לא הצליחה למצוא את השער, ועכשיו, הקו האדום נראה קרוב מתמיד.

לה קורוניה - לבנטה 0:1

קבוצתו של דודו אוואט נמצאת רק נקודה מהמקום השביעי, והיא עדיין לא מוותרת על כרטיס לאינטרטוטו, שאולי ימתיק מעט את העונה החמוצה במיוחד שרושם המועדון. ההפסד במחזור האחרון לסראגוסה עצר רצף של 5 ניצחונות רצופים, וניצחון על האחרונה בטבלה, שכבר מזמן התחילה לתכנן את הסגל שלה לעונה הבאה בליגת המשנה היה אמור להיות פשוט. אלא שהאורחים נאבקו על חייהם במשך 88 דקות בהצלחה, אבל אז הגיע ריקי, ולקח לה גם את הנקודה, עם שער ניצחון דחוק.

בטיס - ויאדוליד 1:1

על הנייר, בבטיס ידעו שהם עם רגל אחת מחוץ למאבק הירידה. אלא שכפי שכבר התברר לא אחת, החלקה קטנה והם עלולים להישאב מיד בחזרה למקום בו שהו רוב העונה. ויאדוליד הגיעה למשחק לאחר ההפסד מול סביליה, וידעה שנקודות הן מוצרך הכרחי. מארק גונזאלס העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-50, אבל מנואר ויקטור השווה 12 דקות מאוחר יותר, והנקודות התחלקו בין שני המועדונים, שייאלצו להמשיך את מאבקם גם במחזור הבא.

חטאפה - אלמרייה 2:4

עוד מאבק שהכיל שני עולמות שונים אחד מהשני לגמרי. בעוד חטאפה מנסה להבטיח לעצמה את ההישארות, אלמרייה היא עוד אחת מאלו שנאבקות על המקום השביעי והאינטרטוטו. עד כה, המארחים יכולים לבוא רק לעצמם בטענות, לאחר שרשמו 7 משחקים רצופים ללא ניצחון, אלא שנראה שהערב, זכו האוהדים למעט נחת, והקבוצה למעט נקודות.

בפתיחה, נראה היה שהאוהדים המקומיים, שקיוו לשם שינוי לתצוגה הירואית מקבוצתם, שוב יתבדו. אלברט קרוסט העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-4, ווליקו פאונוביץ' קבע 0:2 רק 7 דקות מאוחר יותר. אלא שהפעם חטאפה לא ויתרה, וחזרה עם שער של חואן אלבין בדקה ה-34. למחצית השניה הם כבר עלו בטירוף, וצמד של מאנו דל מוראל (64 ו-68) ביחד עם פנדל מוצלח של אסטבן גראנרו בדקה ה-74 הבטיחו שהנקודות יישארו בבית, ונתנה למארחים הרבה אוויר בתחתית.

רקראטיבו הואלבה - ויאריאל 2:0

המדורגת שניה חיפשה להבטיח לעצמה את המקום השני בטבלה, ללא קשר להתכתשות בין ריאל לברצלונה, ופגשה בקבוצה הקטנה מהואלבה, שנאבקת על חייה בליגה לאחר פתיחת עונה טובה. עם שלושה ניצחונות רצופים, ויאריאל היא בהחלט לא הקבוצה שרצו בהואלבה לראות, אבל זה מה שהם קיבלו.

מחצית ראשונה מאופסת שגרמה לקבוצה המקומית לקוות אולי לנקודה, הובילה לשער של ניהאט הטורקי, בדקה ה-55. המארחים עוד ניסו לחזור והחלו ללחוץ על שערה של ויאריאל, אבל אז היכו האורחים את המכה הסופית, כשגיז'רמו פרנקו בכש בדקה ה-83, וסגר את הסיפור.

מורסיה - בילבאו 2:1

למורסיה: איבן אלונסו 17'.
לבילבאו: פרננדו ליורנטה 31', איגור גבילונדו 82'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully