וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסליבן: "יש לי עכשיו שלושה גביעים, ואני רוצה עוד"

5.5.2008 / 22:53

רוני אוסליבן סיים שבועיים מדהימים בשפילד עם זכייה שלישית בקריירה באליפות העולם בסנוקר, ואמר: "יהיה נחמד לפרוש כאלוף עולם"

אחרי התצוגות שלו ברבע ובחצי הגמר זה היה צפוי, והערב (שני) זה הפך לרשמי. רוני אוסליבן, שחקן הסנוקר הטוב בעולם, זכה באליפות העולם בפעם השלישית בקריירה שלו, אחרי שניצח בגמר את בן ארצו האנגלי אליסטר קרטר 8:18.

בניגוד לרוב משחקי הגמר בשנים האחרונות, ההתמודדות הזאת לא נמשכה אל תוך השעות הקטנות של הלילה ביום האחרון של האליפות. אוסליבן, ספק התחשב בקהל המבוגר ספק התגעגע לגביע אותו הניף לאחרונה ב-2004, סיים את זה בתחילתו של מקבץ המשחקונים האחרון, אליו הוא הגיע ביתרון 8:16. רוקט רוני נזקק לעוד שני משחקונים בלבד, בדרך לתואר.

ייכנס לרשימת הגדולים?

אוסליבן בן ה-32 יודע שאולי הוא ייזכר כאחד השחקנים המלהיבים בתולדות המשחק, אבל יש לו דרך ארוכה כדי להגיע לרשימת הגדולים ביותר: סטיבן הנדרי, לדוגמה, זכה שבע פעמים, וסטיב דייויס זכה שש פעמים. "לא יודע עוד כמה כאלה יהיו לי", אמר אוסליבן, "אבל אני כבר לא צעיר. יש הרבה שחקנים צעירים שרוצים גם הם להניף את הגביע".

"זו הרגשת הקלה עבורי, כי הרגשתי שהייתי לחוץ מאוד בגמר", סיפר אוסליבן, שמלבד לגביע לקחת הביתה גם 328 אלף ליש"ט (על הזכייה ועל חלקו בפרס על ה-147), "לכולם היו ציפיות שאעבור בקלות את קרטר בגלל הניצחון המרשים בחצי הגמר".

"לפעמים אני חושב שיכול להיות נחמד לפרוש כאלוף העולם", הביע אוסליבן את רצונו לבלות קצת יותר זמן עם משפחתו, "עכשיו כשאני גם המדורג מספר 1 בעולם ואלוף בריטניה, זה יהיה נחמד לקחת הפסקה". אבל אין צורך לחשוש. דקות לאחר מכן חשף אוסליבן את הפכפכותו (שמתבטאת לא פעם על השולחן). "אין תחרות חשובה יותר, זה הדבר האמיתי, זו הבמה הכי גדולה", אמר בעודו מחבק את הגביע, "יש לי עכשיו שלושה כאלה, ואני רוצה עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully