וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: יש, יש, יש חגיגה

ריאל מדריד ניצחה את אוסאסונה 1:2 אחרי סיום דרמטי וזכתה באליפות השנייה ברציפות וה-31 בתולדותיה. ברצלונה - ולנסיה 0:6

עם כל הכבוד למכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה והספורט ההוא עם הכדור הכתום, מירב תשומת הלב הערב (ראשון) במדריד הלכה דווקא לכדורגל, כשריאל מדריד יצאה למפגש בפמפלונה מול אוסאסונה עם מטרה לחזור בחזרה הביתה עם האליפות ה-31 בתולדותיה. התכניות צלחו, אבל זה לא היה פשוט.

הבלאנקוס כבר הריחו את האליפות מקרוב בשבועות האחרונים, אבל ידעו שרק ניצחון מול אוסאסונה יעניק להם את התואר כבר הערב. הקבוצה של ברנד שוסטר לא שיכנעה מול הבאסקים הלוחמים, שנמצאים בעיצומו של מאבק מר נגד הירידה והרחקה של פאביו קנבארו בדקה הראשונה של המחצית השנייה פגעה עוד יותר בסיכויי ריאל לניצחון. אוסאסונה השתלטה על המשחק, היתה טובה יותר ובדקה ה-82 זכתה לפנדל, אותו ניצל פאצ'י פוניאל כדי להעניק לקבוצתו 0:1. אלא שבמקום לשמור על היתרון היקר, המארחת נכנעה לשער שוויון של אריאן רובן כעבור שתי דקות. במצב הזה אוסאסונה הייתה אולי מסתפקת בנקודה, אבל עוד שתי דקות עברו וגונזאלו היגואין כבש את השני של ריאל בכיבוש שהפך לשער אליפות.

לשמחתם של עשרות אלפי אוהדי ריאל, הפעם הבאה בהם אליליהם יגיעו לסנטיאגו ברנבאו תהיה כבר ביום רביעי הקרוב. החגיגות מול הקהל הביתי ייערכו מול ברצלונה ומבחינת ריאל מדריד, אין טוב מזה.

ברצלונה - ולנסיה 0:6

על הנייר כמובן שלברצלונה המשחק מול ולנסיה היה חשוב. הרי היא עדיין רוצה לסיים במקום השני ולהימנע ממוקדמות ליגת האלופות, אבל עם כל הכבוד, עבור הלוס צ'ה הרבה יותר היה מונח על כף המאזניים ואחרי ההפסד הקשה הזה היא במצב קשה מאוד, שתי נקודות מעל הקו האדום ובסכנת ירידה מוחשית.

בארסה הגיעה אחרי ההדחה הדחוקה מליגת האלופות, כשהיא יודעת שהיא שוב לא תזכה בתואר ואת כל המטען שלה היא הוציאה על ולנסיה המסכנה. לאו מסי כבש בפנדל כבר אחרי 5 דקות, צ'אבי הכפיל כעבור 3 דקות ותיירי הנרי הלם באורחים עם השלישי בדקה ה-14. פתיחה נהדרת של הבלאוגרנה, שלמעשה סגרו סיפור עוד לפני שעברה רבע שעה מהמשחק.

בזאת לא הסתיים הסיוט של האורחים. ברצלונה אמנם נרגעה קצת, אבל במחצית השנייה קיבלה תיאבון מחודש וכבשה שלישייה נוספת. הנרי השלים צמד בדקה ה-58 ובוז'אן כבש צמד משלו בדקות 73 ו-79. 0:6 גדול לבארסה ומשפיל לולנסיה, שרק רוצה שהעונה תיגמר ומקווה שהיא עדיין תהיה בלה ליגה בסיומה.

ויאריאל - חטאפה 0:2

ויאריאל ידעה שהיא לא תיקח אליפות השנה, אבל היא רוצה לסיים את העונה במקום השני ועל הדרך ביקשה לדחות את חגיגות האליפות של ריאל אפילו במספר שעות. ניהאט הטורקי דאג לקרב אותה למקום המבוקש עם צמד במחצית הראשונה (27, 44)

סביליה - ויאדוליד 0:2

אחרי עונה ארוכה ומתישה, מוצאת את עצמה סביליה במאבק על המקום הרביעי. האנדלוסים ידעו שרק ניצחון ישאיר אותם קרובים לאתלטיקו מדריד ומול ויאדוליד הבינונית לא התקשו להשיג את 3 הנקודות. צמד של רנאטו עשה את העבודה עבור סביליה כבר במחצית הראשונה (דקות 11 ו-41).

סנטאנדר - מורסיה 2:3

שבחים גדולים הורעפו על ראסינג העונה, והיום היא שוב הוכיחה שכולם היו מוצדקים, אחרי שחזרה מפיגור, השיגה 3 נקודות ושמרה על סיכוי לסיים במקום הרביעי בטבלה. פינטוס העלה את מורסיה ליתרון בדקה ה-13 ואיבן אלונסו הכפיל בדקה ה-28 ועשה 0:2. למרות זאת, ראסינג לא נשברה ועד המחצית צימקה מרגלי פדרו מוניטיס (36). חורחה לופז השווה שתי דקות בתוך המחצית שנייה ומוניטיס כבש את השני שלו בדקה ה-58 והשלים מהפך גדול. מורסיה ירדה ליגה.

בילבאו - מאיורקה 2:1
לבילבאו: פרננדו יורנטה 8. למאיורקה: גויזה 3, 71.

לבנטה - אספניול 1:1
ללבנטה: חואנמה 78. לאספניול: לואיס גרסיה 90.

אלמריה - בטיס 1:1
לאלמריה: פולידו 48. לבטיס: דויד אודונקור 44.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully