וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה: ברמן ניצחה ושמרה על המקום השני

החניכים של תומאס שאף גברו 0:2 על קוטובוס וניצלו 1:1 של שאלקה מול האנובר. בתחתית שמח: חמש קבוצות עדיין נלחמות נגד הירידה

בזמן שבאיירן מינכן יודעת כבר שהיא אלופה, היא פשוט מחכה לרגע הנכון לחגוג, מתנהלים מאבקים על המקומות לאירופה ובעיקר על ההישארות בליגה. נתחיל בצמרת. ורדר ברמן, אולי אכזבת העונה, שבה לנצח ושמרה על המקום השני, עליו היא נאבקת מול שאלקה. ברמן גברה 0:2 על קוטבוס שמסתבכת עוד יותר בתחתית, שאלקה מצידה לא הצליחה לנצח וסיימה ב-1:1 מול האנובר.

בקרבות התחתית מסובכות לא פחות מחמש קבוצות (שלוש יורדות), כאשר נותרו שני מחזורים בלבד לסיום. דואיסבורג האחרונה תשחק רק מחר (ראשון) מול לברקוזן, ומלבדה גם רוסטוק, נירנברג, ארמיניה בילפלד וקוטבוס נאבקות של שני מקומות שישאירו אותן עונה נוספת בליגה. בהחלט צפוי להיות מעניין.

ורדר ברמן - אנרגי קוטבוס 0:2

ברמן הגיעה למשחק בידיעה שרק ניצחון ימנע מבאיירן חגיגת אליפות מוקדמת. פרט לכך, החניכים של תומאס שאף, שרוצים להבטיח את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, היו זקוקים לניצחון אחרי שבמחזור האחרון הם נקלעו ל-3:3 מול קרלסרוהה ואיבדו את המומנטום.

כשנותרו עוד 4 מחזורים לסיום העונה בבונדסליגה, ברמן קרובה להבטחת מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה, אבל אסור לה להוריד רגל מהגז. העפלה נוספת לצ'מפיונס תהווה סוג של פיצוי לקבוצה שלפגרת החורף יצאה כשהיא צמודה לבאיירן מינכן במקום הראשון.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, ורדר ברמן התעוררה והזכירה במשהו את היכולת מהמחצית הראשונה של העונה. בדקה ה-67 מרכוס רוזנברג קיבל כדור מצוין מטורסטן פרינגס וכבש מקרוב לפינה השמאלית של השוער. ברמן לא נחה על זרי הדפנה וחיפשה את השער השני, שהגיע 12 דקות לאחר מכן כשהוגו אלמיידה קיבל מטים בורובסקי והבקיע מקרוב.

ההפסד הזה מסבך באופן משמעותי את קוטבוס, שהשיגה כבר ארבעה ניצחונות מחמשת המשחקים האחרונים, וכעת כנראה תצטרך להיאבק עד הרגע האחרון על ההישארות בליגה.

האנזה רוסטוק - המבורג 3:1

האנזה רוסטוק ידעה היטב שהפסד שלה סותם כמעט לגמרי את הסיכויים שלה להישאר העונה בליגה. עם הידיעה הזו הייתה צריכה להתמודד הנציגה השנייה של מזרח גרמניה בבונדסליגה מול המבורג, שחיפשה ניצחון כדי להמשיך להיאבק על המקום הרביעי שיבטיח לה השתתפות במפעל אירופאי בעונה הבאה.

המבורג, שניצחה רק ארבעה משחקים מתוך 17 המשחקים האחרונים שלה, כבשה את השער הראשון בדקה ה-18 כשכדור פאולו גאררו מצא את איביצ'ה אוליץ' במרכז הרחבה, וזה כבש. ואם זה לא הספיק, האנזה רוסטוק התפרקה בדקה ה-27 וספגה את השני: רפאל ואן דר וארט קיבל מאוליץ' ובעט פנימה לפינה השמאלית. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה היוצרות התחלפו כשואן דר וארט הפך למבשל ואוליץ' שוב כבש את השני שלו במשחק. רוסטוק הצליחה רק לצמק בדקה ה-76, וגם זה היה בזכות שער עצמי של יוריס מתייסן.

שאלקה - האנובר 1:1

הג'נרל מנג'ר של שאלקה, אנדראס מולר, הודיע, ערב המשחק החשוב על המקום השני מול האנובר, כי אין בכוונת הקבוצה לשחרר את ראפינה וג'רמיין ג'ונס, ואולי בכך העניק שקט תעשייתי חשוב לגלזנקירשנים לקראת המשחק. אלא שכנראה להצהרות הללו הייתה מעט מאוד השפעה, שכן שאלקה נותרה במקום השלישי וכרגע נראה שעד סיום העונה היא תיאלץ לרדוף אחרי ברמן.

דווקא להאנובר היה פחות על מה לשחק, שכן הקבוצה כבר סיימה את העונה וגם בקבוצה השלימו עם העובדה שהם יסיימו במרכז הטבלה. למרות זאת, כבר אחרי שמונה דקות האורחים כבשו את השער הראשון במשחק. כדור חופשי של ארנולד ברוגינק משמאל לשער של שאלקה מצא את הרשת. שאלקה חיפשה את השוויון ובסופו של דבר מצאה אותו בדקה ה-40 כשחליל אלטינטופ קיבל מאיוון רקיטיץ' ובעט בשמאל פנימה.

שטוטגרט - פרנקפורט 1:4

אחרי התבוסה לאלופה המיועדת, באיירן מינכן 4:1 בשבוע שעבר, האלופה נזכרה שהיא גם יודעת לנצח בסדרי גודל כאלה. הקורבן היה פרנקפורט, שלמעשה סיימה את העונה. יילידיראי בסטורק (3, 18), מריו גומס (6), וקאקאו (47) כבשו לשטוטגרט, יואניס אמנטידיס רק צימק (62). לשטוטגרט כעת יש סיכוי טוב להתחרות יחד עם המבורג על המקום הרביעי ולשתיהן יש את אותו מספר נקודות.

הרטה ברלין - קרלסרוהה 1:3

שתי הקבוצות כבר לא יירדו העונה ליגה, והמשחק שוחק לפרוטוקול בלבד. גויקו קצ'אר (25), מרקו פנטליץ' (31) ורודולף סקאקל (87) כבשו להרטה, אדמונד קפלאני (53) צימק לקרלסרוהה.

ארמיניה בילפלד - בוכום 0:2

בילפלד השיגה ניצחון חשוב בהמשך מאבקה על ההישארות. כעת היא מקדימה בארבע נקודות את נירנברג. אנדרה מיאטוביץ' (70) ויונאס קאמפר (90) היו אחראים לשערים.

דורטמונד - נירנברג 0:0 (נערך בשישי)

התיקו שדורטמונד סחטה, לא רק שסיבך את נירנברג עוד יותר במאבקי התחתית, הוא גם השאיר אותה עצמה ליגה וכעת היא יכולה להתחיל להתארגן לעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully