וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני: "מתנצל בפני האוהדים שלנו"

לוקה טוני וחבריו נותרו המומים אחרי ההשפלה ברוסיה. היצפלד: "משחק קטסטרופלי". אדבוקט: "מעולם לא ראיתי דבר כזה"

העונה הגדולה של באיירן מינכן חטפה אתמול (חמישי) מכה רצינית, עם הדחה בחצי גמר גביע אופ"א אחרי תבוסה מהממת 4:0 בגומלין מול זניט סנט פטרסבורג לאחר 1:1 במשחק הראשון באליאנץ ארנה. את הגביע הגרמני באיירן כבר הניפה, והאליפות מונחת למעשה בכיסה, אבל ההשפלה ברוסיה בכל זאת השאירה טעם רע אצל הבווארים בעונתו האחרונה של אוטמר היצפלד, שימונה לאחר היורו למאמן נבחרת שוויץ, יריבת ישראל במוקדמות מונדיאל 2010.

היצפלד הנבוך אמר לאחר המשחק: "היתה לנו הופעה קטסטרופלית. אומנם ניסינו הכל, אבל יש ימים בהם אתה לא מגיע למצבים. את הטעויות שעשינו בהגנה פשוט אי אפשר לעשות במשחקים בינלאומיים. לא היינו טובים העונה באירופה כמו שהיינו בבונדסליגה".

"אנחנו צריכים להתנצל בפני האוהדים שלנו", אמר המפציץ האיטלקי לוקה טוני בסיום. "קלקלנו היום את הכל. לא היה לנו מזל, ושיחקנו את המשחק הכי גרוע שלנו מאז שהגעתי לכאן".

פיליפ לאם, שככל הנראה נמצא בדרכו לברצלונה בעונה הבאה, ניסה להסביר: "קשה למצוא מילים שיתארו מה קרה במשחק הזה. בסך הכל לא עשינו מספיק, וספגנו שערים מטופשים. היו לנו כמה משחקים טובים מאוד העונה, ואסור לשכוח את זה רק בגלל הפסד אחד. אבל שיחקנו גרוע, והגיע לנו לעוף".

והיתה גם מנצחת. זניט סנט פטרסבורג זכתה באליפות רוסיה בחורף האחרון ותכננה להגיע רחוק בגביע אופ"א כהכנה להשתתפותה ההיסטורית בליגת האלופות בעונה הבאה, אבל לא חלמה על העפלה לגמר, ועוד אחרי הצגה מהסרטים מול הפייבוריטית הגדולה לזכייה.

"זה פשוט היה היום שלנו", אמר מאמן זניט דיק אדבוקט. "לא ייאמן איך ששיחקנו, מעולם לא ראיתי דבר כזה. הדבר החשוב מבחינתנו היה לא לתת לבאיירן מקום לפתח את המשחק שלה, והיא באמת לא נכנסה למשחק".

סמית': "זה הרבה יותר ממה שחלמתי עליו"

בחצי הגמר המקביל גברה ריינג'רס על פיורנטינה בתום דו קרב פנדלים בפירנצה, אחרי ששני המשחקים בין השתיים הסתיימו בתיקו 0:0. בכך שמרה ריינג'רס על סיכוי לסיים את העונה עם ארבעה תארים, לאחר שזכתה בגביע הליגה הסקוטי, העפילה לגמר הגביע הסקוטי, והיא נמצאת בפיגור של חמש נקודות מיריבתה סלטיק בליגה המקומית, אבל עם שלושה משחקים חסרים. ב-14 במאי היא תפגוש את זניט המפתיעה בגמר גביע אופ"א באיצטדיונה של מנצ'סטר סיטי.

"ככל שהמשחק התקדם היינו בלחץ יותר גדול", אמר המאמן וולטר סמית'. "אני מאושר בשביל כולם כאן, כל העונה הזו היתה הישג פנטסטי עבורנו. זה הרבה יותר ממה שהייתי יכול לחלום עליו כשחזרתי לקבוצה".

בפיורנטינה היו מתוסכלים מאוד מההפסד הביתי בפנדלים, וכעת לויולה נותר רק המאבק בליגה, שם היא נמצאת בקרב צמוד עם מילאן על המקום הרביעי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

"כמובן שזו אכזבה גדולה עבורנו, כי הגיע לנו להיות בגמר", אמר המאמן צ'זארה פראנדלי לאחר המשחק. "אבל צריך לקבל את התוצאה ולכבד את היריבה. היינו מאוד קרובים לכבוש בכמה הזדמנויות, אבל היינו קצת פזיזים עם הרגל המסיימת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully