וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה באליפות המדינה בכדורעף

28.4.2008 / 20:28

זוהר בר נצר ומכבי תל אביב החזירו לעצמם את תואר האליפות בכדורעף אחרי 11 שנה כשניצחו 0:3 את הוד השרון במשחק החמישי והמכריע

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב זכתה הערב (שני) באליפות ראשונה מאז 1997, והשלימה דאבל כשגברה 0:3 על יריבתה הגדולה מוסינזון הוד השרון במשחק החמישי והמכריע בסדרת גמר הכדורעף. אלפי האוהדים הצהובים באולם בהדר יוסף העניקו לשחקניהם אווירה ביתית חמה, ועזרו להם להשלים מהפך גדול כל הדרך מפיגור של 2:0 בסדרה, שהחלה רע מאוד עבורם והסתיימה באליפות השישית בתולדות המועדון.

בעונה שעברה היתה זו הוד השרון שזכתה בדאבל היסטורי כשגברה על מכבי תל אביב במשחק החמישי והמכריע בסדרת הגמר וגם בגמר הגביע, והערב הגיעה הנקמה המושלמת של קבוצתו של זוהר בר נצר, שהוליכה את הטבלה לכל אורך העונה אבל דשדשה דווקא עם פתיחת הפלייאוף, שם נגררו למשחק חמישי בחמי הגמר מול קרית אתא, אבל נחלצו בשיניים. גם סדרת הגמר החלה רע עבור הצהובים שנקלעו לפיגור 2:0 מול הוד השרון, אבל התאוששות מדהימה עזרה להם לחזור לשוויון 2:2, ולהביא את ההכרעה למגרשם הביתי, שם חגגו בסיום עם הקהל הצהוב.

מהלך המשחק

הוד השרון פתחה את המשחק בסערה ונטלה מהר מאוד יתרון של 2:6. סרגיי ז'יבולוז'ני המצוין הוביל את האורחים לשליטה מוחלטת במשחק, אבל הצהובים לא נתנו ליריבהם לברוח, ובעזרת הקהל המשולהב שלא הפסיק לשיר ביציעים נשארו בפיגור סביר. כמה מהלכים טובים של אלי אפרתי עזרו להוד השרון לעלות ל-11:15, אבל כאן הדאבליסטית נעצרה, ומכבי תל אביב חזרה בגדול כל הדרך לשוויון 17:17. אריק הילמן התחיל לרחף כמו שהוא יודע והעלה את המקומיים ליתרון ראשון במשחק, 18:19, ומשם הלך המומנטום איתם עד לניצחון במערכה - 23:25 למכבי תל אביב.

במערכה השניה היתה זו מכבי תל אביב שזינקה ליתרון מוקדם של 4:8, אבל גם היא לא הצליחה ליצור פער גדול יותר והוד השרון הצליחה לאזן ל-10:10. הצהובים כבר עלו בחזרה ליתרון 11:14, לפני שמהלך עוצמתי של הנחתה ישירות על ניקולס אפרון המקומי שינתה את המומנטום שוב לכיוונה של הוד השרון, שאיזנה ל-16:16. משם התפתח משחק צמוד עד רגעי ההכרעה של המערכה, בהם שוב התעלו הצהובים וניצחו בשיניים - 23:25 למכבי תל אביב.

יתרון שתי המערכות גרם למקומיים להריח את האליפות מתקרבת, ולפתוח מבערים במערכה השלישית. הם רצו ל-2:7 מהיר והיו רמה אחת מעל יריביהם, שאיבדו הרבה מהאנרגיה שלהם מתחילת המשחק. הוד השרון צימצמה מעט עד ל-11:14, לפני שהר הגעש הצהוב התפרץ לחלוטין כשהיתרון קפץ ל-13:21, שלמעשה הכריע את הסיפור בלי הדרמה שאפיינה את שתי המערכות הקודמות, והצהובים סגרו את העסק עם נקודת האליפות - 17:25 למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"לא רוצה שזה ייגמר"

המאמן המאושר, זוהר בר נצר, חגג בסיום: "אני כל כך מאושר, במיוחד בשביל הזאטוטים שהבאתי מהקיבוצים שנתנו עונה מדהימה. הסדרה הזו מוקדשת לעומר דננברד, שאביו נפטר והוא בא ונתן סדרה מדהימה. אין לי מה לומר, תודה לכולם. אנחנו תמיד מפסידים בגמר פלייאוף וחוזרים עוד פעם. לא יודע איך אני הולך לחגוג".

עומר רובינשטיין התקשה לדבר מרוב התרגשות: "מדהים. הקהל עשה משהו שלא היה מעולם במגרשי הכדורעף. אני גם לא זוכר הופעה כזו במגרשי הכדורגל או הכדורסל. אנשים היו פה שעתיים לפני המשחק כאילו זה הופעה של אירוסמית' ולא משחק כדורעף. אני מקווה שזו תחילתה של שושלת, אני אוהב את מכבי ולא רוצה שזה ייגמר".

ניקולס אפרון הוסיף: "לקבוצה הזו יש נשמה גדולה. כל השחקנים עבדו קשה, מול יריבה שהקשתה עלינו. אנחנו כמו משפחה גם מחוץ למגרש".

המאמן המפסיד, ישראל חילו סיכם: "זה כואב. זו גאווה גדולה להיות שותף לחגיגה כזו אבל זה כואב. הובלנו בסדרה 0:2 והפסדנו. הקבוצות שוות ולביתיות לא הייתה משמעות כמו בעונה שעברה. בנוסף, ההפסקות הארוכות בין המשחקים הרגו אותנו, אם היו משחקים כל יומיים שלושה גג היינו מנצחים. חבל לי, אבל היתה לנו שנה מורכבת, אנחנו אחרי דאבל, כמעט בלי שינויים בסגל וזה מאוד קשה. אנחנו אחרי אירופה, וזה גרם לנו לעליות ומורדות במהלך העונה. כששיחקנו טוב שיחקנו את הכדורעף הכי טוב העונה, אבל מכבי בליגה היו יותר טובים. אנחנו צריכים להירגע ולחשוב איך נבנה את הסגל. תהיה לנו קבוצה טובה בעונה הבאה".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully