וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הפדרציה של ישראל הפסידה 3:2 לצ'כיה

שחר פאר וציפי אובזילר הפסידו בזוגות הפדרציה 6:4, 6:3 לפצ'קה ובנסובה, וישראל חזרה לבית התחתון אחרי הפסד 3:2 לצ'כיה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

חוזרים לבית התחתון

הקרב הגדול בין נבחרות הפדרציה של ישראל וצ'כיה התנקז הערב (ראשון) לקרב אחד מכריע במפגש הזוגות. שחר פאר רשמה שני הפסדים במשחקי היחידות, אולם ציפי אובזילר שמרה את ישראל בתמונה לאחר שניצחה בשבת את לוסי ספארובה, והיום את פטרה קביטובה. אבל בתום משחק לחימה מצוין, התברר שכושרה של פאר ועייפותה של אובזילר היו בעוכרי נבחרת הפדרציה שלנו, והצ'כיות, קבטה פצ'קה ואיבטה בנסובה, גברו על הצמד הישראלי 4:6, 3:6.

משמעות ההפסד היא שנבחרת הפדרציה שלנו לא תהיה בבית העליון של גביע הפדרציה בשנה הבאה, והיא תנסה לשוב אליו מהבית התחתון. אחרי 4 שנים חזרה נבחרת צ'כיה לבית העליון של טניס הנשים העולמי.

שתי הנבחרות לא הצליחו להחזיק בהגשה, וארבע שבירות הובילו לשוויון 2:2. הצ'כיות שמרו על ההגשה ראשונות והמשיכו ל-3:4. פאר נכנסה לעניינים, ולמרות לחימתן של של שתי הישראליות, הצ'כיות ניצחו 4:6 במערכה.

עייפותה של ציפי אובזילר נתנה אותותיה בתחילת המערכה השנייה, אך למרות זאת ובזכות משחק מצוין של פאר, הישראליות עלו ל-1:2. הקהל הישראלי דחף את הצמד, אך פשקה ובנשובה שברו ועלו ל-2:3. אובזילר ופאר נאבקו על ההגשה במשחקון השישי, ניצחו אותו, אך כאן תש כוחן. הצ'כיות שברו ל-3:5 ומרות משחקון תשיעי הרואי של הישראליות, הצליחו לשמור על הגשתן וניצחו 3:6 במערכה.

פאר: "צריכים ללמוד להפסיד"

בסיום המשחק שתי הטניסאיות היו עייפות, ובעיקר מאוכזבות עמוקות מתוצאת המשחק והמפגש כולו. "לא צריך לדבר, אתם יכולים לראות את התגובה שלי לבד", אמר פאר. "אני חושבת שלכל אורך המשחקים נתתי פייט וניסיתי לתת הכל. לא הלך לי, ציפי הביאה את שתי הנקודות וכל הכבוד לה, אבל לצערנו זה לא מספיק. לא הצלחתי להביא עוד נקודה. אין לי מה להסביר בנוגע למשחק. בנסובה לא החטיאה כדור, שיחקה יותר טוב ממני לכל אורך הנקודות החשובות והיתה בזון. זה מה שקורה. אני מקווה שהמשחקים לא ישפיעו עלי, צריכים ללמוד להפסיד".

בסוף ההתמודדות, וכמה שעות לפני שהיא עולה על מטוס לפראג, שם תשתתף השבוע בטורניר חימר, סיכמה פאר: "אני לא יכולה לצפות את העתיד. אין לי מה להגיד, אני לא יודעת אם אני אנצח בעוד יומיים, או אם אני אשחק טוב או לא. קשה לי לדעת מה יהיה. אני מתחילה בטורניר קטן כדי להיכנס למשחק, אחר כך אני ממשיכה לטורנירים גדולים בברלין וברומא לפני הרולאן גארוס".

אובזילר, ששעה לפני משחק הזוגות ניצחה את פטרה קביטובה, עברה יום מלא עליות ומורדות מנטליות ופיסיות. "העייפות במשחק הזוגות טבעית", אמר הטניסאית בת ה-35. "נתתי את המקסימום. כשאתה על המגרש אתה לא חושב על העייפות. לכל האורך חשבנו על פתרונות ומה אפשר לעשות, כדי שכן ננצח את המשחק, אבל לצערנו הן שיחקו ממש טוב והפסדנו. אנחנו עדיין בין 16 הנבחרות הטובות בעולם. באופן כללי סוף השבוע הזה הפך להיות ספורט קבוצתי, לא משנה מי הביא את הנקודות. בשורה תחתונה הפסדנו, וחבל".

במסיבת העיתונאים שאחרי משחק הזוגות, התייחסה אובזילר להרגשה האישית שלה: "אני לא שמחה. זה וויקנד של נבחרת ואנחנו שמים את המשחקים האישיים בצד. המטרה הייתה לנצח. אולי ברמה האישית ניצחתי שחקניות וזה יכול לתת לי בטחון, אבל אנחנו עוברין עכשיו לעונת חימר, שזה לא כל כך טוב בשבילי".

קפטן הנבחרת עודד יעקב סיכם: "זה הפסד כואב מאוד. הנבחרת עם העומק הגדול יותר היא זו שניצחה, הן חילקו את העומס ואצלינו הכל נפל על הכתפיים של שתי שחקניות. אני גאה במה שהנבחרת שלנו השיגה, היא נתנה את כל מה שהיה לה. זה לא הספיק, עמדה מולנו נבחרת טובה מאוד ומגיע לה כל הקרדיט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully