וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובזילר ניצחה את קביטובה והשוותה ל-2:2 מול צ'כיה

אובזילר שוב חיפתה על ההפסד של פאר, גברה 3:6, 4:6 על קביטובה והשוותה את המפגש מול צ'כיה ל-2:2. ההתמודדות תוכרע בזוגות

מזל שיש את ציפי. ציפורה אובזילר ניצחה היום (ראשון) את פטרה קביטובה 3:6, 4:6 והשוותה את התוצאה ל-2:2 במשחקי גביע הפדרציה בין נבחרות ישראל וצ'כיה. אובזילר הוותיקה שוב נאלצה לעלות למגרש אחרי הפסד מאכזב של פאר, אבל נדמה שהטניסאית הוותיקה רק נהנית מרגעי הלחץ האלה, כיוון שבפעם השנייה ברציפות היא התגברה על הסיטואציה המלחיצה ופשוט פרחה לעיני הקהל הביתי, כשהיא מביסה את אותה שחקנית שגברה אתמול על שחר פאר.

אובזילר נהגה לציין בעבר בכל הזדמנות כי היא אחראית להישגים הנפלאים של נבחרת הפדרציה לא פחות מפאר, שזכתה לכל התהילה. ביומיים האחרונים הוכיחה אובזילר שהיא אכן תורמת לנבחרת, אפילו יותר מפאר, ויותר מכך, סיפור ההצלחה שלה בגילה המאוחר (35) מעורר השראה לחובבי הטניס יותר מהצלחתה של פאר.

כעת, במצב של 2:2, ההעפלה לבית העליון תהיה מוכרעת על משחק הזוגות. פאר ואובזילר יעלו בצד הישראלי.

האכזבה של היום הגיעה שוב מצדה של שחר פאר, שנוצחה בפעם השנייה ברציפות, הפעם לאיבטה בנשובה (95 בעולם) 6:7, 6:3, 6:4. פאר, כאמורף הציגה את אותה יכולת מאכזבת שהובילה אותה להפסד אתמול: שוב אותן בעיות במכות ההגשה, שוב אותה תנועה איטית, שוב אותן טעויות בלתי מחויבות, שוב הפציעה שמונעת ממנה להציג את היכולת המוכרת שלה. פאר כבר הוליכה 2:4 במערכה המכרעת, אבל הפסידה ארבעה משחקונים ברציפות והפסידה את המשחק.

ובכל זאת, פאר, שפרצה בבכי בסיום המשחק, חייבת להתעשת, כיוון שהיא עשויה להיות משותפת מאוחר יותר במשחק הזוגות. בנשובה, לעומת זאת, לא חששה מהמעמד בהופעת הבכורה שלה במפעל. השחקנית הצעירה נתנה היום משחק מצוין (שלא הולם מקום 95 בעולם), והקפטן הצ'כי מקבל פידבק מיידי על ההימור שלו להציב אותה על חשבון ספארובה.

שחר פאר - איבטה בנשובה 6:7, 6:3, 6:4

מערכה ראשונה: פאר ניצחה 6:7

שחר פאר הגישה במשחקון הראשון ועלתה ליתרון 0:1, בנשובה איזנה ל-1:1. בשלב הזה הישראלית החלה ללחוץ מהקו האחורי במכות מדויקות, ניצחה את שלושת המשחקונים ועלתה ל-1:4. אבל הצ'כית לא נשברה ושוב השוותה את התוצאה תוך שהיא מנצלת את הבעיה המוכרת של פאר במכות ההגשה. ממצב של 4:4, שמרה כל אחת על ההגשות שלה, עד למצב של שוויון 6:6. השחקניות נכנסו לשובר שוויון. פאר השיגה מיני ברייק ועלתה ל-5:6, אבל נשברה בכדור הבא. הישראלית התעלתה ולקחה את שתי הנקודות הבאות כדי לנצח את שובר השוויון ואת המערכה.

מערכה שנייה: 3:6 לבנשובה
המערכה השנייה כבר התנהלה בצורה אחרת. במצב של 1:1 בנשובה התחילה להפציץ מהקו האחורי כדורים מדויקים, בעוד הישראלית נראתה עייפה ולא מרוכזת. הצ'כית עלתה ליתרון 1:4, והצליחה לשמור בלי בעיות מיוחדות על כדורי ההגשה שלה עד סיום המערכה. 3:6.

מערכה שלישית:
במצב של 1:1 במשחקונים, פאר חזרה משתי אפשרויות שבירה, והצליחה לשמור על הההגשות שלה ולעלות ל-1:2 בתום משחקון ארוך ומתיש, הרבה בזכות מלחמה עיקשת מהקו האחורי. פאר הצליחה לשבור במשחקון מצוין ועלתה ל-2:4, אבל נכנעה במשחקון לאחר מכן והתוצאה התאזנה ל-3:4. פאר המשיכה בהידרדרות, נשברה שוב וירדה לפיגור 5:4.

ציפי אובזילר - פטרה קביטובה 3:6, 4:6

אובזילר פתחה את המשחק בהיסוס מסוים, נשברה כבר במשחקון הראשון, אבל מפה הכל התהפך. בפיגור 2:0 הטניסאית הוותיקה התאוששה, השוותה ל-2:2, ומפה אובזילר המשיכה את הדהרה, ניצחה חמישה משחקונים רצופים והשלימה ניצחון 3:6, תוך שהיא שולטת לחלוטין בקצב המשחק. איזה טניס נפלא מצדה של הטניסאית הוותיקה.

המערכה השניה נפתחה באותה מגמה, כשאובזילר מריצה את יריבתה מצד לצד ומנצלת את מכות ההגשה בצורה מצוינת. אובזילר שברה פעמיים ועלתה ל-1:5, אבל אז הדברים השתנו. קביטובה התחילה ללחוץ על הדוושה, ניצלה את העוצמות שבידיה, שלחה טילים וצימקה ל-4:5. כשנדמה היה שאובזילר מאבדת את המערכה ואת המומנטום, היא שוב הצליחה לשלוף משחקון הגשה מצוין, והשלימה ניצחון נפלא 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully