וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי אובזילר ניצחה את לוסי ספארובה 1:2

כשאף אחד לא ציפה, הפתיעה ציפי אובזילר את ספארובה 0:6, 6:3, 3:6, חיפתה על הפסדה של פאר לקביטובה, והשוותה ל-1:1 בפדרציה

ציפי אובזילר אף פעם לא היתה טניסאית מהטופ העולמי. הטכניקה שלה, הגודל והמהירות לא אפשרו לה להיכנס לרשימת 20 הטניסאיות הבכירות, אבל לאחר משחקה היום (שבת) מול לוסי ספארובה, הטניסאית הבכירה של צ'כיה, הוכיחה אובזילר בת ה-35 שיש לה תכונה אחרת חשובה לא פחות: לב גדול. לאחר מסיבת העיתונאים שקבעה את סדר המשחקים, אובזילר בוודאי נשמה לרווחה. אחרי הכל, היא היתה אמורה להגיע למשחק מול לוסי ספארובה כשהנבחרת עומדת על יתרון 0:1.

אלא שרצה הגורל, ודווקא שחר פאר כשלה מול פטרה קביטובה במשחק הראשון, 2:6, 6:3, 6:0. כשהיא עם הגב אל הקיר והלחץ עליה, עלתה אובזילר למשחק מכריע מול ספארובה, כשהיא יודעת שהפסד כמעט ויחסל את תקוות ישראל להישאר בבית העליון של גביע הפדרציה. הישראלית המבוגרת הראתה שיש לה עוד הרבה טניס לתת, והדהימה את הצ'כית עם 0:6, 6:3, 4:6, בדרך לשיוויון 1:1 במפגש בין שתי הנבחרות. עם יכולת חלשה של שחר פאר, טוב שיש רשת ביטחון כמו אובזילר.

ביום ראשון יימשך המפגש כששתי הטניסאיות הבכירות של המדינות - פאר וספארובה - יתעמתו ראשונות, ואחריהן יעלו אובזילר וקביטובה למשחק היחידות האחרון. את יום המשחקים ינעל משחק הזוגות בין שתי הנבחרות, שעשוי לקבוע את גורל העולה לבית העליון, אותו בית שמכיל את שמונה הנבחרות הטובות בעולם. למשחק עצמו רשמו הקפטנים את פאר ויוליה גלושקו בצד הישראלי ואת בנסובה וקווטה פצ'קה בצד הצ'כי. כמובן שהקפטנים יכולים לבצע שינויים סמוך לתחילת המשחק.

פאר - קביוטבה 2:6 6:3 6:0

אולי זה היה המחסור בקהל, אולי התחושה הפיזית שפאר דיברה עליה בסיומו של המשחק, אולי זה היעדר המוטיבציה, אבל פאר נראתה היום רע מאוד. זה לא סוד שהיא עוברת תקופה לא קלה, אבל מה שקרה ברמת השרון טעון בדיקה. מה שפאר עשתה לדינארה סאפינה במשחק ביניהן, כך היא קיבלה מקביטובה. הישראלית לא התקשתה לנצח את המערכה הראשונה, אבל בשתי המערכות הבאות עשתה הצ'כית ככל העולה על רוחה במגרש. במערכה השלישית פאר כלל לא נתנה את הפייט שהיא יודעת לתת ורק חיכתה להפסד. צ'כיה עלתה ליתרון 0:1 אחרי ההתמודדות הראשונה.

מערכה ראשונה:

פאר פתחה טוב ועלתה בקלות ל-0:1. קבטובה התקשתה לשמור על ההגשות, אבל לאחר מאמץ רב השוותה. הישראלית השיבה לעצמה את היתרון במשחקון הבא. במשחקון הרביעי הובילה פאר כבר 0:40, הצ'כית השוותה, אבל פאר לקחה את שתי הנקודות הבאות כדי לעלות ל-1:3. כל אחת מהשחקניות שמרה על ההגשות במשחקונים הבאים, פאר עלתה ל-2:5. במשחקון השמיני הצליחה לשבור פאר ולנצח את המערכה 2:6.

מערכה שנייה:

פאר פתחה את השנייה בסערה ועלתה אחרי שבירה ל-0:2. אבל היא לא הצליחה לשמור על המשחקון הבא, וקביטובה השיגה שבירה ראשונה במשחק, כדי לצמק ל-2:1. במשחקון הבא היא שמרה על הסרב ואיזנה ל-2:2. הצ'כית המשיכה במומנטום, עלתה ל-0:40, פאר הצילה נקודה, אבל קביטובה הפכה את התוצאה ל-2:3, ו-2:4 במשחקון הבא. הישראלית שברה את המומנטום כששמרה במשחקון השביעי על ההגשות שלה וצימצמה ל-4:3. קביטובה עלתה ל-3:5. המשחקון התשיעי נמשך זמן רב, בסופו הצליחה הצ'כית לשבור ולנצח את המערכה 3:6.

מערכה שלישית:

קביטובה ניצחה את המשחקון הראשון. המשחקון השני לקח זמן רב, בסופו פאר נשברה. 0:2 לצ'כית. קביטובה המשיכה להפגיז מהקו האחורי וטיילה ל-0:3. פאר הצליחה לצאת מבור עמוק במערכה ואיזנה ל-40:40, אבל הצ'כית שוב שברה אותה, ניצחה את הבא ועלתה ל-0:5. גם בבא היא השיגה את השבירה ועשתה לפאר בייגל מושלם, 0:6.

בסיום המשחק נראתה פאר במצב בריאותי רעוע, ואף ניסתה להקיא בעודה יוצאת מהאיצטדיון. "היא שיחקה טוב", אמרה פאר המאוכזבת בסיום. "ראיתם שהיא השתפרה ככל שהתקדם המשחק. יש לי בעיה בשרירי הבטן, קשה לי לנשום. רציתי להקיא במהלך המשחק, אבל לא הצלחתי. אני משערת שאכזבתי את הקהל. אני רוצה לנצח גם בשבילם וגם בשבילי, ולא הייתי צריכה להפסיד את המשחק הזה. אני מקווה שאהיה מוכנה למחר".

קביטובה, שחזרה מפיגור מערכה כדי להשיג ניצחון גדול, צהלה בסיום: "אני מאושרת שלקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים. גם אני מופתעת מהניצחון, אחד מהניצחונות הגדולים בקריירה שלי מול שחקנית מצוינת".

אובזילר - ספארובה 0:6, 6:3, 4:6

מערכה ראשונה:

אובזילר פתחה נהדר את המשחק, ולאחר שלקחה את משחקון ההגשה שלה, ניצלה את חוסר הערנות של יריבתה כדי להפתיע ולשבור במהירות את הצ'כית, כדי לעלות ל-0:2. הישראלית המבוגרת לא עצרה, ודרסה את יריבתה גם בשני המשחקונים הבאים, שברה שוב, ועלתה ל-0:5. הצ'כית החלה להראות סימני חיים והיתה קרובה לשבור, אבל אובזילר נלחמה, וניצחה את המערכה הראשונה בצורה מרשימה.

מערכה שניה:

אובזילר ניצלה את המומנטום המצויין כדי לזכות במשחקון הראשון, אבל אז התעוררה ספארובה, שמרה על ההגשות שלה, ולאחר משחקון מותח, הצליחה לשבור את הישראלית כדי לעלות ליתרון 1:3. אובזילר הצליחה לחזור למשחק וצימקה ל-3:4, אבל ספארובה תפסה פיקוד, וזכתה במערכה החשובה, 3:6.

מערכה שלישית:

הישראלית עלתה נהדר ושברה כבר במשחקון הראשון, כדי להקפיץ את הקהל המקומי על רגליו. הצ'כית היתה קרובה שוב לשבור, אבל אובזילר שמרה על ההגשה ועלתה ל-0:2. הצ'כית נאבקה בחזרה, אבל אובזילר לא נתנה לה להתקרב יותר מדי, ובמשחקון נהדר עלתה ליתרון 3:5, ומשם היא לא הביטה לאחור, והשאירה את הנבחרת בחיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully