וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שמונה בעקבות אחד

אייל בן יעקב

26.4.2008 / 18:40

רמה"ש והכח נפרדו בתיקו 1:1, ובני לוד, כמו יריבותיה לצמרת, הפסידה 2:1 לאחי נצרת. עכשיו, שמונה קבוצות נאבקות על כרטיס לליגת העל

המחזור ה-29 בלאומית קיבל תפנית מפתיעה בחשיבותו מאחר וליגת העל תהיה מושבתת, ועיניים רבות אשר יתורו אחר מגרש דשא וכדור, מוצאים אותם בליגה השנייה. הליגה נכנסת לישורת האחרונה, אבל בצמרת אין חדש תחת השמש. הפועל פתח תקוה הגיעה לעכו במטרה לנצח את הפועל המקומית, ולנסות לפתוח פער מהמקום השלישי, אבל רשמה הפסד שני רצוף, הפעם 2:0.

מי שלא ניצלה זאת היא השלישית הפועל רמת גן, שהפסידה 1:0 להפועל באר שבע בחוץ, ונותרה עם אותו מאזן נקודות כמו של היריבה ממלאבס. במפגש נוסף, במסגרת משחקי יום שישי, עירוני ראשון לציון נפרדה מעירוני רעננה בתיקו 0:0. אין האונים של קבוצות הצמרת נמשך גם עם בני לוד שהפסידה בשבת 2:1 בבית למכבי אחי נצרת והכח עמידר רמת גן לא הצליחה לחזור מרמת השרון עם שלוש נקודות והסתפקה באחת - 1:1. הפער מהמקום השני למקום התשיעי עומד על חמש נקודות בלבד, והצמרת רותחת במיוחד. הפועל חיפה תוכל לחזור למקום השני אם תנצח ביום שני את האחרונה בטבלה, הפועל נצרת עילית.

הפועל באר שבע - הפועל רמת גן 0:1

האדומים מבירת הנגב רק רוצים כבר לסיים את העונה האומללה הזו, ועתה, כשכבר ברור לכל כי הפועל באר שבע לא תעלה השנה ליגה, נותר לה להבטיח את הישארותה, ואולי לנסות ולהחזיר קצת מהכבוד שאבד. אחרי המפגש עם הפועל רמת גן, אפשר לומר שהבאר שבעים עמדו במשימה. הצופים בוסרמיל לא ראו משחק גדול, אבל לפחות יצאו מעודדים מניצחון קבוצתם.

תחילת המשחק היתה איטית ונטולת אירועים, ולמעט נגיחה של קובי חסן בדקה ה-14 לעבר שער המארחת, לא הגיעו שתי הקבוצות למצבים. בדקה ה-40 הציל השןער יניב ווהבה את הפועל רמת גן, לאחר שהדף נגיחה מקו השער. דקה אחר כך פדידה בעט מחמישה מטרים, אבל ווהבה הפגין יכולת גדולה, והדף לקרן. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

בדקה ה-61 סוף סוף נפל שער בבירת הנגב. ליאנדרו סימיוני, חלוצה הברזילאי של הפועל באר שבע, פרץ לתוך הרחבה מצד ימין ובעט מזווית קשה פנימה, 0:1 למארחים. עד לסיום לא הצליחו שחקניו של יובל נעים למצוא את שער השוויון, ובאר שבע חגגה ניצחון.

האורדונים פספסו הזדמנות גדולה לקבוע יתד במקום השני בטבלה, בעקבות הפסדה של הפועל פתח תקוה להפועל עכו (2:0), אך ההפסד הזה מותיר אותם במקום השלישי.

הפועל עכו - הפועל פתח תקוה 0:2

לפני שני מחזורים בשריקת הסיום של המשחק בו הפסידה עכו ברמת השרון, נדמה היה לכל הנוכחים במגרש, כי הקבוצה הצפונית כבר ויתרה. השחקנים נראו כבויים ונראה היה שאף אחד כבר לא מאמין. אבל מי שלא אמר נואש היה יו"ר הקבוצה, ציון ויצמן, שהחליט בצעד די מפתיע לפטר את חיים לוי המאכזב, ולהביא במקומו את ירון הוכנבוים. כבר במשחקו הראשון כמאמן הוביל הוכנבוים את קבוצתו לניצחון חשוב מאוד בנצרת עילית, וקירב את עכו לכדי נקודה אחת בלבד מהקו האדום. אחרי המפגש עם הפועל פתח תקוה, אפשר לומר שהוכנבוים עומד לא רע במשימה, וקבוצתו יכולה להמשיך ולשמור על אופטימיות.

פטי נימבה הורחק בדקה ה-30, והפועל פתח תקוה נותרה בעשרה שחקנים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיעו צמד שערי בזק של עכו, שהכריעו את המאבק. איימן אבו סלאח כבש את הראשון בדקה ה-66, ובעוד המלאבסים מנסים להתאושש, חמודי בריק הכפיל את יתרון עכו, וקבע את תוצאת המשחק.

עירוני ראשון לציון - הפועל רעננה 0:0

קשה להאמין, אבל הכתומים לא ניצחו כבר 15 משחקים, והם פשוט בקריסה טוטאלית. גורמים רבים מסביב לקבוצה דורשים את פיטוריו של אבי פיטוסי, שאותו הם מאשימים במצב הקבוצה, והתיקו המאופס שהשיגו הכתומים מעיר היין מול הפועל רעננה, בוודאי לא יתרום למעמדו של פיטסי בקבוצה.

על אף תוצאת התיקו, הפועל רעננה נהנית מהפסדיהן של יריבותיה לצמרת, והיא עדיין קרובה מאוד למקום השני. אבל למרות שהמרחק מהמקום השני הוא רק 3 נקודות, התחושה היא שהקבוצה לא באמת יכולה לעשות את זה. מדוע? תיקו מאופס מול קבוצת התחתית של ראשון לציון אולי יכול להסביר זאת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בני לוד - מכבי אחי נצרת 2:1

הקבוצה של אבו-סובחי כנראה ממש לא רוצה לעלות לליגת העל. בלוד ידעו עוד לפני המשחק, שניצחון יעלה אותם למקום השני אבל מכבי אחי נצרת הגיעה לשחק וניצלה עד תום את ההזדמנות שניתנה לה לפגוע בניסיונות ההעפלה של בני לוד.

אגודה קוהבינה המצוין העלה את לוד ליתרון בדקה ה-32 אבל נצרת התעוררה במחצית השניה. רם סטי איזן בדקה ה-67 ומהראן לאלה, מי שצפוי להיות המלפפון החם של הקיץ, שכבר מבוקש בקבוצות רבות, כבש את שער הניצחון בדקה ה-85. עומר שוורץ מלוד הורחק שתי דקות לסיום. לוד נותרה במקום החמישי עם 42 נקודות, שתיים פחות מהפועל פ"ת שבמקום השני. אחי נצרת עלתה למקום השביעי עם 40 נקודות והצטרפה למאבק העלייה.

עירוני רמת השרון - הכח עמידר רמת גן 1:1

הקבוצה הכשרונית של צביקה צמח ממשיכה לברוח מהתחתית. והאבסורד הוא, שלאחר התוצאות של קבוצות הצמרת, רמת השרון מוצאת עצמה בסיום המחזור במרחק של חמש נקודות מעליי, והחדשות הטובות יותר עבור רמת השרון, הן הגדלת הפער מהקו האדום לשבע נקודות

מנגד, הכח עמידר רמת גן עשתה עוד צעד קטן בדרך לליגת העל כשהגדילה את הפער מהמקום השלישי לשש נקודות. ערן זהבי העלה את רמת השרון ליתרון בדקה ה-67. ברק בדש הציל נקודה לקבוצה של דודו דהאן עם שער שוויון, שבע דקות לסיום.

עדכון ראשון: 25/4/2008 17:45
עדכון אחרון: 26/4/2008 18:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully