וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זניט הביכה את באיירן

כמו מול חטאפה, הבווארים התקשו בבית ואיפשרו לרוסים להבקיע שער חוץ יקר ערך ב-1:1 באליאנס ארינה. ריינג'רס-פיורנטינה 0:0

הערב (חמישי) התקיימו שני משחקי חצי הגמר הראשון במסגרת גביע אופ"א. באיירן מינכן אירחה באליאנז ארינה את קבוצת זניט סט. פטרבורג וסיימה ב-1:1 מאכזב מאוד עבורה. גלזגו ריינג'רס קיבלה את פניה של פיורנטינה באייברוקס הרועש אך לא הצליחה להבקיע והמשחק הסתיים בתיקו נטול שערים. ההכרעות עוברות למשחקי הגומלין בשבוע הבא.

באיירן מינכן - זניט סט. פטרבורג 1:1

המפגש בין באיירן מינכן וזניט סט. פטרסבורג הפגיש את הקבוצה הטובה במפעל, ואחת הטובות באירופה, עם הסינדרלה הרוסית, שעדיין מקווה להמשיך את המסע הקסום שלה כל הדרך לגמר היסטורי.

המשחק במינכן כמעט והתחיל כרפליקה מדויקת למשחק בין ברצלונה למנצ'סטר, בחצי גמר ליגת האלופות. בדקה ה-15 פאול ברחבת זניט על זה רוברטו הוביל לפנדל אותו ניגש לבעוט ריברי המצויין. הצרפתי בעט רע מאוד, שוער זניט הדף את הכדור למרכז הרחבה, אך היה זה ריברי שהשתלט על הריבאונד ובעט פנימה. 0:1 לבאיירן.

השליטה הגרמנית הייתה מוחלטת ורק בדקה ה-30 התעוררה הקבוצה מסנט פטרסבורג והחלה לתקוף את שערו של אוליבר קאן. בהתקפה האחרונה של המחצית הראשונה, הגיעה זניט להזדמנות ממשית ראשונה ורמזה על מה שהולך לקרות במחצית השנייה.

כשעלו השחקנים ל-45 הדקות האחרונות של המשחק היתה זו זניט שהכתיבה את קצב המשחק המהיר שלה. בדקה ה-60 ההתקפות של הרוסים נשאו פרי. פיזולין הגביה כדור מדויק למרכז הרחבה אך היה זה דווקא לוסיו שנגח את הכדור לרשת שערו. אוליבר קאן חסר האונים לא יכול היה להושיע את באיירן. שער חוץ יקר ערך לזניט.

מכה נוספת נחתה על באיירן במהלך המשחק. קאן מתח את המפשעה והוחלף כשהוא נראה סובל מאוד בדקה ה-67. בדקה ה-82 הציל זה רוברטו כדור מקו השער, אחרי שארשבין ניצל ערבוביה ברחבה ובעט כדור שחלף מתחת לידיו של השוער המחליף של באיירן, מיכאל רנסינג. שחקני זניט יכולים לחגוג כל הדרך לרוסיה.

ריינג'רס - פיורנטינה 0:0

ריינג'רס, שמקווה לזכות בפעם הראשונה במפעל, התקשתה מול פיורנטינה באייברוקס וסחטה תיקו 0:0 מאכזב שמקטין מעט את הסיכויים שלה לקראת הגומלין. למרות זאת, שום דבר לא סגור, וחלום הקוואדרופל (אליפות, גביע, גביע הליגה וגביע אופ"א) עדיין אפשרי.

ללא סטיבן נייסמית', כריס ברק, אלן מקרגור, צ'רלי אדם, לי מקאלו, דמרקוס ביסלי, בארי פרגוסון וקווין תומפסון, שקיצרו משמעותית את הסגל, ריינג'רס התקשתה לכבוש ואיפשרה לפיורנטינה לשלוט במשחק. ללא שום בעיטה למסגרת, ריינג'רס סיימה משחק מאוד מאכזב.

בדקה ה-25 מרטין יורגנסן חתך מימין למרכז הרחבה של ריינג'רס ושחרר בעיטה שנעצרה אצל אלכסנדר. הלחץ של הקבוצה האיטלקית נמשך גם בדקה ה-32 כשזדראבקו קוזמנוביץ' העביר למוטו ששחרר בעיטה, שנעצרה אצל אלכסנדר. חמש דקות לסיום המחצית אדריאן מוטו העביר לג'יאנפאולו פאציני לתוך הרחבה, אך שוער ריינג'רס שוב היה במקום כדי להקדים אותו. במחצית השנייה נמשך הלחץ של שחקני פיורנטינה, שלא הניב דבר מלבד האופטימיות לקראת הגומלין בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully