וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול וצ'לסי נפרדו ב-1:1 בחצי גמר ליגת האלופות

קויט העלה את ליברפול ליתרון בדקה ה-43, אבל שער עצמי מדהים של ג’ון ארנה ריסה בדקה ה-95 קבע שוויון 1:1, והציל את תקוות גמר ליגת האלופות של אברהם גרנט וצ’לסי. יוסי בניון נכנס בדקה ה-75

ליברפול כמעט ועשתה הערב (שלישי) צעד משמעותי לעבר גמר שלישי בארבע שנים בליגת האלופות, אבל מעדה ממש בשניות הסיום וסיימה רק ב-1:1 מול צ'לסי באנפילד. ביום רביעי הבא ייפגשו השתיים למשחק הגומלין בסטמפורד ברידג', ממנו תצא בוודאות נציגה אנגלית למשחק הגמר במוסקבה ב-21 במאי, כשמנצ'סטר יונייטד תנסה להשלים גמר כל אנגלי בחצי הגמר המקביל מול ברצלונה.

אחרי שני מפגשים קודמים בחצי הגמר לפני שלוש שנים ובשנה שעברה, בהם חלפה ליברפול על פני צ'לסי במשחק הגומלין באנפילד, אירחו הפעם האדומים את המשחק הראשון, ויצאו מאוכזבים מאוד לקראת הגומלין. עוד לפני כן תגיע לסטמפורד ברידג' מנצ'סטר יונייטד ביום שבת הקרוב, למשחק העונה בפרמיירליג שיכריע את גורל האליפות המקומית.

למרות האווירה העוינת באנפילד פתחה צ'לסי טוב יותר את המשחק, אבל כעבור רבע שעה נכנסה גם ליברפול לעניינים והשתיים סיפקו מחצית ראשונה קצבית עם מספר מצבים ליד שני השערים. בדקה ה-43 ניצל דירק קויט טעות קשה של פרנק למפארד כדי להעלות את ליברפול ליתרון, ובמחצית השניה הקצב נרגע משמעותית, לפני שצ'לסי רשמה התעוררות מסוימת בדקות הסיום, וכמעט הרימה ידיים כשהמשחק הגיע לדקה הרביעית של תוספת הזמן, אז נגח ג'ון ארנה ריסה באופן בלתי מוסבר לשערו הוא, והעניק לצ'לסי שער חוץ יקר.

מהלך המשחק

דקה 2 - צ'לסי קיבלה הזדמנות נוחה בשלב מוקדם עם בעיטה חופשית על סף הרחבה, אבל דידייה דרוגבה לא הצליח לעבור את החומה.

דקה 13 - אחרי שנלחצה לשערה בדקות הפתיחה, הגיעה גם ליברפול למצב הבקעה ראשון, כשדירק קויט נשלח לתוך הרחבה בכדור ארוך, אבל לא הצליח להשתלט על הכדור כמו שצריך ופטר צ'ך הרחיק את הסכנה.

דקה 17 - דרוגבה העביר כדור רוחב מסוכן מימין לתוך רחבת החמש, ג'ו קול פספס אותו בסנטימטרים והחמיץ.

דקה 28 - דרוגבה הגיע לאחד על אחד מול ג'יימי קראגר, והבלם המקומי חילץ את הכדור ברגע האחרון ומנע מהחלוץ להעלות את הכחולים ליתרון.

דקה 30 - סטיבן ג'רארד השאיר את פרננדו טורס לבד לחלוטין מול צ'ך, אבל הספרדי התבלבל ובעט הישר לגופו של השוער.

דקה 43 - גול! איבוד כדור של פרנק למפארד במרחק של 20 מטר מהשער של צ'לסי איפשר לחאבייר מסצ'ראנו לסדר לקויט מצב חלומי מול צ'ך, והפעם ההולנדי הצליח לגלגל פנימה - 0:1 לליברפול.

דקה 59 - ריאן באבל השתחרר מצוין ופרץ משמאל למרכז, אבל הבעיטה ששחרר חלפה ליד הקורה.

דקה 63 - בעיטה של קראגר נעצרה בידו של מיכאל באלאק בתוך הרחבה, אבל השופט האוסטרי החליט שמדובר בכדור ירוי ולא העניק לליברפול פנדל.

דקה 66 - צ'לסי המשיכה להתקרב לשוויון, כשמאלודה הסתנן לרחבה ובעט טוב, אבל פפה ריינה היה במקום.

דקה 84 - באלאק ניסה את מזלו בבעיטה מ-25 מטר, שנעצרה על ידי ריינה די בקלות.

דקה 85 - ג'רארד הפעיל את הקסם המוכר שלו עם השתחררות נפלאה שהסתיימה בבעיטת אמן לחיבורים, אבל צ'ך התעופף והדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 90+5 - גול! כשהסיפור של צ'לסי כבר היה נראה גמור, הרים סלומון קאלו המחליף כדור מהאגף, וג'ון ארנה ריסה התבלבל לחלוטין ונגח את הכדור ללא סיבה לשערו הוא מחמישה מטרים - 1:1.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, אלבארו ארבלואה, ג'יימי קארגר, מרטין סקרטל, פאביו אורליו (ג'ון ארנה ריסה 62), חאבייר מסצ'ראנו, צ'אבי אלונסו, דירק קויט, סטיבן ג'רארד, ריאן באבל (יוסי בניון 75), פרננדו טורס.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, פאולו פריירה, ריקרדו קרבאליו, ג'ון טרי, אשלי קול, קלוד מקאללה, מיכאל באלאק (ניקולס אנלקה 86), פרנק למפארד, ג'ו קול (סולומון קאלו 63), פלורן מאלודה, דידייה דרוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully