וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה נתן את הטוני

החלוץ האיטלקי המשיך בכושר ההבקעה המפחיד שלו עם צמד מכריע ב-1:3 של באיירן על פרנקפורט, והפער בצמרת חזר ל-10 נקודות

המחזור ה-29 בבונדסליגה הושלם הערב (רביעי) עם חמישה משחקים אחרי שנפתח אתמול עם ארבעה משחקים. במוקד עמד הניצחון החשוב של באיירן מינכן על פרנקפורט 1:3, שהחזיר לבווארים את פער עשר הנקודות בצמרת הטבלה, עם 15 נקודות בלבד בקופה עד סיום העונה, והבטיח לה מעשית את האליפות. האלופה היוצאת, שטוטגארט, עלתה למקום החמישי עם 0:3 על נירנברג, וחלפה על פני לברקוזן שהפסידה לארמניה בילפלד 1:0.

פרנקפורט - באיירן מינכן 3:1

עד לפני שבועיים היתה פרנקפורט הקבוצה הכי לוהטת בבונדסליגה וחלמה אפילו על העפלה לליגת האלופות, אבל אז הגיעו שני הפסדים רצופים לפני הגעתה של המוליכה הגאה לעיר. המקומיים הפתיעו עם שער יתרון של בנג'מין קולר בדקה ה-29, אבל באיירן, ששרדה מותחן אדיר מול חטאפה ברבע גמר גביע אופ"א ביום חמישי האחרון, נכנסה לקצב שלה במחצית השניה.

נגיחה אופיינית של דניאל ואן בויטן בדקה ה-60 קבעה שוויון 1:1, ואז הגיעו שתי נגיעות מופלאות של לוקה טוני, הסקורר האיטלקי המשובח שלא מפסיק לכבוש בשבועות האחרונים, שהעלה את באיירן ליתרון בדקה ה-75, וחתם את התוצאה בדקה ה-85.

שטוטגארט - נירנברג 0:3

על הנייר מדובר במפגש בין האלופה למחזיקת הגביע, אבל במציאות פגשו השוואבים קבוצה מפורקת השקועה עמוק במקום האחרון, ונראית בדרכה הבטוחה לליגה השניה. הדהירה של שטוטגארט לצמרת נבלמה בשבת האחרונה מול לברקוזן, אבל החניכים של ארמין פה דאגו לחזור לתלם מהר מאוד, עם שלישיה מהירה בפתיחה מרגלי קקאו (4), אנטוניו דה סילבה (13) ופרננדו מיירה (31) כדי לסגור עניין.

תוצאות נוספות:

ארמניה בילפלד - באייר לברקוזן 0:1
לבילפלד: אנדרה מיאטוביץ' 51.

בורוסיה דורטמונד - האנובר 3:1
להאנובר: ארנולד ברוחניק 38, פרנק פרנהורסט 42, שאבולץ הוצ'י 79. לדורטמונד: אלכסנדר פריי 64.

דואיסבורג - קרלסוהה 1:0
לקרלסוהה: תמאש היינל 81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully