וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר עלתה לגמר הגביע אחרי 0:1 על נתניה

רגע לפני הדיון בבית הדין של ההתאחדות, חלום הדאבל של האלופה חי וקיים, אחרי ניצחון 0:1 בהארכה, בחצי גמר גביע המדינה, על נתניה

חצי גמר גביע המדינה השני הפגיש בין האלופה בית"ר ירושלים וסגניתה מכבי נתניה, והמאבק ביניהן נמתח להארכה, בה שער של יואב זיו קבע 0:1 לבית"ר, ושלח אותה לגמר הגביע. לאחר ההמולה התקשורתית מתחילת השבוע, בעקבות פריצת האוהדים לדשא במשחק הליגה האחרון מול מכבי הרצליה, ניסו חניכיו של יצחק שום לשחק בראש שקט, כדי להשיג את המטרה המוצהרת: דאבל. הירושלמים, ללא כריסטיאן אלברז הפצוע, לא הרשימו והתקשו מול ההגנה הנתנייתית, אבל בסופו של משחק, האלופה תפגוש בגמר את מחזיקת הגביע, הפועל תל אביב. גמר קלאסי, שמבטיח מפגש לוהט על כר הדשא, כמו גם ביציעים.

מכבי נתניה ניסתה להרוס את חלום הדאבל הבית"רי, ולהמשיך את העונה המוצלחת, אבל סבלה מהחמצות חלוציה בפתיחה, ובעיקר מפנדל רשלני של איתי שכטר, שנעצר בידיו של טברטקו קאלה. עטר ושחקניו יתרכזו מעתה במאבק על מקום שמוביל לטורנירים באירופה, ובנתניה, בה מחכים 30 שנים לגביע, יחכו עוד שנה.

נתניה פתחה את המשחק חזק, ואיימה על מסגרתו של טברטקו קאלה כל אימת שהתקרבה לרחבה. בית"ר השתחררה לאט לאט מהלחץ, אבל למעט הזדמנות אחת טובה של רומולו, לא ממש סיכנה את לירן שטראובר. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

תחילת המחצית השניה היתה שייכת אף היא לנתניה. בן יוסף נגע בידו ברחבה, ואסף קינן העניק פנדל לנתניה. איתי שכטר בעט חלש, קאלה הדף, שכטר עט על הריבאונד, אך בעט רע אל ידי השוער. החמצה גדולה לנתנייתים. בדקה ה-70 דהר בן שושן לבד מול שטראובר, אך השוער הנתנייתי הדף לקרן, וחילץ את קבוצתו מפיגור. בהארכה נכבש סוף סוף שער במשחק. יואב זיו פרץ לרחבה הנתנייתית בדקה ה-102, ובעט כדור חזק לפינה הרחוקה, כדי לקבוע 0:1 במשחק, ולשלוח את בית"ר לגמר.

מהלך המשחק

דקה 4 - איתי שכטר פרץ לרחבת בית"ר, היתל בתומר בן יוסף, ובעט שטוח לפינה הקרובה. קאלה זינק היטב והדף לקרן.

דקה 7 - יחיאל צגאי בעט נהדר לפינה השמאלית של קאלה, אך החטיא את המסגרת בכמה סנטימטרים.

דקה 10 - צגאי הרים מאגף ימין, הכדור ננגח לעבר אוקוצ'ה, ששלח רגל והחטיא את מסגרתו של קאלה.

דקה 14 - דאבל פס שובה עין בין ברוכיאן לרומולו, השאיר את האחרון מול שטראובר, אבל הברזילאי של בית"ר בעט ברשלנות שטוח החוצה.

דקה 47 - פנדל למכבי נתניה. בן יוסף נגע בידו ברחבה ואסף קינן שרק לפנדל. איתי שכטר בעט חלש למרכז, קאלה הדף, שכטר בעט את הריבאונד אל ידיו של קאלה. נתניה החמיצה הזדמנות גדולה.

דקה 70 - רומולו השאיר את בן שושן לבד מול שטראובר, אבל השוער הנתנייתי הצליח להדוף לקרן ומנע שער יתרון מבית"ר.

דקה 79 - אוקוצ'ה בעט מ-17 מטרים חזק לחיבורים, אך קאלה הדף נפלא לקרן.

דקה 89 - כדור שהורם מאגף ימין, מצא את ראשו של רומולו, אך הברזילאי נגח מקרוב מעל שער נתניה.

דקה 102 - גול! יואב זיו קיבל מסירה מרומולו, פרץ לרחבה ובעט בשמאל לפינה הרחוקה של שטראובר. 0:1 לבית"ר.

דקה 117 - רומולו בעט מזווית קשה כדור חזק ושטוח, שפגע בקורת שערה של נתניה.

הרכב בית"ר ירושלים: טברקטו קאלה; יואב זיו, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, שמואל קוזוקין; דרק בואטנג, עידן טל (מיכאל זנדברג, 63), אבירם ברוכיאן (טוטו תמוז, 74), גל אלברמן; עמית בן שושן (ג'וניור ויזה, 98), רומולו.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, אלמוג כהן, דלה ימפולסקי, יחיאל צגאי (טל מעבי, 74), תיירי טאזמטה (פרנסיס קיויו, 82), אוקוצ'ה, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully