וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורדו וניס ניצחו

אוהדי בורדו גנבו את ההצגה עם תצוגת קהל מדהימה כנגד גזענות. המרחק בצמרת 4 נקודות בלבד. ניס ניצחה את פריס 2:3 במותחן מדהים

במשחקי ההשלמה של המחזור ה-33 בליגה הצרפתית ניצחה בורדו את קון בתוצאה 1:2. המקום הראשון נראה ריאלי עבור בורדו כאשר הפער עומד על ארבע נקודות בלבד. פרננדו קבאנג'י כבש שני שערים בדקות ה-52 וה-76 מבעיטת פנדל. ג'רמי סורבון מקון צימק את התוצאה בדקה- 88 עם שער אדיר בוולה.

כאמור, הסיפור האמיתי במשחק היו אוהדי בורדו עם תצוגת קהל מרשימה כנגד גזענות. אלו מצטרפים לכמה אוהדי קבוצות ברחבי העולם אשר מפעם לפעם מתייחסים לנושא הגזענות הגואה בעולם ומתנגדים לה בדרכם המיוחדת של אוהדי הכדורגל.

המחזור ננעל עם משחקה של פאריז סן ג'רמן, האימפריה במיל', במשחק תחתית מול ניס. המשחק לא השפיע באופן מהותי על הקבוצות, אולם זה לא מנע מהשחקנים על הדשא להעניק חווית כדורגל נהדרת לאוהדים.

חגיגת השערים נפתחה בדקה ה-37 כשקונה העלה את ניס ליתרון הראשון שלה במשחק. בדקה ה-50 פגי לואינדולה איזן את התוצאה ובדקה ה-77 השלים פדרו פאולטה את המהפך של פאריס סן ג'רמן והעלה את הקבוצה ל 1:2 .

אך כידוע כדורגל משחקים תשעים דקות. בדקה ה-83 השלים קונה צמד אישי במשחק ואיזן את התוצאה, אך זה לא היה הסוף. בדקה ה-86 ביצע אדרסון מהפך נוסף וקבע 2:3 לניס, שחתם את המותחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully