וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שיימן חתם בדן בוש

11.4.2008 / 10:37

הישראלי-הולנדי העדיף את ההצעה של דן בוש על פני זו של פיינורד כדי לצבור דקות משחק ואמר: "אני לא יכול לחכות לפתיחת העונה הבאה"

המגן/קשר השמאלי, שמואל שיימן, חתם היום (שישי) בקבוצת דן בוש לשלוש השנים הקרובות. שיימן, שנולד בעפולה ועזב את הארץ עם משפחתו להולנד כשהיה בן 5, נבחן באייאקס הגדולה במשך תקופה ארוכה בתחילת 2008, אך למרות המלצותיו של מאמן קבוצת המילואים, ארון וינטר, להחתימו, המנהל המקצועי של המועדון, מרטין ואן חיל, החליט לשחררו.

באותה תקופה הביעו בשחקן קבוצת קוזאקן בויס מהליגה שלישית בהולנד, מספר קבוצות ביניהן גם דן בוש, שכעת זכתה להחתימו. כרגע ממוקמת הקבוצה במקום השלישי בליגת המשנה בהולנד והיא בעמדה מצוינת להגיע לפלייאוף העליה לליגה הראשונה. בגיל 20, וכשמאחוריו אין הופעות בנבחרת הצעירה של הולנד, יהיה אשר יהיה המאמן הבא של נבחרת ישראל הצעירה, ייתכן מאוד שכדאי יהיה לו לעקוב בעניין אחרי המגן השמאלי הישראלי השני בהולנד, מלבד חיים מגרלשווילי.

בפני שיימן הייתה גם הצעה לשחק בפיינורד, אך זו ביקשה ממנו להתחיל בקבוצת המילואים והיום הוא אמר לוואלה! ספורט: "היו לי שתי הצעות. אחת מדן בוש והשנייה מפיינורד, שרצו שאחזור אליהם (שיימן שיחק בקבוצת הנוער של המועדון ש.ב).

"למרות שההצעה מפיינורד הייתה מאוד מיוחדת עבורי, הבנתי שבדן בוש תהיה לי הזדמנות יותר טובה להראות את היכולת שלי ועל פי התכניות שלהם אני צפוי לשחק בהרכב בעונה הבאה. היה לי קשה לדחות את פיינורד, אבל עשיתי את הדבר שנראה כנכון ביותר. אני כבר לא יכול לחכות לפתיחת העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully