וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה פשוט לא מסוגלת לברוח

המלאבסים נוצחו 1:0 ע"י רמה"ש, ופספסו הזדמנות לפתוח פער בצמרת מחיפה, שסיימה בתיקו 1:1 עם אחי (צפו בתקציר). הכח - ראשל"צ 1:3

ברני ארדוב

הווידאו באדיבות ערוץ הספורט

המחזור ה-28 בליגה הלאומית יצא לדרך ביום שישי. הכח עמידר רמת גן, עם בליץ אדיר בפתיחת המשחק, עשתה ניצחון מרשים 1:3 על עירוני ראשון לציון והיא ממשיכה להוליך את הליגה. ראשון מסתבכת מאוד בתחתית. זאת נוכח ניצחונה של הפועל עכו 0:2 על הפועל נצרת עילית. הפועל חיפה ומכבי אחי נצרת נפרדו בתיקו 1:1 בעילוט.

מי שלא ניצלה את התיקו של חיפה כדי לפתוח פער בצמרת היא הפועל פתח תקוה, שהפסידה בביתה 1:0 לרמת השרון. הפועל באר שבע והפועל רעננה נפרדו ב-0:0, שהוציא סופית את שתיהן ממאבק העלייה והשאיר אותן רגועות להמשך העונה. המחזור יושלם במפגש בין הפועל רמת גן לבני לוד ביום שני.

הכח עמידר ר"ג - עירוני ראשל"צ 1:3

הניצחון של הסגולים בווסרמיל במחזור הקודם הוכיח כי הכח היא הקבוצה הכי טובה בליגה. הקבוצה של המנג'ר דודו דהאן, שמוכיח עצמו כל פעם מחדש, יצאה למשחק חוץ נגד הקבוצה של אבי פיטוסי, שנלחמת על חייה בתחתית.

הכח פתחה בבליץ אדיר כשהיא כובשת שלושה שערים תוך שמונה דקות. אסי דומב פתח את המסכת עם הראשון בדקה ה-16. חמודי כיאל הרשית את השני, דקתיים לאחר מכן. עידן ויצמן גמר את המשחק. שתי דקות לפני המחצית, הורחק גל לוי באדום, לאחר שהכשיל את אחד משחקני ראשון ברחבה. מתי אברהם כבש את הפנדל, אבל זה לא הספיק לראשון. הקבוצה של פיטוסי ממשיכה לאבד גובה. כעת, היא מרוחקת רק נקודה אחת מהקו האדום, לאחר ניצחונה של הפועל עכו על הפועל נצרת עילית. הכח פותחת פער, מתרחקת מיריבותיה לצמרת והיא קרובה מאוד לחזור, רק לאחר עונה אחת, לליגה הראשונה.

הבעיות של הכתומים לא רק על כר הדשא. באחד האימונים השבוע, החליטו השחקנים, על דעת עצמם, לנטוש את מגרש האימונים ולערוך אימון על חוף הים, וללא כל סמכות מקצועית. החלטה זו נבעה מכך שישנם שחקנים בקבוצה שלא מקבלים משכורת כבר חמישה חודשים.

לאחר המשחק, התגודדו כ-50 אוהדים של ראשון ליד האוטובוס של השחקנים וניסו להתעמת עימם ועם הצוות המקצועי. המאמן אבי פיטוסי נראה כשהוא על סף דמעות. יו"ר הקבוצה שמעון ביטון ניסה לפייס את האוהדים, כשאמר להם כי השחקנים שעמדו 'בראש המרד', מור גולן ודודו נחום, ייזרקו מהקבוצה. שחקן בכיר בקבוצה אמר לאחר ההפסד: "אין ברירה, אבי פיטוסי חייבת ללכת הביתה".

מכבי אחי נצרת - הפועל חיפה 1:1

ההפסד הביתי במחזור הקודם של הקבוצה של שלומי דורה יכול להיות זה שסתם את הגולל עבורה, במאבקה לעלות לליגת העל. היום היא ניסתה לתקן, אבל נגד הקבוצה של שמעון הדרי, ועוד במגרשה בעילוט זה קשה מאוד. האדומים מהכרמל מסיימים את המשחק עם נקודה אחת והדרך לליגת העל נראית כעת, רחוקה מתמיד. לירון וילנר כבש עבורם את השער המשווה בדקה ה-41.

אבל עם כל הכבוד להפועל חיפה, הסיפור של המשחק היה ללא ספק חיים סילבס, או יותר נכון סיפורו של השחקן. באמצע השבוע היה מעורב סילבס בתאונת דרכים לא קלה. שחקן העבר של מכבי חיפה דרס בשגגה אישה צעירה. חרף הטראומה שעברה עליו הוא דרך היום על הדשא. בדקה ה-26 הוא שלח, כמו שהוא יודע לעשות מצוין, כדור חופשי מסובב, שפגע בחומת חיפה, הטעה את קובי שאלו וחדר פנימה. סילבס הנרגש פרץ בבכי אחרי כיבוש השער, אות למצוקה הרגשית הקשה שעבר השבוע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הפועל נצרת עילית - הפועל עכו 2:0

גם בסיוטים שלו לא האמין ציון ויצמן, יו"ר הפועל עכו, ששישה מחזורים לסיום העונה, הוא ימנה את המאמן השלישי שלו העונה, בכדי שיציל את קבוצתו מירידה מאוד לא מתוכננת לליגה השלישית. חיים לוי, שהגיע בקול ששון ותרועה, עזב בטריקת דלת, נימוסית כהרגלו. במקומו הגיע ירון הוכנבוים, האיש למשימות מיוחדות.

עכו הייתה חייבת ניצחון במשחק כדי להתקרב לראשון לציון, שמקום מעליה. מול הפועל נצרת עילית, שככל הנראה כבר השלימה עם ירידתה לליגה הארצית, היא עשתה את העבודה על הצד הטוב ביותר. זה לקח שעה ושש דקות, אבל אז אקס מכבי תל אביב, יקיר שינה, כבש את השער הראשון. איימן אבו סאלח הוסיף את השני, עשר דקות לסיום. עכו מתקרבת מרחק נגיעה מראשון לציון, כשהיא אוחזת ב-30 נקודות, לעומת ה-31 של ראשון לציון. הוכנבוים עם פתיחה חלומית, אבל הדרך להישארות עוד קשה וארוכה.

הפועל רעננה - הפועל באר שבע 0:0

רעננה הייתה יכולה להגביר מעט את הלחץ על הפועל פתח תקוה ולצמק את הפער מהמקום השני, אבל הקבוצה של אלי כהן כבר מזמן שכחה את היכולת המבטיחה שלה מתחילת העונה והסתפקה בתיקו ללא שערים.

גם הפועל באר שבע כבר הבינה מזמן שהיא איבדה את הסיכוי לעלות ליגה השנה, אבל במקום ששחקניו של לנדאו יציגו כדורגל משוחרר, האדומים משלימים משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

הפועל פתח תקוה - עירוני רמה"ש 1:0

החניכים של אלי מחפוד שאבו הרבה ביטחון מהניצחון בראשון לציון במחזור הקודם, ובמיוחד מחזרתו לכושר של מנור חסן ושוב נדמה שאין מי שיעצור אותם בדרך למעלה. אבל רגע, זה לא מה שנאמר בדיוק לפני המשחק הקודם בין הקבוצות בו ניצחה רמת השרון באורווה? כנראה שקבוצתו של צביקה צמח היא הכבשה השחורה של הכחולים, כי גם הערב (שבת) היא ניצחה בפתח תקוה, בתוצאה 0:1.

כבר בפתיחה נקלעו שחקניו של מחפוד לפיגור, כשרן זהבי העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-11. המלאבסים ניסו להשוות, אך ללא הועיל, ולבסוף ספגו את הפסדם העשירי העונה. ניצחונה העשירי העונה של רמת השרון הרחיק אותה מהקו האדום מרחק 8 נקודות.

עדכון ראשון: 17:51, 11/04/08
עדכון אחרון: 21:30, 12/04/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully