וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמה אחרת

לאחר שהפועל ר"ג ניצחה 0:1 את הפועל חיפה, גם הכח עמידר ר"ג עשתה את העבודה עם 0:1 על הפועל ב"ש. לוד-רעננה 2:2, רמה"ש - עכו 2:4

המחזור ה-27 בליגה הלאומית נפתח אתמול (שישי) עם שלושה משחקים מסקרנים, כשבמוקד עמד המפגש בין הפועל חיפה להפועל רמת גן. החיפאים, שהגיעו למשחק במומנטום טוב במיוחד וממרומי המקום השני, התקשו להוציא נקודות דווקא בבית וסיימו עם הפסד 1:0. הכח עמידר רמת גן שמעה את זה, וידעה שניצחון שלה בבאר שבע יפתח פער של 4 נקודות מהמקום השני, ועשתה את העבודה עם 0:1 על שחקניו של גילי לנדאו השוקעים.

קבוצת צמרת נוספת ששיחקה היום היא בני לוד, שאירחה את הפועל רעננה ולא הייתה רחוקה מלנצח ולכבוש את המקום הראשון, אך שער עצמי שלה קטע את החגיגה וחילק את הנקודות עם 2:2 דרמטי. עירוני רמת השרון קירבה עוד יותר את הפועל עכו לליגה הארצית אחרי שניצחה 2:4. בדרבי של נצרת היתה זו אחי נצרת שניצחה 1:2 את נצרת עילית בתוספת הזמן, וקברה אותה עמוק יותר בטבלה. המחזור יושלם ביום שני במפגש בין הפועל פתח תקוה לעירוני ראשון לציון.

הפועל חיפה - הפועל רמת גן 1:0

דווקא אחרי שהיא התחילה לעלות על הגל, הפועל חיפה מאבדת שוב נקודות ומחמיצה הזדמנות לכבוש את פסגת הליגה הלאומית. חיפה, שפתחה את העונה בצורה בינונית, הגיעה לישורת האחרונה בכושר שיא והשיגה שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים.

למרות שהחניכים של שלומי דורה שלטו במחצית הראשונה בקרית אליעזר, הם לא היו מספיק חדים כדי להבקיע. רמת גן לא הורגשה, אך שלוש דקות בתוך המחצית השנייה הספיקו לה כדי להבקיע. כדור חופשי של קובי חסן מצא את הראש של שי רביבו, שנותר לא מכוסה וכבש מקרוב.

הפועל רמת גן, שניצחה את חיפה בשני מפגשי הליגה הקודמים, שמרה על התוצאה עד הסיום ופתחה לעצמה את האופציה לעשות את הבלתי יאומן עד כדי צמצום הפער מחיפה, שערב המחזור מוקמה שנייה, עד לנקודה.

שלומי דורה, מאמן הפועל חיפה, אמר בסיום: "נרדמנו בשמירה במצב נייח אחד, נשארו עוד שישה משחקים ונקווה לטוב. יש כמה שחקנים שלא עמדו בלחץ. הם עשו את הדבר שהיו צריכים לעשות". יובל נעים, מאמן הפועל רמת גן, הוסיף: "הגענו כדי לנצח את המשחק, זה היה המשחק חוץ הכי קשה בליגה. הבכנו אותם במתפרצות פעם אחר פעם. הצעירים עשו עבודה מצוינת. יש כאן הרבה לב ונשמה, שמכפרים על דברים אחרים".

עירוני רמת השרון - הפועל עכו 2:4

חיים לוי וחניכיו פגשו באמצע השבוע את בני לוד למשחק השלמה, אבל סיימו אותו ב-0:0 ופיספסו הזדמנות להתקרב למקום ממנו שורדים בליגת המשנה. הפעם זה היה נראה כאילו הם הרימו ידיים והבהירו שהם עשו את כל מה שהם יכולים להישאר בליגה. הפועל עכו יצאה למשחק חוץ מול עירוני רמת השרון, וחזרה עם הזנב בין הרגליים, כלומר עם אפס נקודות, ארבעה שערי חובה ומעט מאוד סיכויים להינצל.

רמת השרון, שבעצמה נלחמת על החיים בלאומית, ידעה שניצחון יעניק לה הרבה מאוד שקט. בעקבות הניצחון היא התרחקה שמונה נקודות מהמקום שממנו יורדים ליגה ובהחלט יכולה לסמן וי על הצלחת המשימה, אלא אם יקרה משהו יוצא דופן.

הקבוצה של צביקה צמח, שזהו המשחק הרביעי ברציפות שהיא לא מפסידה, ניצלה שערים של שרון גורמזנו (17, 45), ערן זהבי (56, פנדל) וגל גבע (80). יקיר שינה הצליח השווה זמנית (35), תומר טייר לא שינה הרבה עם שער מצמק (88) לעכו.

בני לוד - הפועל רעננה 2:2

לרגע חשבנו שכשנפתח את טבלת הליגה הלאומית בתום משחקי יום שישי נראה שם אורחת חדשה, הפועל בני לוד. החניכים של ערן קוליק קיבלו הזדמנות לעשות זאת, לנצח, אך ספגו שער שוויון בדקה ה-70 מול רעננה ובכך פשוט הסתפקו בנקודה, שעדיין מאפשרת להם להמשיך להילחם על אחד משני הכרטיסים שיובילו לליגת העל.

אחרי פתיחה נהדרת של העונה הגיעה הצניחה, ואיתה פיטוריו של המאמן מישל דיין. אלא שמאז הגעתו של ערן קוליק הקבוצה מצויה בעיצומה של ריצה מטורפת למעלה, ריצה אותה חוו על בשרן גם הכח עמידר רמת גן והפועל פתח תקוה, שהפסידו לקטר מלוד. אלא שהפעם לוד לא השכילה לרשום ניצחון נוסף, שיכול היה להיות הרביעי של הקבוצה בחמשת המשחקים האחרונים.

17 דקות מהפתיחה כריסטיאנו דוס סנטוס כבש את שער היתרון לאורחים, אך לפני ההפסקה מוראד אבו ענזה הצליח להשוות. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה כבר היה מהפך ובלוד חלמו על המקום הראשון, אך אז הגיע שער עצמי של אסף בן מוחא (70), שחילק בעצם את הנקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 1:2

מכבי אחי נצרת הגיעה למשחק מול שכנתה לאחר ארבעה משחקים ללא נצחון. התיקו במחזור שעבר מול הפועל רמת גן הוציא את הקבוצה ממשבר שלושת ההפסדים הרצופים שלה, אך על מנת להידבק למרכז הטבלה אחי נצרת הייתה חייבת לנצח, וזה מה שהיא עשתה.

זה לא היה קל למארחים. כשהיה נדמה כי המחצית ראשונה תהיה מאופסת, היה זה רותם שמול שהעלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-45. אחי נצרת לא ויתרה ומאמציה נשאו פרי בדקה ה-84 כשרם סטי כבש את שער השוויון. אחי המשיכה לחפש את הרשת ובתוספת הזמן כבש לזכותה ויטלי לנדב, וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל באר שבע - הכח עמידר ר"ג 1:0

כמה עוד ימשיכו אוהדי הפועל באר שבע לסבול? את שלושת משחקיהם האחרונים סיימו הבאר שבעים בתיקו מאופס דל אירועים, ודווקא כשהיה נדמה שאנשי הדרום לא יוכלו לעמוד בעוד תוצאת תיקו מאופסת, הפתיעה אותם קבוצתם והפסידה בבית לאורחים מרמת גן. ההפסד מרחיק עוד יותר את קבוצתו של גילי לנדאו מחלום ליגת העל, ולמעשה, עם יכולת שכזו, אם שם הרבה סיבות לחלום.

מוליכת הטבלה הגיעה וניצחה בווסרמיל, במגרש לא פשוט כלל, ושוב אותתה שהיא רמה אחת מעל לליגה, ושמקומה בליגת העל הוא רק עניין של זמן. ברק בדש כבש את השער היחידי במשחק, דקה למחצית, ושלח את קבוצתו של דודו דהאן להתבוסס בצמרת, עם יתרון של 4 נקודות על הסגנית שלה, הפועל חיפה.

עדכון ראשון: 17:43, 04/04/08
עדכון אחרון: 21:30, 05/04/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully