וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דני אלבס סיכם בברצלונה

המגן סיכם לחמש שנים בבארסה, שצריכה לסגור גם עם סביליה את דמי העברתו. רונאלדיניו מתקדם למילאן, ריאל מחפשת שחקנים ברומא

גם ברצלונה מתחילה במסע ההתחמשות, שעל פי דיווחים עשוי לכלול שמות גדולים בעלות של למעלה מ-100 מיליון יורו: דני אלבס, מגנה הברזילאי של סביליה, סיכם לחמש שנים במועדון, כך על פי דיווחים זרים.

אלבס, שהיה המלפפון החם של הקיץ שעבר, לא שוחרר מסביליה למרות הצעות גבוהות מצד צ'לסי, ריאל וברצלונה. המועדון הקטאלוני עדיין יצטרך לסכם את מחיר העברתו מסביליה. הבאתו של אלבס תפתח ככל הנראה את דלתו של ג'יאנלוקה זאמברוטה חזרה לאיטליה, למילאן.

ובברצלונה חושבים להחזיר הביתה את בלם מנצ'סטר יונייטד, ג'ררד פיקה, שגדל במחלקת הנוער של המועדון הקטאלוני ועזב לאולד טראפורד. פיקה לא מרוצה ממעמדו, סירב לחתום על חוזה חדש ומעוניין לחזור לברצלונה.

ועוד בבארסה. סמואל אטו מפרגן בגדול לילד בוז'אן קרקיץ', שכבש השבוע את שער הבכורה שלו בליגת האלופות. "הילד הזה עוד יוציא אותי מההרכב", אמר אטו והשווה את מערכת היחסים בין קרקיץ' לבינו לזו שהייתה לו עם ראול בריאל מדריד. "כשהייתי בריאל מדריד, ראול היה המורה שלי. אני מוכן להיות המורה של בוז'אן", אמר החלוץ.

מיאטוביץ' יצא לקניות ברומא

המנהל המקצועי של ריאל מדריד, פרדראג מיאטוביץ', הודה בראיון ל"מארקה" כי ביקר השבוע ברומא. האלופה הספרדית מתכוננת לעונה הבאה, ובתקשורת הספרדית נטען כי מטרת הביקור הייתה פתיחה במו"מ עם שחקני רומא, דניאלה דה רוסי ואלברטו אקווילאני. גם שמו של החלוץ מירקו ווצ'יניץ' הוזכר כמועמד להגיע לברנבאו בקיץ.

עוד בריאל: אזקיאל גאראי מראסינג סנטאנדר שוב נמצא בכותרות בספרד. הבלם הארגנטינאי, שהיה אמור לחתום בקיץ בברצלונה לחמש עונות תמורת 14 מיליון יורו, יותר קרוב כרגע דווקא ליריבה ממדריד. על פי דיווחים בספרד, ברצלונה חזרה בה מההסכם עם גאראי וסנטאנדר, ובמועדון מחפשים פתרון אחר למרכז ההגנה. בעקבות הנסיגה של ברצלונה חזרה ריאל מדריד לתמונה. מיאטוביץ' מעריך את גאראי ומעוניין לצרפו. בסנטאנדר הודיעו כי לא יעמדו בדרכו של הארגנטינאי בן ה-21

העניינים בין רונאלדיניו למילאן מתחממים

פגישה לארוחת ערב בין רוברטו אסיס, אחיו של רונאלדיניו המשמש גם כסוכנו, לבין סגן נשיא מילאן, אדריאן גליאני באיטליה מגביר את הספקולציות לגבי האפשרות שהברזילאי יעזוב בסוף השנה את קבוצתו הספרדית וכמובן את התעניינותם של הרוסונרי בכוכב, שמתקשה לחזור לעצמו.

על פי הפרסום ב"גאזטה דלו ספורט" הצדדים נפגשו ביום רביעי בערב במסעדה במילאנו והצביע על כך שהפגישה עשויה להוביל בסופו של דבר את פתיחתו של המו"מ בין הצדדים כדי שרונאלדיניו ישחק בקבוצה האיטלקית בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully