וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: שניים סוכר

יצחקי כבש שער, ברדה הוסיף צמד ושני הישראלים הוליכו את גנק ל-2:6 ענק על קלאב ברוז'. מגרלשווילי הוחלף בדקה ה-16 בהפסד ויטסה

אליניב ברדה וברק יצחקי היו שותפים פעילים במיוחד לניצחון הגדול ביותר של גנק העונה, 2:6 על קלאב ברוז' בחוץ. עבור ברוז' הייתה זו תבוסה שכנראה סגרה את תקוות האליפות שלה וכעת נראה שסטאנדרד ליאז' עומדת בפני זכייה מאחר ו-6 מחזורים לסיום העונה עומד הפער על 9 נקודות. בעקבות הניצחון שלה עלתה גמק מהמקום ה-10 למקום ה-9.

יצחקי כבש את השער הראשון במשחק כבר בדקה ה-5 ומאוחר יותר השלים ברדה צמד בדקות 25 ו-88. עוד כבשו לגנק: פאריס הארון 6, ווטר וראנקן 29 ו-ווים דה דקר 68. פרנסואה סטרצ'ל כבש את צמד הניחומים הלא מנחם במיוחד של ברוז'.

"דה מוס השפיל את מגרלשווילי פעם נוספת"

חיים מגרלשווילי ממשיך לסבול מהקפריזות של מאמנו בויטסה ארנהיים, אד דה מוס, ואחרי שלפני כשבועיים הוחלף כבר בדקה ה-6 של המשחק מול טוונטה, היום עלה המגן הישראלי בהרכב מול אלקמאר, אבל הוחלף כבר אחרי 16 דקות. בזמן בו שיחק איבד מגרלשווילי שני כדורים, מה שכנראה הרגיז את המאמן, שהכניס במקומו של תאו ינסן.

מגרלשווילי עזב את המגרש בזעם למרות ניסיונות של ינסן ושל אבובקרי יעקובו להרגיע אותו. ויטסה הפסידה במשחק 2:1. באתרי אינרנט בהולנד כבר יצאו בכותרות בסגנון "דה מוס השפיל את מגרלשווילי פעם נוספת" ובחלקם ציינו שככל הנראה היו אלו הדקות האחרונות של השחקן בקבוצה, לפחות כל עוד דה מוס מאמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully