וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע ניצח את רוברדו ועלה לסיבוב השלישי במיאמי

הישראלי פגש בסיבוב השני של טורניר מיאמי היוקרתי את הספרדי (14 בעולם), והדהים אותו עם 6:7, 1:6. היריב הבא: אקסוסו

השבוע שחלף לו הסתיים בצורה מתוקה אחרי שהמחבט מספר 1 של ישראל, דודי סלע, חלף היום (שבת) בסיבוב השני של טורניר מיאמי, על פני הספרדי טומי רוברדו עם ניצחון ענק 6:7, 1:6. סלע, שרשם השבוע את דירוג השיא בקריירה שלו (60 בעולם) הגיע לעימות עם רוברדו (14 בעולם) לאחר שדילג בסיבוב הראשון על פני האנג טייק-לי הקוריאני, וגם המשוכה הספרדית הגבוהה לא הרתיעה אותו.

לסלע היה זה מפגש ראשון בקריירה עם רוברדו, שהעפיל אוטומטית לסיבוב השני. הספרדי, שהודח בסיבוב הראשון של טורניר קטאר, ואיכזב באליפות אוסטרליה בה כשל בסיבוב השני, המשיך ביכולתו המקרטעת גם במיאמי. סלע יפגוש בסיבוב השלישי את חוזה אקאסוסו הארגנטינאי, שניצח בסיבוב השני 3:6, 6:7 את לייטון יואיט הוותיק.

סלע פתח רע את המשחק, וכבר במשחקון השני לא הצליח לשמור על ההגשה ורוברדו טיפס ל-0:2. הישראלי נכנס לעניינים במשחקון השלישי, הצליח למתוח את יריבו ובנקודת השבירה השלישית הצליח לצמק ל-2:1, המשיך לשוויון 2:2. הספרדי העביר הילוך ושעט מיד ל-2:5. סלע רשם אחוזים מצוינים בסרב הראשון, שבר במשחקון החמישי וחזר יפה לשוויון 5:5. סלע המשיך במומנטום והשיג 3 נקודות שבירה במשחקון העשירי, אך רוברדו נחלץ מזה עם 5 נקודות רצופות ועלה ל-5:6. סלע נשאר צמוד וכפה שובר שוויון על הספרדי. בשובר השוויון סלע עלה ל-0:2 ורוברדו חזר ל-3:3. סלע המשיך לתת את הטון וניצח 5:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה.

סלע שמר על ההגשה בפתיחת המערכה השניה, המשיך את יכולתו מסוף המערכה הראשונה ורץ ל-0:3. הספרדי נשבר וסלע לא ריחם לרגע והמשיך ל-1:5 מרשים. סלע שבר במשחקון השביעי וניצח 1:6. תוך שעה ו-31 דקות רשם הישראלי את אחד מניצחונותיו הגדולים בקריירה, והוכיח שיש למה לצפות ממנו גם בהמשך.

תוצאות נוספות ממשחקי הסיבוב השני:

מיכאיל יוז'ני (רוסיה) - בובי ריינולדס (ארה"ב) 2:6, 2:6
ג'ו-וילפריד צונגה (צרפת) - יורגן מלצר (אוסטריה) 7:6, 5:7, 1:6

פטרובה נפרדה ממיאמי

נאדיה פטרובה הרוסיה דורגה 14 בטורניר. למה בלשון עבר? משום שהיא פרשה בתחילת המערכה הראשונה נגד ז'י זנג הסינית וסיימה את הטורניר. הצ'כית לוסי ספארובה, שתגיע לישראל בסוף אפריל כדי לפגוש את נבחרת הפדרציה של ישראל, ניצחה את המדורגת 31 בטורניר קארין קנפ האיטלקיה 6:3, 5:7, 0:6. הרוסיה אליסיה קלייבאנובה הפתיעה את הצ'כית ניקול ואידיסובה עם 4:6, 0:6 והדיחה אותה מהטורניר.

איי סוגיאמה היפנית ניצחה את אנאבל מדינה הספרדיה 2:6, 3:6 והמשיכה לסיבוב השלישי בטורניר. דומיניקה סיבולקובה הסלובקית הפתיעה את המדורגת 20 בטורניר פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה עם 6:3, 4:6, 4:6. האמריקאית לינדזי דבנפורט ניצחה את קאמיל פין הצרפתיה 2:6, 1:6.

תוצאות נוספות בסיבוב השני:

אנה צ'אקבטדזה (רוסיה) - טמירה פאצק (אוסטריה) 3:6, 2:6
סילביה באמר (אוסטריה) - טאטיאן גארבין (איטליה) 2:6, 2:6
אלנה דמנטייבה (רוסיה) - קטרינה בונדרנקו (אוקראינה) 0:6, 4:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully