וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו הכריז: "אני פורש"

הברזילאי תולה את הנעליים בגיל 42 אחרי 27 שנים בכדורגל, ואמר: "אני טס לקאריביים". הברנבאו יארח את גמר ליגת האלופות ב-2010

אחרי 27 שנים שבהן שיחק כדורגל פעיל, הכוכב הברזילאי, רומאריו, תולה את הנעליים ופורש מהמשחק שהוא כל כך אהב. הכוכב בן ה-42, שלא שיחק בואסקו דה גמא מאז חודש נובמבר בשל עונש הרחקה על שימוש בסמים, סיפר לפני כחודש כי הוא יפרוש בסוף חודש מרץ.

"אני לא הולך להמשיך לשחק. אני למעשה כבר הפסקתי. יצאתי מכושר", אמר רומאריו לעיתון מקומי. "המשחק האחרון שלי היה כבר מזמן וזה כבר מאחורי", הוסיף.

רומאריו פורש גם ממשחק וגם מאימון, והקשר היחיד שלו כעת לכדורגל יהיה לעזור לנבחרת הלאומית של ברזיל בהכנות לקראת משחקי הגביע העולמי ב-2014. "אני לא מתכוון לחזור לואסקו. אני לא הולך לעבוד עכשיו והם לא משלמים לי, אך החברות בינינו תימשך", הוסיף הברזילאי.

"שוחחתי עם ההנהלה לגבי ההחלטה שלי. ביום ראשון אני הולך לטוס לקאריביים. הגעתי להחלטה הזו לבד. אם הייתי רוצה להמשיך לשחק, הייתי חוזר לואסקו אבל זה לא המקום שהמחשבות שלי נמצאות. אני רוצה להיות עם הילדים שלי ואנחנו נטייל המון, זה עושה אותי מאושר".

כידוע, לרומאריו הייתה קריירה מפוארת, כזו שלא מעט שחקנים ברחבי העולם יכולים רק לקנא בה. בין השאר הוא כיכב בפס"ו איינדהובן, ברצלונה, ולנסיה וכמובן קבוצתו הברזילאית, ואסקו דה גמא. בשנה שעברה הוא הפך לשחקן השני בעולם שכובש למעלה מ-1,000 שערים בכדורגל המקצועני, כאשר כבש פנדל מול ספורט רסיפה בליגה הברזילאית.

כמובן שגם במדים הלאומיים רומאריו עשה חיל והשיא שלו במדים הצהובים היה ב-1994 כאשר סחב את כל הנבחרת על הכתפיים שלו בדרך לגמר הגביע העולמי אחרי ניצחון על איטליה 2:3 בפנדלים.

ובמקום הראשון: סנטיאגו ברנבאו

חובבי הכדורגל האירופי שירצו להגיע לגמר ליגת האלופות בעוד שנתיים, ב-2010, יעשו זאת בסנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד, כך החליטה אופ"א, שבחרה באיצטדיון המפואר. איצדטיונה של אלופת ספרד הועדף על פני וומבלי, שכשל בגלל שההתאחדות הבריטית לא הייתה יכולה להתחייב שהשחקנים שישחקו בגמר לא יחוייבו במס.

"כן, הסיבה הייתה המיסים", אמר בתגובה לבחירה נשיא אופ"א, מישל פלאטיני. גם האיצדיונים במינכן ובברלין נבחנו כמועמדות לארח את הגמר, ובתוך כך החליטה אופ"א לבחור באיצדיונה של המבורג, נורדבאנק ארינה, לארח את גמר גביע אופ"א. גם כאן הייתה מפסידה אנגלית בסיפור: ארסנל ואיצדיון האמירויות.

מדובר אופ"א נמסר: "האיצטדיונים של ריאל מדריד והמבורג נבחרו על בסיס התכולה שלהם, השירותים, הגישה והאבטחה והם הועדפו על פני האפשרויות האחרות".

הסנטיאגו ברנבאו, שמכיל לא פחות מ-71,569 מקומות, אירח כבר את גמר ליגת האלופות שלוש פעמים ב-1957, 1969 וב-1980, וההחלטה מגיעה ארבעה חודשים בלבד אחרי שאופ"א קבעה את איצדיוני ה'עילית' לאירוח משחקי גמר אירופאיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully