וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רגע עם פולדי

חלוץ באיירן לוקאס פודולסקי, שהתלונן כי הוא מיובש על הספסל, כבש שער ראשון בליגה, ב-1:1 נגד נירנברג. גם שאר קבוצות הצמרת לא ניצחו

כנהוג בליגה הגרמנית, המחזור נפתח כבר ביום שישי עם משחקה של הנזה רוסטוק, שאירחה את וולפסבורג ונוצחה על ידה 1:0. משחקי השבת עמדו בסימן הפתעה כשחמש קבוצות הצמרת לא הצליחו לרשום ניצחון.

במוקד משחקי השבת, עמד הדרבי הבווארי, כאשר נירנברג פגשה בביתה את באיירן מינכן. הטוענת לכתר סיימה ב-1:1 עם מחזיקת הגביע, שנאבקת על חייה בליגה. גם המבורג סיימה בתיקו 1:1, בבית עם ארמיניה בילפלד. לברקוזן נוצחה בבית 2:0 על ידי פרנקפורט, ואילו ורדר ברמן לא יכלה בביתה לאחרונה בטבלה ערב המחזור, דואיסבורג, שגברה עליה 1:2. בוכום ודורטמונד נפרדו בתיקו רב שערים 3:3, קרלסרוהה ושאלקה 04 ב-0:0.

נירנברג - באיירן מינכן 1:1

הדרבי הבווארי עמד בסימן קצוות כאשר באיירן ראשונה בטבלה התארחה אצל הלפני אחרונה. בימים האחרונים עסקו בבאיירן באי שביעותו הרבה של החלוץ לוקאס פודולסקי, שעובר ימים קשים. מאז הצטרפותם של מירוסלב קלוזה ולוקה טוני בקיץ, פולדי לא מוצא את עצמו בהרכב. אחרי שכבש במדי נבחרת גרמניה הרשה לפתוח את הפה ותקף את העובדה שהוא מבלה זמן רב על הספסל.

הצרות של הטוענת העיקרית לכתר המשיכו גם במשחק עצמו. דקה לפני סיום המחצית הראשונה זבדייאן מיסימוביץ' קבע 0:1 מפתיע לאורחים. אז, סגר פולדי מעגל והשתיק את כל מבקריו תשע דקות לסיום כשאיזן בשערו הראשון בליגה העונה, לאחר בישול של פרנק ריברי. באיירן יוצאת בשן ועין ממשחק החוץ, אבל בכל זאת היתרון שלה בצמרת לא קטן. למרות היכולת המאכזבת שהיא מפגינה בליגה, לא נראה כי מישהי תוכל לקחת את האליפות ממנה.

המבורג - ארמיניה בילפלד 1:1

בעוד קרב של קצוות, אירחה המבורג ב-AOL ארינה את בילפלד. הקבוצה של הוב סטיבנס, שיעזוב בקיץ לטובת פ.ס.וו איינדהובן, הייתה רחוקה שבע נקודות ערב המחזור מן המוליכה, אבל גם למרות התיקו של באיירן, היא לא הצליחה להקטין הפער. מרקוס בולימן מבילפלד ניצל את הרחקתו של דויד יארולים מהמבורג בדקה ה-66 כשהעלה את האורחים ליתרון מפתיע. פאולו גררו השווה והציל את המבורג ממבוכה לא נעימה בדקה ה-83.

לברקוזן - פרנקפורט 2:0

הקבוצה של מיכאל סקיבה עושה עונה נאה למדי, הן בליגה והן בגביע אופ"א. חלומות ההגעה לאחד המקומות המובילים לליגת האלופות בעונה הבאה קיבלו חבטה לא קלה עם ההפסד הביתי בביי ארינה לפרנקפורט. מזלה הגדול של לברקוזן שיריבות הצמרת שלה גם הופתעו במחזור. פרנקפורט, שנהנתה משערים של מרקו רוס (23) ואנגליס מנצויס (90), יכולה עדיין לחלום על גביע אופ"א בעונה הבאה.

ורדר ברמן - דואיסבורג 2:1

לירוקים נשארה רק הליגה, לאחר שהודחו בשמינית גמר גביע אופ"א על ידי ריינג'רס. הקבוצה של תומאס שאף, שנשרה מליגת האלופות, רוצה לחזור לשם העונה, אלא שעם הפסד כה מפתיע בווסרשטאדיון לאחרונה בטבלה, היא תתקשה מאוד לעשות את זה העונה. איביצ'ה גרליץ' (32) ומנשה אישיאקו (42) קבעו את ההפתעה. דייגו רק צימק בדקה ה-58.

בוכום - דורטמונד 3:3

הדרבי של מחוז צפון ווסטפלייה נערך רווירפאוורשטאדיון. בין שתי הקבוצות הפרידו רק שני מקומות ושתי נקודות, לטובתם של המקומיים. המשחק המטורף נפתח בקצב גבוה וכבר אחרי תשע דקות הוליכה בוכום 0:2, משערים של כריסטוף דברובסקי (4) ובנג'מין אוור (9). סבסטיאן קל (37) ומלאדן פטריץ' (40) עשו שיוויון מהיר, אלא שעוד לפני ההפסקה אוור העלה שוב את בוכום ליתרון. בדקה ה-65 טינגה השווה במשחק המדהים.

הנזה רוסטוק - וולפסבורג 1:0

במשך 90 דקות קבוצתו של פליקס מגאת' הייתה מסוכנת יותר, בעטה יותר לשער, אך לא הצליחה לממש את היתרון שלה על המגרש. אז, דקה בתוך תוספת הזמן, הגיע קרזינובאק, שקיבל כדור מאלכסנדר לאס כדי לבעוט ממרכז הרחבה פנימה את שער הניצחון. וולפסבורג טיפסה למקום השביעי עם 40 נקודות, בעוד רוסטוק רחוקה ארבע נקודות בלבד מהמקום שממנו יורדים לליגה השנייה.

קרלסרוהה - שאלקה 0:0

שני משחקים סגרו את המחזור ביום ראשון: האנובר ושטוטגארט נפרדו ב-0:0, ואנרגי קוטבוס גברה 1:2 על הרטה ברלין ועלתה מעל לקו האדום. ארווין סקלה כבש צמד למנצחים (41 ו-63 פנדל), דה סילבה השווה זמנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully