וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סימנטוב ללוד

שחר סימנטוב כבש בתוספת הזמן ב-1:2 על הכח וקירב את קבוצתו למאבק העלייה. הפ' פ"ת סיימה ב-0:0 עם ב"ש, הפ' חיפה-רעננה 1:2

איזה כיף. החשש ששתי קבוצות ירוצו לבד למעלה ויסיימו את הליגה מוקדם התפוגג, ועכשיו המתח בצמרת חזר, וחזק יותר מתמיד, כשלא פחות משש קבוצות מעורבות כך או אחרת במאבקי העלייה. גם בתחתית הטבלה בוער כשארבע קבוצות נאבקות נגד הירידה.

הפועל חיפה, שעשתה את העבודה מבחינתה בשבועיים האחרונים מול קבוצות הצמרת, ממשיכה ביכולת הטובה מהשבועות האחרונים, חזרה מפיגור מול הפועל רעננה וניצחה 1:2 בדרך למקום השני. הפועל פתח תקווה המידרדרת לא הצליחה שוב לזכות בנקודות, כשסיימה ב-0:0 מאכזב מול הפועל באר שבע, שמסיימת משחק שלישי ברציפות בתוצאה האיומה.

עוד במחזור: קרב התחתית בו אירחה הפועל עכו את עירוני ראשון לציון הסתיים בתיקו 0:0. הכח עמידר רמת גן אירחה את לוד ונוצחה בתוספת הזמן של המשחק 2:1. במשחק נוסף שהתקיים השבת, נפרדו הפועל רמת גן ומכבי אחי נצרת בתיקו 1:1.

הפועל רעננה-הפועל חיפה 2:1

במשחק המרכזי של המחזור נפגשו שתי הקבוצות שהכי מסכנות את שתי המוליכות של הליגה. לאחר רצף של שלושה משחקי בית ללא ניצחון בהם כבשה רק שער אחד, התפוצצו חניכיו של אלי כהן וכבשו, לראשונה העונה, ארבעה שערים בניצחון חוץ משכנע על אחי נצרת. כעת הם אירחו את חיפה וירדו עם אפס נקודות, וכנראה שאחת העולות לא תגיע מאיזור השרון.

ללא רובי רגב, שעדיין מתאושש מהפציעה הארוכה שלו, רעננה הצליחה לעלות ליתרון כבר אחרי 14 דקות, כשכדור חופשי של משה אבוטבול נהדף על ידי קובי שאלו, שוער הפועל חיפה, היישר אל סרג' איילי, שעט על הכדור והבקיע מקרוב את שער היתרון.

חיפה, שבשני המשחקים האחרונים שלה הוציאה ארבע נקודות משתי המוליכות, לא נבהלה וחזרה למשחק די מהר, כש-6 דקות לסיום המחצית הראשונה יוסי ג'נאח בעט מהאוויר כדור שמצא את הרשת. בדקה ה-66 הושלם המהפך של חיפה, ששיחקה ללא ערן לוי, לירון וילנר ובריאן גרז'יצ'יץ' המוצהבים וללא אושרי רואש הפצוע. טעות קשה בהגנת רעננה איפשרה לעדן בן בסט לזכות בכדור שאיבד נדיב סימן טוב ולגלגל את הכדור פנימה.

שלומי דורה, מאמן הפועל חיפה: "זה היה אחד המשחקים הקשים בליגה עם הרכב טלאים. באנו ועשינו את מה שעשו לנו כל השנה, סגרנו, חיפשנו לעקוץ וניצחנו. אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו את הדחיפה קדימה למשחק הבא. אני מתחילת השנה מקווה לעלות".

אלי כהן, מאמן הפועל רעננה: "יכולנו לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה, אבל קורה לנו מה שקורה במשחקי הבית: אנחנו תוקפים, שולטים ואז הקבוצה היריבה עוקצת אותנו. אין מה לעשות, צריך להסתכל קדימה לעבר המשחק הבא, שום דבר לא גמור ואנחנו רק צריכים ללמוד לקח".

הפועל פ"ת-הפועל ב"ש 0:0

במשחק בין שתי הקבוצות שהיו אמורות לקרוע את הליגה, נפגשו שתי הקבוצות הכי לחוצות שלה, וגם התוצאה שיקפה את הדברים הללו, כששתיהן מיעטו ליזום וגם סיימו משחק מאכזב ללא שערים. בהפועל פתח תקווה קיוו לדהור לליגת העל אחרי התקופה המצוינת בסיבוב השני, אך אז הגיעו שלושה הפסדים רצופים, וכעת אחרי הנקודה הבודדת שהם השיגו, הם נושרים למקום השלישי.

מנגד, הפועל באר שבע, שהגיעה למשחק אחרי שסיימה בשני המשחקים האחרונים שלה ב-0:0, לא ידעה לנצל את ההזדמנות שניתנה לה כדי לאגור נקודות ולהשקיט מעט את המערכת. הקבוצה של גילי לנדאו לא ממש הגיעה להזדמנויות מסוכנות, התבצרה בהגנה וירדה עם נקודה שלא ממש שינתה את פניה בליגה.

בדקה ה-90 פפי קימוטו חשב שהוא זכאי לקבל בעיטת עונשין מ-11 מטר כשהפיל את עצמו ברחבה, והשופט אשר כהן, בצדק, סימן להמשיך והשאיר את פתח תקווה עם התקוות לנצח, אולי, בשבוע הבא את עירוני ראשון לציון.

הפועל עכו-עירוני ראשל"צ 0:0

למרות שזה לא היה צפוי, גם מאבק התחתית נהיה מאוד מעניין. יורדת אחת כמעט בטוחה כבר יש, אבל על הכרטיס השני לליגה השלישית צפוי להתנהל מאבק מר ממש עד השריקה האחרונה.
הפועל עכו היא בעצם מי שמקווה שמאבק כזה בכלל יתרחש, והיא יודעת שלפני הכל היא עדיין תלויה בעצמה.

ראשון לציון הגיעה במטרה לא להסתבך בתחתית, והצליחה לשמור על רשת נקייה מול המארחים. מנגד, חניכיו של חיים לוי לא השכילו למצוא את רשת העכואים, ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הפועל ר"ג-מכבי אחי נצרת 1:1

לכאורה זה היה המשחק הכי פחות מעניין במחזור הזה, אך כשבודקים לעומק מבינים שמדובר במשחק שעשוי לקבוע עבור כל אחת מהקבוצות לאן פניה. תוצאת הסיום מלמדת שכרגע פניהם לשום מקום, והתיקו הזה לא מיטיב עם שתיהן. אחי נצרת לא הצליחה לברוח מהתחתית ואילו האורדונים איבדו נקודות חשובות בצמרת.

המארחים עלו ליתרון בדקה ה-32 משער של קובי חסן, ושמרו על היתרון עד השריקה למחצית. 12 דקות מפתיחת המחצית השנייה השחקנים של שמעון הדרי רשמו שוויון משער של קרלוס סיבליוס, והצליחו לשמור על הנקודה עד לסיום, ולקטוע את רצף שלושת ההפסדים עימו הגיעו למכתש.

הכח ר"ג-בני לוד 2:1

משחק דרמטי נערך באצטדיון וינטר, בסיומו גברה הקבוצה של ערן קוליק על זו של דודו דהאן. כל המחמאות מגיעות לערן קוליק. המאמן, שהחליף את מישל דיין, חילץ אותה מהתחתית והוא עם מאזן מדהים של 17 נקודות מ-21 אפשריות. לא רק שהיא לא קרובה לתחתית, כעת לוד קרובה מאוד לחבורת הצמרת ולא רחוקה מעלייה לליגת העל. לוד רחוקה רק שתי נקודות מהשנייה בטבלה, הפועל חיפה, שניצחה ואוחזת ב-42 נקודות.

כבר בדקה ה-14 קיבלו הסגולים פנדל, אבל החלוץ הרם ברק בדש החמיץ. בדקה ה-45, אסי דומב תיקן והעלה את הכח ליתרון. שש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, קיבלה לוד מכה כשחאתם כראים הורחק. אבל זה לא מנע מהאורחים לעשות את המהפך. אגודה קאובינה כבש בדקה ה-75, והיה זה שחר סימנטוב, שקבע את המהפך הגדול והניצחון הלודאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully