וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל שמרה על התואר

ישראל, "אלופת העולם במשחקי ידידות", שוב ניצחה, הפעם 0:1 את צ'ילה משער של יוסי בניון בדקה ה-30. 12 דקות לגיא אסולין

נבחרת ישראל גברה הערב (רביעי) 0:1 על נבחרת צ'ילה במשחק ידידות והכנה לקראת מוקדמות יורו 2010. המשחק התנהל לעיניי 24,500 צופים באצטדיון ר"ג, מה שלפחות הוכיח שההחלטה של ההתאחדות להוזיל את הכרטיסים ל-10 שקלים היתה נכונה. חניכיו של דרור קשטן לא הציגו משחק טוב במיוחד וברוב הדקות הגנו אל מול הנסיונות של הנבחרת של מרסלו ביילסה. יוסי בניון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-30, כאשר ניצל חוסר עירנות של ההגנה והשוער הצ'יליאני וירה כדור חופשי מ-18 פנימה בזמן שהצ'יליאנים עוד אירגנו את החומה.

מעבר לכך, ראינו הרבה החמצות של האורחים, כמה החמצות של הנבחרת שלנו במתפרצות, הצלה מהקו של תמיר כהן וכמה הדיפות יפות מאוד של ניר דוידוביץ'. גיא אסולין, שריכז את מירב תשומת הלב לפני המשחק, החליף את יוסי בניון בדקה ה-78 ולא הותיר רושם עז בדקות בהן שותף.

מחצית ראשונה

הצ'יליאנים פתחו עם לחץ על כל המגרש אבל איפשרו לנבחרת לנסות ולתקוף דרך צד שמאל. בדקה ה-4 זיו הצטרף וניסה למצוא את בניון אך הצ'יליאנים השתלטו ויצאו להתקפה שהביאה את פרננדס אל תוך הרחבה של אוואט, אך ההגבהה שלו היתה גבוהה ואיפשרה לשוער דפור לצאת ולהדוף.

דקה 7 - סאנצ'ז פרץ מצד ימין והעביר כדור שטוח וטוב לפרננדז אשר התקדם מעט ומ-17 מטרים שלח כדור שטוח שעבר על יד הקורה השמאלית של אוואט.

דקה 9 - לחץ של ישראל באגף ימין הוליד עבירה על קלמי סבן וכדור חופשי סמוך מאוד לדגל הקרן. יצחקי הרים כדור ארוך מדי וצ'ילה יצאה למתפרצת בסופה סואזו בעט בצורה לא מדוייקת.

דקה 12 - הרחקה רעה מאוד של ההגנה הצ'יליאנית הגיעה היישר ליוסי בניון שמתוך הרחבה ניסה למצוא את גולן. בסופו של דבר הכדור הגיע לאליניב ברדה במרחק של שלושה מטרים מהשער, אך הקוון הניף את הדגל וסיים את החגיגה.

דקה 28 - אט אט הצ'יליאנים הלכו והשתלטו על המשחק. חילופי מסירות מהירים בין שחקני הקישור של ביילסה איפשרו להם להתקרב אל הרחבה של אוואט, בינתיים ללא תוצר סופי, בעיקר בגלל כיווץ ההגנה הישראלית.

דקה 30 - 0:1 לישראל! דווקא בצל השליטה הצ'יליאנית, ישראל היכתה ראשונה. יוסי בניון נתלה באילנות גבוהים וחיקה את תיירי הנרי. קפטן הנבחרת התכונן לבעיטה חופשית לזכות הנבחרת מ-18 מטרים, ראה שהשוער וההגנה הצ'יליאנית לא מוכנים, קיבל אישור מהשופט ובעט כדור לא חזק בכלל שעקף את החומה המתארגנת והכניע את לובוס ההמום. שער חכם של הקפטן.

מחצית שניה

דרור קשטן ערך שלושה חילופים במהלך המחצית ושלח פנימה את עמית בן שושן ואת אבירם ברוכיאן, יחד עם ניר דוידוביץ', שהחליף את אוואט. לפחות בפתיחת המחצית, החילופים לא שינו הרבה וצ'ילה המשיכה להיות דומיננטית יותר על המגרש.

דקה 50 - בעיטה חופשית של צ'ילה פגעה בחומה הישראלית ואיפשרה לבניון לצאת למתפרצת ולמצוא את עמית בן שושן שחדר לרחבה, אבל הבעיטה שלו פגעה בבלם.

דקה 53 - הקוון הניף את הדגל, אבל לפני כן עמית בן שושן רשם החמצה שתיכנס לפנתאון. תמיר כהן מצא את יוסי בניון בכדור ענק, הקפטן חדר לרחבה ויישר כדור לעמית בן שושן שמשלושה מטרים בעט החוצה. צ'ילה יצאה להתקפה בסופה פרננדז מצא את סואזו לב לחלוטין. החלוץ שלח כדור שעבר את דוידוביץ' אבל לא את תמיר כהן, שניצב על קו השער והרחיק.

דקה 71 - הצ'יליאנים הגבירו את הלחץ עם בעיטה חופשית של חימנז מ-20 מטרים. הקשר ירה כדור אדיר לחיבורים אבל דוידוביץ', במיקום מעולה, הגיב בזמן ושלח את הכדור לקרן. הדיפה גדולה.

דקה 78 - גיא אסולין נכנס במקומו של הקפטן וכובש השער, יוסי בניון, וערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת קצת לפני גיל 17.

נבחרת ישראל: דודו אוואט (ניר דוידוביץ' 46), קלמי סבן, שמעון גרשון, אבי סטרול, יואב זיו, גל אלברמן, תמיר כהן, יוסי בניון (גיא אסולין 78), ברק יצחקי (עמית בן שושן 46), אליניב ברדה, עומר גולן (אבירם ברוכיאן 46).

נבחרת צ'ילה: אדוארדו לובוס, כריסטיאן אלבארז, וואלדו פונסה, ארתורו וידאל, מאוריסיו איסלה, קלאודיו מלדונאדו, הוגו דרוגט, מתיאס פרננדס, אלכסיס סאנצ'ז, מארק גונזאלס, הומברטו סואזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully