וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל בעקבות בן ארפה

ארסן ונגר הביע את רצונו להנחית את הקשר הצעיר והמבטיח של ליון ונבחרת צרפת באמירויות: "אם הוא יהיה מוצע למכירה, נהיה מאוד מעוניינים"

כמו תמיד בתקופה הזו של השנה, ליון מבטיחה כמעט סופית את האליפות בליגה הצרפתית, ובמקביל הכוכבים הצעירים שלה מתחילים לקבל הצעות מקבוצות העילית של היבשת. השם התורן ברשימה הוא חאתם בן ארפה בן ה-21, אחד השמות העולים בכדורגל הצרפתי, שהוזכר על ידי ארסן ונגר כאחת ממטרות הרכש המועדפות על ארסנל לעונה הבאה. "אם בן ארפה יהיה מוצע למכירה, נהיה מאוד מעוניינים", אמר ונגר בראיון לטלוויזיה הצרפתית. "הוא שחקן נהדר, וארסנל היא יעד פוטנציאלי לכל שחקן נהדר".

לבן ארפה, שהוזכר גם כמועמד להגיע למנצ'סטר יונייטד לפני המשחק של השדים האדומים מול ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, יש חוזה לעוד שנתיים באלופת צרפת, אבל האפשרות שיעזוב התחזקה לאחרונה לאחר שהסתסכך עם מאמנו אלן פרין, שהשאיר אותו מחוץ להרכב הפותח בשלושת המשחקים האחרונים של ליון. "אני לא מרוצה מהמצב הנוכחי של בקבוצה", סיפר בן ארפה השבוע. "אני שחקן תחרותי, ואני רוצה לשחק".

למפארד: "לא מתייחסים לקריאות נגד גרנט"

פרנק למפארד התייחס היום לביקורות שהושמעו על אברהם גרנט בתקשורת האנגלית: "אנשים תמיד ינתחו את החילופים שלו, אבל בסופו של דבר הכל תלוי בשחקנים על הדשא, ונגד ארסנל הגבנו טוב לחילופים. האוהדים הם מאוד אמוציונלית בהתנהגות שלהם, אבל העבודה שלנו היא לעשות מה שצריך כדי להשיג את שלוש הנקודות, ולא להתייחס לדברים כמו הקריאות שלהם נגד המאמן. אנחנו שומעים אותן, אבל לא מתייחסים אליהן כי אין לכך משמעות. אם נתחיל להתעסק בזה, לא נעשה את העבודה שלנו".

"אם היינו מפסידים היינו מחוץ למירוץ האליפות", המשיך למפארד. "ידענו את זה לפני המשחק, ולכן התאמצנו כל כך כדי לנצח. התגובה שלנו לשער היתרון של ארסנל היתה בדיוק המהות של המועדון הזה, וזה כך מאז שאני נמצא כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully