וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך ורם זכו באינדיאן וולס

חודשיים לאחר שקטף את התואר באליפות אוסטרליה, זכה הצמד הישראלי גם בטורניר היוקרתי בקליפורניה אחרי ניצחון 4:6, 4:6 על נסטור וזימוניץ' בגמר

צמד הטניסאים הישראלי, יוני ארליך ואנדי רם, רשמו הבוקר (שבת) את אחד ההישגים הגדולים בקריירה שלהם, כשזכו בגמר טורניר הזוגות באינדיאן וולס בקליפורניה (על סך פרסים של 3.589 מיליון דולר). ארליך ורם, שדורגו במקום הריביע בטורניר עברו בדרך לחצי הגמר כמה מהזוגות הטובים בעולם ולא הפסידו אפילו מערכה אחת, פגשו את הצמד הקנדי-סרבי דניאל נסטור וננאד זימוניץ', שדורגו במקום השלישי, וגברו עליהם 4:6, 4:6 בדרך לעוד הישג מצוין בעונתם הטובה ביותר עד כה.

אחרי שישה משחקונים עמדה התוצאה על 3:3, כשכל צמד שומר על ההגשות שלו, ואז שברו הישראלים במשחקון השביעי, ועד סיום המערכה המשיכו שני הצדדים לשמור על הגשותיהם, ובמשחקון העשירי סגרו ארליך ורם את המערכה על 4:6 לטובתם. במערכה השניה חזר על עצמו אותו תסריט, כשבמצב של 3:3 שבר הצמד הישראלי את ההגשות של יריביהם, ולאחר ששוב לא היו שבירות נוספות, הגיעו שוב ארליך ורם עם ההגשות למשחקון העשירי, בו ניצחו והשלימו ניצחון 4:6 במערכה וזכייה בטורניר.

"זו הרגשה נהדרת לזכות בתואר השני שלנו העונה", אמר ארליך לאחר המשחק. "ברור שהתואר הראשון באוסטרליה היה מרגש יותר, אבל גם התואר הזה חשוב לא פחות. כרגע אנחנו לא מתרכזים בזכייה בתארים, אלא פשוט בלתת 100 אחוז בכל יום ובכל משחק". רם הוסיף ואמר: "אנחנו מאושרים. אנחנו משחקים היטב מאז הקיץ האחרון, ויש לנו המון ביטחון. התנאים כאן בארצות הברית מתאימים למשחק שלנו, מזג האוויר חם ואנחנו אוהבים לשחק על מגרשים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully