וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו על הכוונת של מכבי ת"א

20.3.2008 / 18:22

הצהובים ממשיכים להתכונן לעונה הבאה ואחרי חתימתו של רן בן שמעון המטרה הבאה הפכה להיות קשר בני סכנין. נמשכות ההכנות לאשדוד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפרסום על החתמתו של רן בן שמעון כמאמנה הבא של מכבי תל אביב הפך לשיחת היום בקרית שלום. חברי הנהלת הקבוצה סירבו להתייחס במשך היום להחתמתו של בן שמעון ואחרי הצהריים פורסמה הודעה רשמית באתר המועדון ובה נכתב: "בעקבות הפרסומים האחרונים בכלי התקשורת, מבקשת הנהלת מכבי תל אביב להבהיר כי לא נחתם כל חוזה עם מאמן כלשהו לעונה הבאה וכי המועדון כולו ממוקד בהכנות למשחק החשוב ביום ראשון מול אשדוד".

הבעלים של מכבי תל אביב, אלכס שניידר, הוסיף: "יש מאמן לקבוצה ו-11 שחקנים על המגרש. כולנו, ההנהלה והאוהדים, צריכים לתת להם את מלוא התמיכה והעידוד כדי לנצח במשחק שהוא כל כך גורלי לעתיד הקבוצה".

למרות שכלפי חוץ במכבי ממשיכים לטעון שהם מתעסקים רק במסע ההישארות בליגה, החלו ראשי הקבוצה בהכנות ממשיות לקראת העונה הבאה. לאחר שנסגר נושא המאמן, עובדים במכבי גם על סגל שחקנים איכותי כאשר המועמד הבכיר שנמצא כרגע על הכוונת הוא מאור בוזגלו, שעשוי לנחות בקרית שלום בעונה הבאה. בהנהלה הצהובה מבינים שהם יצטרכו להשקיע כספים רבים כדי להעמיד קבוצה איכותית ובוזגלו הוא אחד מהשחקנים המצאים בראש הרשימה.

בתוך כך, המשיכה היום הקבוצה להתכונן למשחק התחתית החשוב מול מ.ס אשדוד ביום ראשון ומהאימון נעדרו ארז מסיקה ואבי יחיאל. מאמן הקבוצה, ניר לוין סירב להתייחס בכל צורה לפרסום אודות בן שמעון: "יש לנו עוד שלושה ימים לפקס את השחקנים למשחק וזה מה שאנחנו מתכוונים לעשות. השחקנים והמערכת צריכים לדעת לתפקד במצבי לחץ שונים וחלק מזה זה גם הפרסומים האחרונים. כפי שהשחקנים נדרשים להתרכז בדברים העיקריים ובעבודה המקצועית נטו, כך גם הצוות המקצועי ואני".

"כל שבוע נאמר ש'זה המשחק הכי חשוב'", הוסיף היום ניר לוין באימון הקבוצה, "הדרבי היה 'גורלי', הרצליה היה 'הכי חשוב'. בואו נצא מנקודת הנחה שכל משחק עד לסיום העונה הוא קריטי וחשוב, במיוחד נגד היריבות מהתחתית. כרגע אנחנו מתרכזים רק במשחק מול אשדוד".

המאמן הוסיף: "אנחנו משתדלים לשפר את נושא היציבות והיכולת. זה לא כל כך עובד. נשתדל שבהמשך זה יהיה טוב יותר. אשדוד נמצאת במומנטום מצוין. שני הניצחונות שלה על פתח תקוה וכפר סבא הם מאוד משמעותיים. יהיה משחק קשה ונתכונן בהתאם".

בהקשר לתקריות באימונים האחרונים, אמר לוין: "אני לא יודע מה ההגדרה שלכם לעבירות משמעת, אבל לפעמים מה שאתם רואים מהיציע ומפרשים כעיברת משמעת, התפרעות או התנהגות לא הולמת, אנחנו רואים כחלק מהאימון. הדברים האלו קיימים גם בקבוצות באירופה. אין כאן שום דבר חריג. יש כאן שחקנים איכותיים שמשקיעים באימונים. ברגע שמישהו עובר את הגבול אנחנו מטפלים בזה בהתאם".

משה מישאלוב אמר: "המשחק מול אשדוד הוא משחק חשוב אבל יש עוד נקודות בקופה. זה משחק תחתית על 6 נקודות. יהיה משחק קשה. ראיתם את הלחץ שיש באימונים ואת העצבים של כולם. השחקנים מבינים את המצב וטוב שכך. אנחנו רוצים לנצח. נעשה הכל כדי להישאר בליגה. נבוא לשחק אגרסיבי וחזק".

מישאלוב התייחס גם לתקופה המצוינת בה נמצאת אשדוד ואמר: "כל משחק ההגנה שלנו יצטרך להיות טוב במיוחד בגלל מקרייב ואוחיון. אבל גם אנחנו קבוצה טובה ונעשה הכל כדי להראות את זה". מישאלוב סירב להתייחס לעניין עניין רן בן שמעון: "אנחנו לא מסתכלים על זה, אלא רק על יום ראשון".

בן שמעון חתם במכבי ת"א (משה בוקר ודוד מרואני, "הארץ")

רן בן שמעון חתם במכבי תל אביב. מאמנה של הפועל קרית שמונה עשוי להדריך את מכבי תל אביב עוד העונה, במקרה שמכבי תל אביב תפסיד במחזורים הקרובים למ.ס אשדוד ולבית"ר ירושלים ותיאלץ לבצע זעזוע על מנת לשרוד בליגת העל. במקרה כזה, הבעלים של קרית שמונה, איזי שירצקי, ישחרר את בן שמעון מתפקידו כדי להציל את מכבי תל אביב מירידה, הקבוצה אותה שירצקי אוהד משחר נעוריו ואף היה בעבר הרחוק חבר הנהלה בה.

ההחלטה למנות את רן שמעון ולהעדיפו על פני רוני לוי וגיא לוי הייתה של הבעלים אלכס שניידר. מי שהיה בסוד העניינים הוא איש העסקים מאיר שמיר, שבעבר העדיף למנות את מוטי איווניר למאמן מכבי תל אביב עם רכישתה - צעד שלא התבצע בסופו של דבר בגלל אופוזיציה שקמה בהנהלה.

לאחרונה הבין שניידר כי עליו להקשיב לעצתו של שמיר, ולמרות שקולות אחרים בהנהלה העדיפו את רוני לוי, החליט שניידר ללכת על בן שמעון, ובאופן חשאי התקיימה פגישה ובה חתם מאמן קרית שמונה על החוזה.

לאחר שאיזי שירצקי נכנס לסוד העניינים, בן שמעון המליץ בחום על מישל דיין כמחליפו. דיין, שהיה מועמד לקרית שמונה עוד לפני שנתיים לפני הגעתו של בן שמעון, מצוי בקשרי ידידות קרובים עם בן שמעון. במכבי תל אביב כבר קיבלו את רשימת השחקנים שבן ששמעון מתכנן לוותר עליהם בסיום העונה.

רן בן שמעון לא הכחיש את הידיעה בפני כתב "הארץ" משה הרוש. בהפועל קרית שמונה סירבו להתייחס לדברים.

עדכון ראשון: 20.3 12:16
עדכון אחרון: 20.3 18:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully