וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "מקווה שהוא יעזוב, ה..."

הטלוויזיה האיטלקית טוענת כי אלה הדברים שמילמל חלוץ אינטר כלפי מאמנו, כשזה החליפו. את ההמשך היא השאירה לדמיונם הפרוע של הצופים

זה ששחקנים מתעצבנים מזה שהם מוחלפים זה מובן וידוע. גם זה שהם מסננים כמה מילים בינם לבין עצמם על החילוף זה גם מובן, אבל החוכמה היא לעשות את זה מבלי להיתפס. חלוצה של אינטר, זלטאן איברהימוביץ', לא נזהר דיו ביום ראשון האחרון. מצלמות הטלוויזיה באיטליה תפסו את החלוץ השבדי ממלמל כמה מילים בעת שהוחלף על ידי מאמנו רוברטו מאנצ'יני, במשחק הניצחון 1:2 על פאלרמו.

"מקווה שהוא יעזוב, ה...", כך נטען על ידי קוראי שפתיים מקצועיים. את המילים האחרונות השאירו אנשי המדיה בארץ המגף לדמיונם הפרוע של הצופים. איברה, כמובן, מתנער מהדברים המיוחסים לו. "הבעתי את אכזבתי מהחילוף ומהמצבים שהחמצתי, אך לעולם לא שיחררתי מילים פוגעניות כלפי המאמן שלי", אמר השבדי.

דבריו של זלטאן מגיעים ימים אחדים לאחר הזיגזוג של מאנצ'יני. כזכור, רגעים אחר ההפסד לליברפול בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות הצהיר האיטלקי כי לא ימשיך באינטר עונה הבאה, אלא שיממה לאחר מכן חזר בו, לאחר ששוחח עם הבעלים מאסימו מוראטי. מאנצ'יני הודה שהזיגזוג שלו יצר מתח לא בריא בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully