וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן הפסידה לאחרונה בטבלה

הבווארים נוצחו 2:0 על ידי אנרגי קוטבוס, המבורג צימקה את הפער בפסגה לחמש נקודות אחרי 0:1 על דורטמונד. שאלקה-דואיסבורג 1:2

בגרמניה לא מתכוונים להגיש לבאיירן מינכן את האליפות על מגש של כסף. הבווארים הגיעו היום (שבת) לקוטבוס למפגש קצוות מול האחרונה בטבלה ונוצחו 2:0 על ידי אנרגי המקומית, בהפסדה הראשון בבונדסליגה אחרי עשרה מחזורים. המבורג, השנייה בטבלה, ניצלה את מעידתה של האימפריה של היצפלד, צימקה את הפער בפסגה לחמש נקודות אחרי ניצחון 0:1 על דורטמונד, עלתה למקום השני ופתחה מחדש את המירוץ לאליפות. ורדר ברמן תשחק מחר (ראשון) מול וולפסבורג, וניצחון שלה יצמק את הפער לארבע נקודות בלבד.

אנרגי קוטבוס - באיירן מינכן 0:2

קוטבוס, האחרונה בטבלה, היורדת הבטוחה, הסמרטוט של הליגה, שלא ניצחה שישה משחקים ברציפות, שהרגישה איך הליגה השנייה מתקרבת אליה במהירות שיא, סיפקה את הסנסציה. חרב הירידה מונח על צווארה, אבל החלוץ הסרבי בארנקו יליץ' כבש עבורה ראשון בדקה ה-18 והדהים את האורחים. לפרנק ריברי הייתה הזדמנות להשוות את התוצאה בדקה ה-29 ולהחזיר את השפיות לכדורגל הגרמני, אך הצרפתי החמיץ מהנקודה הלבנה. יליץ' הוסיף את השני שלו בדקה ה-39, וקוטבוס השלימה את הניצחון הגדול.

עבור באיירן זה אומנם רק הפסד שני ב-24 מחזורים, אבל הפעם זה היה הפסד שני ברציפות, אחרי ה-2:1 בבית מול אנדרלכט בגביע אופ"א. גם המשחק מול הבלגים היה אמור להיות קל על הנייר עבור באיירן, וההפסד הזה אמור לגרום להיצפלד לנער מעט את חניכיו השאננים.

המבורג - דורטמונד 0:1

רק לפני כמה ימים המבורג סיימה את דרכה באירופה אחרי הדחה מגביע אופ"א (למרות ניצחון על לברקוזן), אבל היום חניכיו של תומאס דול הצליחו להתאושש מהאכזבה, השיגו ניצחון חשוב על דורטמונד משער של פאולו גררו בדקה ה-63, העפילו למקום השני בליגה והוכיחו שהם עדיין לא מוותרים על האפשרות לצאת מהעונה הזו עם תואר.

שאלקה - דואיסבורג 1:2

המחזור נפתח, כמנהגו, במשחק הערב של יום שישי. שאלקה, סגנית האלופה, אירחה את דואיסבורג, הלפני אחרונה בטבלה, וניצחה 1:2. היו אלה דווקא האורחים שעלו ליתרון מפתיע מאוד בפלטינס ארינה, אחרי 21 דקות. על שער היתרון חתום בלאגוי גורגייב. עד ההפסקה נשמרה התוצאה. רבע שעה אחרי פתיחת המחצית השנייה, חלוץ שאלקה, קווין קוראני, השיג את השיוויון המיוחל עם שערו התשיעי העונה בליגה. עוד רבע שעה חלפה והייקו ווסטרמן עשה מהפך עבור הכחולים המלכותיים. דואיסבורג לא הצליחה לחזור, והקבוצה שרק עלתה השנה לבונדסליגה, נראית בדרך חזרה לליגה השנייה. היא מדורגת במקום ה-19 עם 18 נקודות בלבד.

שאלקה, שהוגרלה היום נגד ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות, משיגה ניצחון שני ברציפות. היא אוחזת כעת ב-41 נקודות, בדיוק כמו ללברקוזן, שתשחק ביום ראשון נגד נירנברג. הקבוצה של מירקו סלומקה לא תשיג את האליפות העונה בגרמניה, אבל היא תילחם על אחד משלושת המקומות הראשונים, המובילים לליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תוצאות נוספות:

קרלסרואה - פרנקפורט 1:0
בוכום - שטוטגארט 1:1
האנזה רוסטוק - הרטה ברלין 0:0
האנובר - ארמיניה בילפלד 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully