וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בסופרלנד

כפר סבא עלתה לרבע גמר הגביע אחרי 4:5 משוגע על ראשל"צ. בית”ר/שמשון ת”א הדהימה גם את הפועל פ”ת, הכח ניצחה בדרבי הרמת גני

שבועיים לאחר סיבוב ט' של גביע המדינה, חזר הערב (שלישי) המפעל המותח ביותר בכדורגל שלנו לספק הפתעות, כשגם הפעם היתה זו בית"ר/שמשון תל אביב שחתומה על ההפתעה הגדולה, עם ניצחון 0:2 על הפועל פתח תקוה, ששלח את הקבוצה הקטנה מהארצית לרבע הגמר.

המשחק הפורה של הערב נערך באיצטדיון הסופרלנד, שם ניצחה הפועל כפר סבא את עירוני ראשון לציון בתוצאה המטורפת 4:5, משער של מאור מליקסון בדקה ה-117. הדרבי הרמת גני, לעומת זאת, לא הניב שערים, ובסיום ההארכה ניצחה הכח את הפועל 3:5 בפנדלים. בני יהודה, שנמצאת בדרכה הבטוחה לליגת העל, התנחמה עם 0:1 קטן על עירוני רמת השרון.

בני יהודה - עירוני רמת השרון 0:1

לאף אחת מהקבוצות, המסובכות בתחתית, כל אחת בליגה שלה, אין ממש ראש למשחקי הגביע, אבל מה לעשות שהן הוגרלו זו מול זו, ואחת מהן היתה צריכה לנצח את המשחק הזה. כצפוי, לא קיבלנו משחק גדול, והרגע הדרמטי ביותר שבו היה ההשתוללות הפרועה של אימורו לוקמן, שהוחלף בדקה ה-30 והגיב בסדרת בעיטות בשלטי הפרסומת שבצידי המגרש. והיה לנו גם שער, שהגיע מרגליו של הקפטן המקומי, אסי בלדוט, שכבש בפנדל בדקה ה-35, ושלח את הזהובים לרבע הגמר.

כובש השער, אסי בלדוט, אמר בסיום: "חשוב שניצחנו. אני מקווה שההצלחה בגביע תיתן לנו תנופה למאבקי התחתית בליגה".

הכח רמת גן - הפועל רמת גן 0:0 (3:5 בפנדלים)

הדרבי הרמת גני הפגיש בין שתי היריבות הוותיקות, שנאבקו כמעט עד זוב דם בקרב סוער במיוחד בליגה ביום שישי האחרון. הפעם המשחק נערך באיצטדיון וינטר של הסגולים, ובניגוד למפגש הקודם שהסתיים ב-1:3 להכח, הפעם לא זכינו לראות אפילו שער אחד לרפואה במשך כל 90 הדקות, וגם לא בשלושים דקות ההארכה שבאו לאחר מכן. בצר להן פנו שתי הקבוצות לדו קרב פנדלים.

במצב של 1:2 להכח החטיא קובי חסן את הבעיטה שלו, ואחרי שיתר הבועטים עשו את העבודה, עמדה התוצאה על 3:4 להכח, כשעידן וייצמן ניגש אל הנקודה, וסגר את הסיפור עם 3:5 ומקום ברבע הגמר למקומיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בית"ר/שמשון ת"א-הפועל פתח תקוה 0:2

הסינדרלה של הגביע עד כה, בית"ר/שמשון תל אביב שהדיחה את מכבי תל אביב בסיבוב ט', לא הספיקה לרוות הרבה נחת מהניצחון על מכבי. המאמן יפתח הלוי התפטר כשבוע לאחר המשחק עקב חוסר ההצלחה המשווע בליגה, ובמקומו מונה רפי כהן, שכבר במשחקו הראשון פגש במוליכת הליגה הלאומית הגאה. למרות פערי הרמות הברורים בין השתיים התפתח משחק צמוד בשכונת התקווה, ובדקה ה-30 הצליח אבי טדסה להעלות את בית"ר שמשון ליתרון בבעיטה מצוינת אחרי בישול של אדם כהן.

המלאבסים יצאו מהר מההלם והגיעו לעוד כמה מצבים, אבל בדקה ה-50 הגיע הרגע הגדול של עופר שטרית, החלוץ הוותיק הסתובב על סף הרחבה כמו בימיו הגדולים ושלח טיל לרשת שקבע 0:2 מדהים, ששלח את הקבוצה מהארצית לרבע הגמר. מי היה מאמין.

עירוני ראשל"צ - הפועל כפ"ס 5:4

עירוני ראשון לציון נמצאת לא רחוק ממאבקי הירידה בליגה הלאומית, הפועל כפר סבא מדשדשת בדרך לשום מקום בליגת העל, אבל הערב לשתיהן יש רק את הגביע בראש. המשחק באיצטדיון הסופרלנד נפתח עם שער של ג'יזרמו ישראלביץ' בדקה ה-16, לפני ששלומי אדרי השווה בדקה ה-35. חמש דקות לאחר מכן נותרו המקומיים בעשרה שחקנים כשדודו נחום הצליח לספוג שני כרטיסים צהובים בתוך דקה, אבל עוד לפני הירידה להפסקה השלים אופיר חמו את המהפך והעלה את ראשון לציון ל-1:2.

הירוקים התעשתו במהרה עם מהפך משלהם, עם השוויון של ביל גונזאלס בדקה ה-54, ושער היתרון של מאור מליקסון שתי דקות אחר כך שקבע 2:3 לכפר סבא. גונזאלס התכבד בשני שלו בדקה ה-71, אבל אדרי לא אמר נואש, צימק בדקה ה-80, והשיג את השוויון המיוחל בפנדל דרמטי בדקה ה-89, ששלח את המשחק להארכה. רק בדקה ה-117 הגיעה ההכרעה של המשחק המשוגע הזה, עם שער הניצחון של מאור מליקסון, ששלח את הירוקים המותשים לרבע הגמר בתום דרמת ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully