וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת גן של הכח

קצת לפני שהן נפגשות בשמינית גמר הגביע, ניצחה הכח 1:3 במכתש והתקרבה לפסגה. ב"ש טיפסה לשבע נקודות מהכח, עם ניצחון 0:1 על ראשל"צ

הסיבוב השלישי של הליגה הכי מותחת בישראל נפתח אתמול (שישי). פחות מיממה לאחר הפיגוע הרצחני בישיבת 'מרכז הרב' בבירה, הוחלט בהתאחדות לכדורגל כי בכל המגרשים בארץ יעמדו דקת דומיה. אלא שאוהדי נצרת בחרו להתעלם מדקת הדומיה על הרצח המזעזע והמשיכו לעודד את קבוצתם כאילו כלום לא קרה. במשחק עצמו ניצחה הפועל פתח תקוה 1:2.

ההתאחדות לכדורגל הוציאה הודעת גינוי על ההתנהגות המחפירה של אוהדי אחי נצרת. דובר ההתאחדות גיל לבנוני מסר כי הארגון יחכה לדו"ח של שופט המשחק על מנת לבחון בפירוט את האירועים.

במשחק נוספים, הפועל חיפה פגשה את הפועל עכו. שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש במשך 85 דקות, אז הגיע יוסי ג'אנח והביא שלוש נקודות יקרות מפז לאדומים מהכרמל. בני לוד עשתה ניצחון מצוין בדרך להבטחת ההישארות שלה עוד עונה בליגה השנייה, 0:3 על עירוני רמת השרון.

היום (שבת) נצמדה הכח רמת גן להפועל פתח תקוה כשניצחה בדרבי את הפועל רמת גן 1:3 במשחק סוער. מאוחר יותר הפועל באר שבע אולי סימנה את התאוששותה, כשניצחה את אחת המועמדות, עד לא מזמן, לעלייה, עירוני ראשל"צ 0:1.

מכבי אחי נצרת - הפועל פ"ת 2:1

המשחק באצטדיון בעילוט היה המרכזי במחזור. עיני הלאומית היו נשואות למגרש בנצרת בתקווה שהמאבק על המקום הראשון בטבלה ישאר פתוח. בהמשך השבוע תארח נצרת במסגרת הגביע את בית"ר ירושלים, אך לפני כן היה עליה לשחק מול מוליכת הטבלה, הפועל פתח תקוה. הכחולים הגיעו למשחק בידיעה ששניים-שלושה ניצחונות רצופים והכרטיס לליגה הראשונה יהיה מובטח.

לפני המשחק נערכה דקת דומיה לכבוד הרוגי הפיגוע אמש (חמישי) בירושלים, אך האוהדים בנצרת ביזו בצורה מחפירה את המעמד והמשיכו לעודד את קבוצתם.

במשחק עצמו, כבר בדקה השנייה שוקי נגר כמעט הבקיע שער עצמי לחובת הפועל פתח תקוה. הלחץ של נצרת נמשך, ופתח תקוה התקשתה לפתח התקפות. בדקה ה-19 נימבה השתלט על כדור עומק, חלף על פני שוער אחי וגילגל פנימה. 0:1 להפועל פתח תקוה. הכחולים טרם הספיקו לעכל את יתרונם, ומהראן ללה קיבל כדור ברחבה, ומול אובלדיו, בסיבוב, בעט שטוח פנימה. 1:1. נצרת המשיכה לשלוט במשחק, והמחצית הסתיימה ללא שערים נוספים.

לקראת הסיום קיבל המשחק קצב גבוה. בדקה ה-74 קופחה כיוון שפנדל היה אמור להישרק לזכותה, אלא שהשופט שרק רק לבעיטה חופשית מכ-17 מטרים. יוסי רוזן סובב את הכדור, שעבר סמוך לקורה. אלא ששלוש דקות מאוחר יותר החזירו המלאבסים לעצמם את היתרון, לאחר שער יפה. שגיב כהן שלח כדור עומק מצוין לפפי קימוטו. החלוץ הקפיץ מעל מגן נצרת, עבר את השוער, נפל, אבל בשארית כוחותיו גילגל פנימה. 1:2 לפתח תקוה. ליגת העל קרובה מתמיד.

הפועל חיפה - הפועל עכו 0:1

האירועים האלימים שהתרחשו בסיום המשחק הקודם בין הקבוצות בשבוע שעבר, קצת השכיחו את המשחק עצמו, לשמחתם של האדומים. הקבוצה לא נראית טוב במשחקים האחרונים, ומאז פציעתו של עדן בן בסט מתקשה גם להבקיע.

אחרי הפער שפתחו המוליכות, ברור היה להפועל חיפה כי איבוד נקודות נוסף ירחיק אותם מהצמרת. שחקניו של חיים לוי שמרו על רשת נקייה והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. גם ב-40 הדקות הבאות לא הצליחו 22 השחקנים על המגרש למצוא את שער היריבה. אז יוסי ג'אנח כבש שער הניצחון והשאיר את חלומות ליגת העל של שלומי דורה בחיים. הפועל עכו ממשיכה להוית מתחת לקו האדום. למזלה, רמת השרון לא ניצחה והיא עדיין בפער סביר ממנה של שלוש נקודות.

"לבוא לעילוט ולשחק כדורגל מודרני זה קצת קשה. מזג האוויר החם פגע בקבוצות", אמר מאמן הפועל פתח תקוה אלי מחפוד. "מבחינתנו, לקחנו שלוש נקודות במגרש קשה מאוד, ואנו ממשיכים קדימה". פפי קימוטו נכנס רק כמחליף, ומחפוד התייחס לזה. "אני קובע את ההרכב, והחלטתי שהוא לא יפתח".

בני לוד - עירוני רמה"ש 0:3

הקבוצה של ערן קוליק נראית כבר עכשיו כקבוצה הראשונה שבקרוב תוכל ללכת לים. הניצחון על רמת השרון הגדיל את הפער לכדי עשר נקודות, מרחק שכמעט מבטיח את הישארותם.

האורחים הגיעו במצב רוח מצוין לאחר שניצחו בשבוע שעבר פעמיים את יריבתם הגדולה לאזור השרון, הפועל רעננה. בדקה ה-11 אגודה קואבינה כבש לזכות לוד, ושחקניו של צביקה צמח מצאו עצמם רודפים אחרי היריבה. המרדף לא צלח. בדקה ה-72 שוב היה זה אגודה קואבינה, ששוב מצא את הרשת ועשה סוף לסיפור. שחר סימנטוב הוסיף עוד אחד בדקה ה-86 של ההתמודדות. הקבוצה מהשרון ממשיכה לשהות בסמוך מאוד לקו האדום, אלא שההפסד של עכו מותיר אותה עדיין מעליו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הפועל רמת גן - הכח רמת גן 3:1

שלושה ימים לפני שהן נפגשות בשמינית גמר הגביע, התעמתו של הרמת גניות במכתש, לאחד המשחקים הסוערים שנראו העונה בליגה הלאומית. בני חדד העלה את הסגולים ליתרון בדקה השלישית, אדריאנו מרסיאנו הכפיל בדקה ה-28, לפני שהמשחק הפך לשדה קרב במחצית השניה.

השער השלישי של ברק בדש בדקה ה-66 נתן את האות לתחילת הכיסוחים, ועד מהרה גם האדומים נשלפו. חדד הורחק ראשון בדקה ה-74, ושש דקות מאוחר גיא שוסט מהעבר השני. בדקה ה-87 כבש ג'ורג' דאטורו שער יפה בעקב, שרק צימק את התוצאה.

הפועל ב"ש- עירוני ראשל"צ 0:1

הפועל באר שבע השיגה ניצחון ביתי ראשון מאז תחילת נובמבר וניצחון שני בשלושת משחקי הליגה האחרונים. החניכים של גילי לנדאו מצליחים אולי סוף סוף להבין את מיקומם בטבלה ואת מעמדם לעומת התקוות שתלו בהם בתחילת השנה. אם הם חולמים על עלייה עדיין, הם יכולים להתנחם במצבה של היריבה מראשון לציון, שהייתה מועמדת עד לפני מספר מחזורים לעלייה ועכשיו היא מרוחקת חמש נקודות מהקו האדום ומחזרה לליגה הארצית.

סעיד מקאסי קבע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-32 והעניק לחבר'ה מוסרמיל קצת שקט, רגע לפני מפגש הגביע הסמלי מול הפועל תל אביב ביום רביעי. באר שבע עומדת בפני שני משחקי ליגה יחסית קלים, שעשויים לסייע להעלאת הביטחון לפני המשחק האדיר בפתח תקווה, מול מוליכת הטבלה. ראשל"צ של אבי פיטוסי סופרת כבר משחק תשיעי ללא ניצחון, כאשר בשבוע הבא היא מקבלת משחק "מתנה" מול נצרת עילית. באם לא תנצח גם בשבוע הבא, ראשון לציון עומדת בפני סכנת ירידה אמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully