וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול לעיתונאים: "דרשתם שמסי ישחק וראו מה קרה לו!"

קפטן ברצלונה קרלס פויול זעם על התקשורת, שדרשה מרייקארד להציב את הארגנטינאי, שנפצע במשחק נגד סלטיק וייעדר כשישה שבועות

ברצלונה הגיעה למשחק בקאמפ נואו לאחר הניצחון 2:3 בסלטיק פארק. הקטאלונים ידעו שלא קיים שום סיכוי בעולם שהם לא עוברים. הם הבהירו זאת לכולם כבר בדקה השלישית כאשר צ'אבי כבש את השער היחיד. הסקוטים היו זקוקים לפחות לשלושה שערים. בקאמפ נואו הם ידעו שזה כבר אבוד.

הכול היה מאושר ושמח בקאמפ נואו, עד הדקה ה-37. מספר דקות קודם לכן תוקל ליונל מסי. שמונה דקות לסיום המחצית הראשונה, הוא עבר שחקן סקוטי, אבל אז נעצר. מאה אלף יושבי האצטדיון הוכו בתדהמה. מה קרה שוב לילדון שלנו, תהו. מסי הפצוע נשכב ונאלץ לעזוב את המגרש כעבור מספר דקות. הוא מירר בבכי. כעת, למסי אובחן קרע בשריר, בדומה לפציעה שהוא כבר עבר ובגינה נעדר כשישה שבועות. הוא ייאלץ לעודד את חבריו מהיציע שוב, במשך שישה שבועות לערך.

חואן לאפורטה נשיא הקבוצה היה כמובן מאושר על הניצחון, אבל אמר על הפציעה של מסי: "זה משאיר טעם מאוד חמוץ בפה". הקפטן והבלם קרלס פויול עלה להתקפה וביקר את התקשורת בחריפות: "הפציעה של מסי צריכה להיות שיעור לכולכם. רייקארד סיפסל אותו נגד אתלטיקו מדריד כי חשש מפציעה, אבל אתם לחצתם ודרשתם שישחק נגד סלטיק. ראו מה קרה עכשיו! אתם חייבים לתת קצת כבוד לצוות הרפואי של המועדון ולמאמן. ביקרתם את הצוות הרפואי אז, כעת, על מה תבקרו אותו, על זה שמסי נפצע?"

"סלטיק שיחקה טוב", העיד רייקארד. "פתחנו טוב, השער של צ'אבי היה חשוב מאוד עבורנו. אי אפשר להמעיט בערכה של היריבה, אבל הפציעה של מסי השפיעה על החילופים שלי. בגלל זה לא הכנסתי את בויאן קרקיץ'".

לפני המשחק אמר מנג'ר סלטיק גורדון סטראכן כי מוטב ששחקניו יבואו עם מעט חשש בליבם. שזה יתרום למשחקם וידחוף אותם. כנראה שהם הגיעו עם יותר מדי. סטראכן בטח לא ירצה לזכור את המשחק הזה. "הייתה לנו תוכנית פעולה למשחק, אבל לא הצלחנו להוציא אותה לפועל. לא הגענו להרבה מצבי הבקעה, אבל באלה שהיו לא הבקענו. אני מאמין שבעתיד נוכל להגיע לשלב רבע הגמר. לעיתים לא צריך לחשוב יותר מדי כמו שעשינו, פשוט צריך ללכת עם הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully