וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נתניה, בפער גדול

ניצחון רביעי ברציפות מעל 18 נקודות עבור הנתנייתים, שנותרים בראשות הטבלה, הפעם אחרי ניצחון 61:81 על אשדוד. יבנה עלתה למקום ה-4

המחזור ה-20 של הליגה הלאומית בכדורסל לא הציג שינויים מעניינים במיוחד, לפחות לא בכל הקשור לצמרת הטבלה. אליצור מכבי נתניה, מובילת הטבלה, נשארה במקום הראשון אחרי עוד ניצחון בפער גדול, הפעם 61:81 באשדוד, על מכבי המקומית. הניצחון האחרון היה הרביעי ברציפות מעל 18 הפרש עבור הנתנייתים.

גבעת שמואל, המרוחקת מנתניה רק שלוש נקודות, התקשתה מעט מול אליצור רמלה, אך 26 נקודות של משה ברנר הביאו לניצחון 79:89. אליצור יבנה ניצחה 84:86 את הפועל לב השרון ודילגה מעל יקנעם/ מגידו, שהפסידה בהוד השרון 74:62.

שאר התוצאות:

נצרת עילית - קרית אתא 72:53

בית"ר בנימינה - מכבי חיפה 79:64

מכבי שוהם - הפועל באר שבע 103:98

יבנה טיפסה לרביעי

מכבי אשדוד - אליצור מכבי נתניה 81:61

נתניה ממשיכה להתקרב לכיוון ליגת העל, עם ניצחון תשיעי רצוף ושוב בהפרש גדול. אלירן גואטה הוביל את קלעי נתניה עם 15 נקודות והוסיף גם 12 ריבאונדים. מאיר בר דוד סייע עם כמות נקודות דומה, והוסיף גם חמישה אסיסטים. טוני יאנגר תרם למען הניצחון מספרים נאים של תשע נקודות, שישה אסיסטים, שבעה ריבאונדים וארבע חטיפות. 20 נקודות של רז זהביאן לא הועילו לאשדוד הערב, גם לא 10 הנקודות של אלכס קרקאמו, שמונה מתוכן נקלעו ברבע הראשון, רק מקו העונשין.

מכבי שוהם - הפועל באר שבע 103:98

כבר ניצחון עשירי לקבוצה טל נתן וההתקדמות נמשכת, לאחר ההתחלה הקשה. ארמונד וויליאמס הוביל את קלעי שוהם עם 29 נקודות ו-19 ריבאונדים, כאשר אסף דותן , נער הפוסטר של מכבי תל אביב בעונות האחרונות, הוסיף 24 נקודות. כל זה לא סייע לקבוצת התחתית המסכנה מול 25 הנקודות של אלון שטיין וריקי וודס, כשהשני מוסיף גם עשרה ריבאונדים. איילון זגורי תרם 14 נקודות ו-13 ריבאונדים עבור קבוצתו של טל נתן וערן סעודאי קלע 13 עבור שוהם.

גבעת שמואל - אליצור רמלה 79:89

גבעת שמואל התגברה על פציעתו של נייט קרטר במהלך המשחק. השחקן פונה לבית חולים במהלך המחצית השנייה. המחצית השנייה עמדה על 38:41 לגבעה ורמלה עוד חשבה על ניצחון, אך רבע שלישי מצוין של המדורגת שנייה בליגה. משה ברנר עמד 10 פעמים על הקו ולא החטיא. סך הכל קלע השחקן הוותיק של הגביע 26 נקודות, כאשר דרור כהן ונייט קרטר, עוד לפני הפציעה, הוסיפו 19 נקודות כל אחד. ירון להט הוסיף עשר נקודות לגבעת שמואל וכן שבעה אסיסטים. דיימון פטרסון קלע 21 נקודות והוסיף תשעה ריבאונדים עבור רמלה, כשאושרי אלמוזנינו תרם 20 נקודות וחמישה אסיסטים. רק אלבז ועודד ברנדווין קלעו 12 נקודות כל אחד לרמלה.

נצרת עילית - קרית אתא 72:53

נצרת עילית, שהגיעה למשחק ללא יוסי דדון וסטנלי ברנדי, מפסידה בפעם החמישית ברציפות ומתמקמת במקום השביעי. קרית אתא שומרת על פער שתי נקודות מיבנה במקום הרביעי. רז מנשה הוביל את קלעי אתא עם 22 נקודות ותשעה ריבאונדים, כאשר דניס קאר קלע 13 נקודות ו-11 ריבאונדים. אורי כהן מינץ הוותיק הוסיף תשע נקודות. זיו תבור, שחקן נוסף עם מוניטין, הוביל את קלעי נצרת עם 14 נקודות וחמישה אסיסטים. איתי נברה תרם 13 נקודות ושבעה ריבאונדים ועופר דיגמל הוסיף תשע נקודות עבור המדורגת שביעית.

חיפה חוזרת לעניינים

ביתר בנימינה 64 - מכבי חיפה 79

חיפה מלאת הכוכבים צירפה השבוע את ג'יי סטרייט וצברה את ניצחונה הרביעי ברציפות, שאולי יוציא אותה מהמשבר שפקד אותה מתחילת העונה. סטרייט הוא גם השחקן שקלע את מספר הנקודות הגבוה ביותר הערב, עם 21. קובי אייזיק הוסיף 18 ועדי פרג, המומחה לליגה הלאומית, הוסיף 16 נקודות. דיון תומאס, אקס יורוליג הוסיף שבע נקודות ואורי קוקיה תרם שש נקודות ושמונה ריבאונדים. לבנימינה, שרצף הניצחונות הקצר שלה נקטע הערב, קלעו ג'וש גומז 20 נקודות, ייבגני ליוטרין 12, יריב רוקני וליאור שגב 11 כל אחד ואנטון שוטבין שש נקודות.

מכבי הוד השרון 74 - הפועל יקנעם/מגידו 62

ניצחון חשוב להוד השרון, שנאבקת עם אשדוד ובאר שבע על המקום השמיני. יקנעם/ מגידו, שעלתה למקום הרביעי בשבוע שעבר, איבדה אותו כבר השבוע. סטייסי מורייני הוביל את הוד השרון עם 26 נקודות, עם 13 מ-17 מקו העונשין. גיא קנטור קלע 20 נקודות וחמישה אסיסטים ומוטי מוסקוביץ' הוסיף 11 נקודות ו-14 ריבאונדים עבור הוד השרון. את הקבוצה הצפונית הובילו יוצאי מכבי תל אביב. ולאדי ירמישין קלע 23 נקודות והוסיף עשרה ריבאונדים. ניב ברקוביץ' סייע עם 17 נקודות ושבעה ריבאונדים ולירון צ'רנה הוסיף 14 נקודות. נציגי משפחת יבזורי רימון ולירון שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully