וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בצ'לסי: "אם גרנט יישאר, שמות גדולים יעזבו"

דרוגבה, למפארד ואסיין הם חלק מהשחקנים ששוקלים את עתידם במועדון, אם המאמן הישראלי יישאר בתפקידו. וגרנט? חושב על אליפות

השבת האחרונה באנגליה שיחררה הרבה לחץ מאברהם גרנט. לאחר נאום ה"לא עם הסכין" לעבר עיתונאי אנגליה, שריטשו אותו בעקבות ההפסד לטוטנהאם בגמר גביע הליגה, צ'לסי הגיעה חדה ומפוקסת למשחק מול ווסטהאם, הביסה אותה 0:4 ובעקבות התיקו 1:1 של ארסנל עם אסטון וילה צימקה את הפער מהפסגה לשבע נקודות.

כזכור, ביום שישי התקיף אברהם גרנט את התקשורת הבריטית, והתלונן על יחסה כלפיו וכלפי שחקניו. הוא האשים אותה בשקרים וחתרנות, וביקש ממנה יחס הוגן. אחרי שצ'לסי הביסה ווסטהאם היו בסטמפורד ברידג' שקיוו למעט שקט. נו, אז קיוו. היום (ראשון) עיתון "ניוז אוף דה וורלד" מפרסם כי הכחולים צפויים לעמוד בפני גל של עזיבת שחקנים, אם גרנט יישאר בתפקידו גם בעונה הבאה. דידייה דרוגבה, פרנק למפארד, מייקל אסיין וריקרדו קראבליו הם השמות שהוזכרו כשוקלים את עתידם במועדון.

רבים משחקני צ'לסי סולדים משיטת האימון של גרנט, וסבורים כי הידע הטקטי שלו לוקה בחסר. "יש הרבה שחקנים ששואלים לגבי גרנט", אמר גורם בקבוצה, "אם הוא יישאר פה בעונה הבאה, הרבה שמות גדולים יעזבו. אין אמון בו והרבה שחקנים חושבים כי אינו מתאים לקבל החלטות גדולות".

מאמן ברצלונה, פרנק רייקארד, כבר הוזכר כמועמד לאימון צ'לסי בעונה הבאה, אבל הבעלים רומן אברמוביץ' לא ממש פוזל לכיוונו של ההולנדי. "אברמוביץ' אינו מסמן כי הוא הולך להיפטר מגרנט. אם זה אכן יקרה", אמר אותו גורם בקבוצה, "הרבה שחקנים חושבים שהמועדון לא יתקדם, ואפילו יילך לאחור".

"לכל אורך הזמן הזה טענתי שלא ויתרנו על האליפות"

"לכל אורך הזמן הזה טענתי שלא ויתרנו על האליפות", אמר גרנט אמש, בסיום המשחק, "ונמשיך להיות במרוץ עד הסוף. אני גאה בשחקנים, שבכל הזמן הזה שבו אני מאמן אותם נותנים הופעות טובות ביותר מ-90 אחוז מהמשחקים. שיחקנו טוב מאוד וניצלנו את ההזדמנויות במחצית הראשונה, בשניה היינו עם שחקן פחות, אבל שיחקנו בחוכמה. פתחנו מצוין ואם לא ההרחקה, התוצאה הייתה גבוהה יותר".

גרנט לא שכח, כהרגלו, לעקוץ את השיפוט. "כבשנו בדקה ה-2 שער חוקי שנפסל, אבל אנחנו כבר רגילים להחלטות האלה". על הכרטיס האדום שספג פרנק למפארד כשצ'לסי כבר הובילה 0:3 אמר המאמן: "הקוון אמר שהוא סטר לבואה מורטה. אם זה אכן היה המצב, הגיע לו כרטיס אדום. אם לא, אולי מישהו אחר צריך לקבל אדום. בכל מקרה, אם לא אתרשם אחרי שאראה בטלוויזיה, אשאל את פרנק מה קרה".

"לנקודה שהשגנו עשויה להיות השפעה"

בארסנל קצת פחות שמח אחרי ה-1:1 הביתי מול אסטון וילה. החצי המלא של הכוס מספר על שער בזמן פציעות של ניקולס בנדטנר ועל שמירת המקום הראשון בטבלה, אבל הניצחון של מנצ'סטר יונייטד, 0:3 בפולהאם, הצמיד אותה לתותחנים, וארסן ונגר לא יכול להיות מרוצה.

"אפשר היה לראות כבר במחצית הראשונה שהיינו עדיין תחת ההשפעה של אירועי השבוע שעבר", אמר ונגר. "זה היה מאוד קשה לשחקנים, הם עדיין זכרו היטב את מראות הרגל השבורה של אדוארדו דה סילבה". אבל ונגר מנסה להתעודד: "הנקודה שצברנו עשויה להיות בעלת השפעה מכרעת. זו נקודה חשובה מאוד במאבק האליפות".

עדכון ראשון: 21:44, 01/03/08
עדכון אחרון: 11:30, 02/03/08

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully