וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: אליצור רמלה עלתה לחצי הגמר

קבוצתו של אלי רבי הובסה ע"י טרנטו 84:62, אך בזכות הפער מהמשחק הראשון עלתה לארבע הגדולות ותפגוש את בי סי מוסקבה. רמה"ש הודחה

בשנים האחרונות מצליחות קבוצות הנשים של הכדורסל הישראלי להתברג ולהגיע לשלבים הגבוהים של המפעלים האירופיים, לרוב, במפעל השני הבכיר, היורוקאפ. השנה, שוב הצליחו שתי קבוצות ישראליות, רמת השרון ואליצור רמלה להגיע לשלב רבע הגמר. עבור רמת השרון זה נגמר, בעוד שרמלה ממשיכה לעשות את הדרך לתהילה. 11 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שרמלה הייתה בחצי גמר במפעל אירופי, וכעת היא שוב שם.

הדאבליסטית הישראלית הדהימה בביתה במשחק הראשון את קבוצת לבוני טרנטו מאיטליה ודרסה אותה 51:78. הקבוצה של אלי רבי הייתה רק צריכה לשמור על היתרון העצום. לאחר עשר דקות של משחק, היא שמרה על מרחק סביר מטרנטו וירדה בפיגור בן ארבע נקודות, 21:17. ברבע השני, האיטלקיות החלו לרוץ והגדילו את הפער עד כדי 15 נקודות יתרון בהפסקה (28:43). ברבע השלישי, הרמלאיות קיצצו ביתרון ולא התירו למקומיות לעלות מעל ל-15 יתרון. גם הרבע השלישי הסתיים באותו הפרש (45:60).

ברבע האחרון התפתח מותחן אמיתי. טרנטו החלה לצלוף, בעוד שלישראליות החלו לרעוד הידיים. 2:13 דקות לסוף, הוליכה טרנטו ב-24 הפרש, 56:80, אבל שי דורון דייקה פעמיים מהעונשין. כשנותה 1:21 דקה לסיום החטיאה דורון פעמיים מהקו, ושוב האיטלקיות בנו הפרש 24. דורון קלעה עוד פעמיים מהעונשין כדי לחתום את התוצאה. בסיום 62:84 בסיום לטרנטו. רמלה מובסת, אבל חוגגת.

שי דורון הוליכה את אליצור רמלה עם 23 נקודות, לייני סלווין הוסיפה 14, ג'קלין ג'ונסון עם 11. רבקה ברונסון הוליכה את לבוני טרנטו עם ערב מטורף של 32 נקודות ו-14 ריבאונדים. לינדה פרוליך תרמה 19 ושישה ריבאונדים, אנה זימרלה עם 14.

רמלה תפגוש בחצי הגמר את בי סי מוסקבה, גם בשלב זה ייערכו שני משחקים, בשיטת בית-חוץ. המשחק הראשון ייערך במוסקבה בשישה למרץ, הגומלין כעבור שישה ימים ברמלה. המפגש מול הרוסיות יהיה פיקנטי במיוחד, שכן מוניק קורי ופלאנט פירסון, ששיחקו בשנה שעברה בצוותא ברמלה, מכדררות כעת בבירת רוסיה.

רמת השרון הובסה והודחה

הבנות של אורנה אוסטפלד יצאו למשחק הגומלין באיסטנבול נגד גלאטסראיי, אבל בניגוד לרמלה, הן נוצחו במשחק הראשון, 74:69. רמת השרון האמינה ביכולתה, אלא שבטורקיה זה היה קשה מאוד והן הובסו 70:53.

רמת השרון הצליחה לשמור על פער סביר מגלא במהלכה של המחצית הראשונה, כאשר בסיומה ירדו בפיגור של שבע נקודות (13 בכללי). אלא שברבע השלישי נגמר לישראליות הכוח, והמקומיות הגדילו את יתרונן בהדרגה. בסיום הרבע השלישי זה כבר היה 21 הפרש (59:38). רמת השרון לא יכלה לטורקיות והמשיכה להציג יכולת התקפית מזעזעת גם ברבע הרביעי. בחצי הגמר תפגוש הקבוצה מאיסטנבול את ברטה פמילה האיטלקית.

את גלאטסראיי הובילו: אסרה סנסבה 20 נקודות, פטרה אויהיי עם 15 נקודות ו-13 ריבאונדים, סופיה יאנג 14 ואיסיל אלבן 11. לרמת השרון: דאדה ויליפיץ' 15 נקודות, ראדה וידוביץ' 10, ג'יה פרקינס עם שבע נקודות וחמישה ריבאונדים.

* במשחק במסגרת הבית התחתון של ליגת העל לנשים, גברה האחרונה בטבלה, הפועל תל אביב, עם בני יהודה בתוצאה 67:75. הכתומות הובילו בהפסקה בחמש הפרש, אבל מחצית שנייה טובה מבחינה התקפית של האדומות הביאה להן את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully