וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את בני סכנין 1:3 בפנדלים

שחקני בית”ר גילו יכולת חלשה מול סכנין, אבל השוער, שגרם להדחה מליגת האלופות ומגביע הטוטו, השאיר את חלום הדאבל חי ונושם, עם ניצחון 1:3 בפנדלים. זנדברג העלה את האלופה ליתרון. יבוריאן השיג שוויון 1:1, שנשמר עד הדקה ה-120

המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים הפך אולי בשנים האחרונות למשחק הגדול ביותר שהוא לא הדרבי התל אביבי. היצרים, הקהל, ההתרגשות ואפילו הכדורגל מגיעים ברמה הגבוהה ביותר והכל כך לא אופיינית למחזורים המרדימים של ליגת העל. סביר להניח שאם היה בידי פרנסי ההתאחדות, היו מבקשים לערוך את המפגש בין שתי הקבוצות בשלב מאוחר יותר של המפעל, אך זה קרה דווקא בסיבוב ט' ולא איכזב.

בית"ר הגיעה למפגש עם הרכב חזק, שחסר רק את דרק בואטנג המושעה. סכנין הגיעה ללא ארבעה משחקני ההרכב שלה. יא יא פטי, בסאם גנאים, הקשר חאלד חלאילה ובוגדן אפוסטו נעדרו משורות המדורגת שלישית בליגה. בית"ר פתחה את המשחק בסערה, ואפילו כבשה שער ראשון מרגלי מיכאל זנדברג, שהחליף את בואטנג בהרכב, כבר בדקה ה-26. מאותה דקה, השתלטו ג'ון קולמה, מאור בוזגלו ומהרן אבו ריא על המשחק עבור סכנין, מה שעזר לאדומים להשוות בדקה ה-52.

מאז המשיכו שחקני סכנין להציג הסברים לעונה כל כך מוצלחת, שכזכור לוותה בניצחון היחיד של קבוצה ישראלית בטדי ועל בית"ר בכלל עד כה. גם המחליפים של סכנין, אבו סאלח, כנעאן ואבו ריא, לא חששו להתעמת עם כוכביה המדושנים של אלופת המדינה. יואב זיו ודאי היה רוצה לשכוח את המשחק, בו בוזגלו סובב את ראשו של מגן נבחרת ישראל פעמים רבות. בדיוק כמו במשחק המוקדם, שהפגיש את נתניה עם אום אל פאחם הקטנה, הסתיימו 90 הדקות בתיקו 1:1 והקבוצות ניגשו להארכה.

דווקא אז, אולי בשל כושרם העדיף, הצליחו שחקני האלופה להגיע ליותר מצבים ושחקני סכנין נראו פשוט ממוטטים מעייפות. היכולת הבינונית של המארחים נמשכה גם בפנדלים. מאור בוזגלו, חאמד גנאים ואיליה יבוריאן החמיצו, מול החמצה בודדה של שמעון גרשון בצהוב ושחקני בית"ר רצו לחגוג עם אוהדיהם. חלום הדאבל של בית"ר חי וקיים, סכנין כבר לא תזכה בתואר העונה.

אגב, לפני המשחק התבשרו אנשי בית"ר ירושלים על עונש שספגו בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. האלופה, שמנהלת רומן ארוך עם אנשי ההתאחדות, ספגו קנס נוסף, הפעם על סך 20 אלף שקלים, בשל רימון העשן שהושלך מיציע אוהדיה במהלך משחק הליגה נגד מכבי תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 11- איסלם כנעאן, המחליף של גנאים בהרכב, הגביה כדור יפה לעברו של מאור בוזגלו. כוכב סכנין נגח טוב, אך קאלה הדף יפה.

דקה 18- התקפה נהדרת של סכנין, בה ג'ון קולמה הוליך כדור יפה עד לאיליה יבוריאן. החלוץ הרוסי ממוצא ארמני הסתובב יפה על מגני בית"ר ושלח כדור, אך קאלה שוב עמד במקום.

דקה 26- גול! אבירם ברוכיאן העביר כדור יפה לרומולו, ששלח לזנדברג, שעם בעיטה קלה מתוך הרחבה העלה את בית"ר ליתרון 0:1.

דקה 36- רומולו ומיכאל זנדברג בדאבל פס אדיר שולח את קשרה של ביתר לאחד על אחד מול מאיר כהן, אך השוער הסכנינאי הציל יפה בעזרת רגליו.

דקה 48- לוקאש סורמה התמסר עם מהראן אבו ריא המחליף, קיבל את הכדור על סף הרחבה ושלח בעיטה חזקה שאילצה את קאלה לרדת לדשא. עוד כמעט לסכנין.

דקה 52- גול! אבו ריא שלח כדור יפה למאור בוזגלו בצד ימין. כוכב הנבחרת הצעירה מסר כדור מדוד לאיליה יבוריאן בצדה השני של הרחבה, שחלף בדרך על פני כל הגנת בית"ר והחלוץ קבע 1:1.

דקה 71- עידן טל מאס כנראה ביכולת המופלאה של מאור בוזגלו ואחרי שהשחקן הצעיר עקף בצורה יפה את יואב זיו, החליט טל לכחס את בוזגלו. אדום בטוח לעידן טל, ציון נכשל לחיים יעקב.

דקה 83- יואב זיו שלח הגבהה יפה היישר אל ראשו של טוטו תמוז, שגם נגח, אבל לא מספיק טוב כדי להכניע את מאיר כהן.

דקה 87 - בוזגלו שלח כדור חופשי מדהים, שנחת בדיוק על הראש של ג'ון קולמה. הקולומביאני נגח כדור למרכז השער, שפגש את ידיו הבטוחות של קאלה. מצב מצוין לסכנין לפני שריקת הסיום.

דקה 118: ערבוביה ברחבה העמידה את קאלה שוב למבחן. כדור שנשלח על ידי איליה יבוריאן, בעודו שוכב, נקלט יפה על ידי שוער בית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, עידן טל, גל אלברמן, מיכאל זנדברג (ג'וניור ויזה 85), אבירם ברוכיאן (חן עזריאל 107), עמית בן שושן (טוטו תמוז 67), רומולו

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, ליאוניד קרופניק, עלא אבו סלאח, איסלם כנעאן, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה (חיים בנון 103), עלי עותמאן (מהראן אבו ריא 45), חאמד גנאים, איליה יבוריאן, מאור בוזגלו

פנדלים

גל אלברמן שלח כדור מסוכן, מאיר כהן נגע בכדור, אבל לבסוף הוא מצא את הרשת. 0:1 לבית"ר.

ג'ון קולמה שלח טיל למרכז השער, קאלה קפץ לפינה השמאלית. 1:1.

עידן טל בעט חזק מאוד לפינה הימנית, למאיר כהן נותר לקפוץ שמאלה. 1:2 לבית"ר.

איליה יבוריאן בועט למרכז השער, ממשיך ביכולת הבינונית מההארכה ומוצא את ידיו של קאלה. 1:2 לבית"ר.

שמעון גרשון בועט ביהירות, חלש, לפינה הימנית. מאיר כהן הודף ומשאיר את התוצאה על 1:2.

חאמד גנאים בעט ימינה וטברטקו קאלה זינק בחתוליות. 1:2 לבית"ר.

רומולו בעט חזק למרכז השער והצליח לבלבל את מאיר כהן. 1:3 לבית"ר.

מאור בוזגלו, למרות משחק מצוין, בעט שמאלה ומחוץ למסגרת ושלח את בית"ר ירושלים להמשיך לחלום על דאבל ולשמינית הגמר. 1:3 לבית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully