וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפילוג בצ'לסי

26.2.2008 / 11:12

עימות פיזי בין ג'ון טרי לטן קאטה, ארבעה שחקנים שדורשים את מוריניו, הקפטן שמעביר את שיחות העידוד לקבוצה במקום המאמן. התקשורת הבריטית ממשיכה לחפור במחדלי גרנט בצ'לסי

יומיים לאחר ההפסד 2:1 לטוטנהאם בגמר גביע הליגה, ממשיכים עיתוני אנגליה לבחון את מידת יכולתו של אברהם גרנט, מאמן צ'לסי, להתמודד עם המועדון, השחקנים והלחץ השורר בשלב הזה של העונה. ה"סאן" מפרסם כי כמה מכוכבי הקבוצה נמצאים בנתק עם גרנט, וחלקם אף מאשימים אותו בהפסד האחרון. אותו צהובון ידע לפרסם כי בקבוצה כועסים על המאמן, בעיקר בשל העובדה כי לטענתם לא העביר את שמות שחקני ההרכב בטרם המשחק, ובכך פגע בהכנת השחקנים לגמר.

לפי הפרסומים, גרנט לא ביצע אימון עם ה-11 הפותחים לפני המשחק, לא הודיע את שמות שחקני ההרכב עד שעתיים לפני המשחק ומסר לאשלי קול את ההודעה על הדחתו, אבל רק יום לאחר שיכול היה לקרוא על כך בעיתון. "הסגל של צ'לסי נדהם לראות את הבעלים רומן אברמוביץ' מופיע לאימונים במשך שלושה ימים לפני הגמר. מקרה כזה הוא יוצא דופן והעלה בפני צוות השחקנים תהיות על מידת מעורבותו של הבוס בבחירת סגל הקבוצה", נכתב ב"סאן".

הצהובון המוביל בבריטניה מפרסם סיפור שהתרחש ביום שבת האחרון, יום לפני משחק הגמר. ג'ון טרי, שהתייאש מחוסר הבהירות בנוגע למקומו בהרכב, נקלע לעימות פיזי עם אחד מעוזרי המאמן, האנק טן קאטה. על פי הפרסומים, טרי והמאמן ההולנדי החליפו קללות והגיעו לידי דחיפות. טן קאטה התנצל לאחר האירוע, אך בלם וקפטן צ'לסי סירב לקבל את ההתנצלות.

שאר עיתוני אנגליה מתעסקים גם הם בטרי. ה"גרדיאן", למשל, טוען כי הבלם הוא זה שהיה אחראי על שיחת העידוד לשחקנים. "הדבר האחרון שהשחקנים רצו לשמוע היה הקול שלי, שאומר להם לאסוף את עצמם, אבל זה מה שהיה צריך לעשות", אמר טרי. סיפור זה מצטרף לתמונות של הקפטן מעביר את השיחות לשחקנים במהלך ההפסקה שלאחר הדקה ה-90 ולפני ההארכה.

ה"דיילי סטאר" מפרסם הבוקר את הכותרת: "גרנט עומד בפני 'מרד שחקנים'. כתב העיתון דייויד וודס מספר כי המאמן הישראלי "עומד בפני מבחנו הגדול הראשון בתור מאמן צ'לסי, כשארבעה מכוכבי הקבוצה רותחים לאחר משחק הגמר". ג'ו קול, שנכנס בדקה ה-99, מיכאל באלאק, שנכנס בדקה ה-88 וקלוד מקאללה ואשלי קול, שלא נכללו בסגל למשחק, נחשבים לראשי המרד נגד המאמן, כשחלק מהם דורשים להחזיר למועדון את ז'וזה מוריניו, המאמן הקודם של צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully