וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א: אין שום חדש בצמרת שתי הליגות

22.2.2008 / 16:28

גם המחזור ה-17 לא סיפק שינויים בצמרות שתי הליגות. ניצחונות 0:2 לבת ים ולקטמון על ב"ש וקרית גת בדרום. גם האום אל פאחמיות ניצחו בצפון

המחזור ה-17 של ליגה א', לפחות במחוז הדרומי, לא הביא כמעט שום חדשות. הפועל קטמון/ מבשרת ניצחה 0:2 במשחק ביתי את מכבי קרית גת, כשבאותו זמן ניצחה בצורה דומה עירוני בת ים בביתה את מכבי באר שבע. עירוני כפר יונה, שרודפת אחרי השתיים במקום השלישי, השיגה ניצחון 1:3 על עירוני נתיבות. בצפון ניצחו האום אל פאחיות, הפועל ועירוני, ושמרו על מקומן הבטוח בצמרת. הפועל, המובילה והפייבוריטית הגדולה לעלייה, ניצחה את עירוני טבריה 0:2 ועירוני את בית"ר חיפה 1:2.

תוצאות נוספות בדרום:

בית"ר כפ"ס- צפרירים חולון 3:2
עירוני אופקים - נחלת יהודה 1:1
עירוני בת ים - מכבי באר שבע 1:1
מכבי יבנה - מכבי קרית מלאכי 1:0
עירוני רמלה - עמישב פ"ת 1:2

תוצאות נוספות בצפון:

בית"ר משהד - הפועל מקר 0:5
אסי גלבוע - הפועל כפר קנא 3:1
אחווה חיפה - הפועל עפולה 1:0
בית"ר צפת - מכבי צור שלום 0:0
מכבי שלומי - הפועל הרצליה 1:1

דרום: לא מוכנות להיפרד

עירוני כפר יונה - עירוני נתיבות 1:3

נתיבות לא צריכה ממש את נקודות, את ההישארות בליגה היא כבר הבטיחה כנראה ובצמרת הסיפור יוכרע בין קטמון לבת ים. אלא אם, תמשיך כפר יונה ביכולת הנהדרת ומשה גלאם, שכבש צמד בדקות ה-15 וה-67 ימשיך לחורר רשתות. דקל כחלון אמנם העלה את הדרומיים ליתרון ראשון בדקה השמינית מפנדל, אך צמד שערים של מגן הנבחרת לשעבר ושער נוסף של ירון טימור בדקה ה-88 סגרו את הסיפור לטובת כפר יונה.

בית"ר כפר סבא - צפרירים חולון 3:2

משה סבג כבש את השער הראשון במשחק עבר חולון, כבר בדקה החמישית. אלעד שיק ענה לו כעבור 13 דקות, אך אבי פס הוותיק החזיר את היתרון לצפרירים שתי דקות בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. צפרירים שואפת להתרחק מעמישב בתחתית ולמרות שער שוויון של ליאור לוי בדקה ה-73, דוד כבדה העניק לה את הניצחון ואת השבת הרגועה בדקה ה-78 כשכבש את שער הניצחון.

עירוני בת ים - מכבי באר שבע 0:2

אין יותר מה להסביר. הליגה הזו משוגעת והסטטוס קוו של צמרת המחוז הדרומי כנראה תמשיך להיסחב עד סוף העונה. בת ים וקטמון מחזיקות במאזן דומה של 39 נקודות ומשחקי היום לא שינו במאומה את המצב. קובי וקנין כבש את השער הראשון לבת ימים בפנדל בדקה ה-51, כשאלעד כהן מוסיף את השני בדקה ה-63. באר שבע נשארת במרכז הטבלה בעקבות ההפסד, ללא כל שאיפה אמיתית להמשך העונה.

הפועל קטמון/ מבשרת - מכבי קרית גת 0:2

עוז צבאג העלה את הקטמונים ליתרון ראשון בדקה העשירית, כשאסי ברוכיאן מוסיף את השני בדקה ה-87. קטמון תצא במחזור הבא למשחק, שאמור להיות פשוט, מול עירוני נתיבות ובשבוע אחר כך תפגוש את צפרירים חולון.

אופקים - נחלת יהודה 1:1

אופקים: ינאי כהן
נחלת: גילי חפץ

מכבי יבנה - מכבי קרית מלאכי 1:0

לקרית מלאכי: גילי מסיקה

רמלה - עמישב פ"ת 1:2

לרמלה: רועי הררי, אדיר אלוק
לעמישב: לירן נהרי

צפון: ליגת א' ום אל פאחם

עירוני טבריה - הפועל א.א פאחם 2:0

רפי כהן, חלוץ המריבה, העלה את מוליכת הטבלה ליתרון כבר בדקה התשיעית, כשכפיר צוקול, אקס ליגת העל, מוסיף את השני בדקה ה-49. דקה אחר כך הורחק עדי דמרי משורות טבריה, בדרך למאבקים עם החיפאיות, אחווה ובית"ר, על ההישארות בליגה.

עירוני א. א. פאחם - בית"ר חיפה 1:2

צמד של טארק ארמלי, בדקות ה-3 וה-16 הספיק לניצחון עירוני, למרות שער של מוחמד דיאב בדקה ה-61. השנייה מרוחקת 10 נקודות מהפועל, כך שכנראה לא תצליח להעפיל לליגה הארצית העונה, אך לפחות תספק גאווה גדולה לתושבי המקום.

אסי גלבוע - הפועל כפר קנא 3:1

לגלבוע: אדיר דיין
לקנא: טארק עבאס, מחמוד חלילייה, שירן ועקנין

אחווה חיפה - הפועל עפולה 1:0

לעפולה: ניקו ולנסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully