וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן בשירות באיירן

23.2.2008 / 18:41

קבוצתו של תומאס שאף הפסידה 1:0 בפרנקפורט, ומינכן יכולה להגדיל את הפער בפסגה. לברקוזן ניצחה בביתה 0:1 את שאלקה

בערב יום שישי נפתח המחזור ה-21 בליגה הגרמנית עם משחק אחד והיום (שבת) נערכו שישה נוספים, תחת הרושם המצוין שהשאירו השבוע קבוצות הבונדסליגה על הגביעים האירופאים. נירנברג הייתה הגרמנית היחידה שהודחה מגביע אופ"א, כשארבע אחרות עולות לשמינית הגמר ואילו שאלקה ניצחה את פורטו בליגת האלופות. באיירן מינכן תפגוש למשחק צמרת את המבורג רק ביום ראשון ובינתיים קבוצות הצמרת האחרות ניסו לנצל זאת, בהצלחה חלקית בלבד.

השנייה בטבלה ורדר ברמן כשלה בחוץ מול פרנקפורט, ונוצחה 1:0. האלופה שטוטגארט ניצחה 1:3 את קרלסרוהה והשיגה את ניצחונה העשירי העונה. במשחק הראשון של המחזור ניצחה בוכום את האנובר 1:2.

באייר לברקוזן - שאלקה 0:1

שטוטגרט וקרלסרוהה אמנם נפגשו לדרבי לוהט, אבל המשחק המרכזי של יום שבת בגרמניה, אם לשפוט על פי הטבלה, נערך בבי ארינה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק אחרי ניצחונות באירופה, כשלברקוזן הרשימה עם 1:5 על גלאטסראיי. ההפסד הביתי המפתיע לוולפסבורג בשבוע שעבר, קטע רצף של שבעה משחקים ללא הפסד של שאלקה והיא ניסתה להתחיל אחד חדש, אבל ללא הצלחה.

המחצית הראשונה היתה שקולה לחלוטין, והסתיימה ללא שערים. 85 דקות חיכו אוהדי המארחת לשער, ולבסוף הוא הגיע בזכותו של מנואל פריידריך, שהרים מצד ימין כדור לרחבת האורחים, ולמזלו הכדור חדר פנימה. שאלקה איבדה את הראש אחרי השער, ועל סף הסיום איבדה את ג'רמיין ג'ונס שהורחק. בסיום רשמה באייר ניצחון מספר 11 העונה, שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה.

פרנקפורט - ורדר ברמן 0:1

ברמן השלימה ביום חמישי עלייה לשמינית גמר גביע אופ"א אחרי ניצחון כפול על בראגה הפורטוגלית ונהנתה משובו של דייגו הברזילאי, שלא שיחק באופ"א. אבל תומאס שאף וחניכיו, שידעו שניצחון יצמיד אותם שוב לבאיירן מינכן בפיסגה ועשוי לגרום ללחץ אצל הקבוצה הבווארית, שביום ראשון תפגוש את המבורג במשחק צמרת, כשלו בהשגת הנקודות. פרנקפורט לא פתחה רגליים. הקבוצה של פרידהלם פונקל אמנם הפסידה בשבוע שעבר להאנזה רוסטוק, אבל בסך הכל נראית טוב מאז חזרה הליגה מפגרת החורף, והמשיכה את המומנטום מול הקבוצה מצפון גרמניה.

ברמן פתחה היטב ואיימה לא מעט על שערו של אוקה ניקולוב. בדקה ה-40 נשארו האורחים מברמן בעשרה שחקנים אחרי שכוכבם, דייגו, הורחק. בדקה ה-56 חלוצה היווני של פרנקפורט, יואניס אמנאתידיס, קבע 0:1 למארחים, והרים את הקומרסבנק ארינה לשמים. הירוקים לא נלחצו לשערם במחצית השנייה, וחיפשו את היתרון, אך נחיתותם המספרית היתה בעוכריהם. עד הסיום ברמן תקפה את שער המארחת, אך לא הצליחה להשוות, ורשמה הפסד חמישי העונה.

שטוטגרט - קרלסרוהה 1:3

קרלסרוהה עלתה רק העונה והיא אחת מהפתעות העונה כשכהיא מדורגת במקום ה-6, אבל האלופה עדיין הגיעה כפייבוריטית לדרבי. קרלסרוהה לא ניצחה בגוטליב דיימלר שטדיון כבר 33 שנה, ותחכה עוד קצת זמן אחרי שהפסידה לארמין פה ושחקניו.

מריו גומז העלה את שטוטגארט ל-0:1 כבר בדקה ה-5, ואילץ את האורחים ליזום כבר למן הפתיחה. קרלסרוהה אכן תקפה ובעטה 8 פעמים לעבר שער שטוטגארט במחצית הראשונה, אך לא הצליחה להכניע את סוון אולריך. מי שכבשה היתה דווקא המארחת, שהכפילה את יתרונה בדקה ה-26 משער של רוברטו הילברט. שטוטגארט פתחה היטב את החצי השני, וג'רונימו העלה אותה ל-0:3 בדקה ה-48. בשלב הזה המשחק היה גמור, וקרלסרוהה הצליחה רק לצמק בדקה ה-81 משער של תמאש היישנל ההונגרי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בוכום - האנובר 1:2

המשחק שפתח את המחזור הוא בהחלט לא המשחק האטרקטיבי ביותר. בוכום הפתיעה את ורדר ברמן אחרי פגרת החורף, אבל מאז רשמה תיקו והפסד והיא עדיין בחלק התחתון של הטבלה. האנובר ניצחה 8 משחקים העונה והפסידה ב-7, כך שיציבות היא לא בדיוק מילת מפתח עבורה, אבל זה מספיק למקום נוח במרכז הטבלה.

בוכום עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-30, בזכות שער עצמי של סטיב שרונדולו, כשבעקבותיו שער שוויון של מייק האנקה בדקה ה-47. בנג'מין אוור חתם את תוצאת המשחק הפרוע והאלים בדקה ה-52 עם שער ניצחון, שמספק לבוכום את ההזדמנות לברוח עוד קצת מהתחתית.


ארמיניה בילפלד - דואיסבורג 2:0

גם הגעתו של מיכאל פרונצק בדצמבר לא סייעה לבילפלד ובחודש האחרון היא רשמה שלושה הפסדי ליגה והדחה כואבת מהגביע על ידי יינה מהליגה השנייה. הערב היא רשמה הפסד נוסף, כואב, לדואיסבורג החלשה, שהשיגה ניצחון אחד ב-10 משחקיה האחרונים. האורחים עלו ליתרון מוקדם משער של סילביו שרוטר (8), שכבש מקרוב לאחר שמלכודת הנבדל של המארחת נפרצה. על כר הדשא התפתח משחק שקול ופיזי, בעיקר מצדם של האורחים. בתחילת המחצית השנייה שוב הוכיחה בילפלד כי יש לה קשיי התעוררות כשאישיאקו כבש לזכות דואיסבורג בדקה ה-48, לאחר שנשאר לבדו מול שוער המארחת.

משחקים נוספים:

וולפסבורג - הרטה ברלין 0:0
בורוסיה דורטמונד - האנזה רוסטוק 0:1
לדורטמונד: ו פרננדו קלימוביץ' (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully